hallo meiden hier nog geen signalen...ben erg benieuwd of die de komende dagen gaan komen. En jullie????
Hi, Ik heb nog steeds dat vreemde gevoel in mijn onderbuik, beetje trekkend/stekend gevoel. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het wel eens raak kan zijn maar aan de andere kant ben ik bang dat ik mezelf voor de gek hou..... Was het maar vrijdag
Hoi, Ik heb nog nergens last van. Afgelopen vrijdag ochtend buikpijn gehad. Normaal heb ik na mijn ei pijnlijke borsten maar nu helemaal niets. Ook geen raar gevoel in mijn buik. Echt helemaal niets. We wachten maar gewoon af. Ga nu snel werken. Fijne dag allemaal.
Ik voel ook helemaal niets, maar moet ook nog wel een tijd wachten voor NOD. Bij mijn vorige zwangerschappen voelde ik ook niets, dus ik probeer ook maar niet op alles te letten. Wel moeilijk trouwens.
dames ik ga hier alvast afvallen.... we gaan op naar ronde 10... hopen dat dat onze geluks ronde mag zijn... heb vandaag een enorme baaldag... en mij kenende ben ik misschien de komende dagen ook even afwezig op het forum... ik blijf voor jullie duimen dames... succes nog met de spannende wacht dagen... groetjes
@blackangel wat jammer, had goede hoop voor je maar helaas. Even goed balen en er straks weer tegenaan. Ik ga wel van alles voelen. Vooral pijn in onderbuik en onderrug. Was vorige keer een goed teken maar het is nog vroeg dus kan nog alle kanten op. We wachten 'rustig' af.
Oh Black angel wat klot zeg, ronde 10 alweer kom op he ik ga voor je duimen dat het raak is deze keer!!!!! Ik heb al 2 dromen gehad die te maken hebben met zwanger zijn eentje dat ik een vriendin (die zwanger is) tegen kwam bij de verloskundige en de andere dat zij een meisje hadden wat sprekend op mij leek. Bij de vorige zwangerschappen wist ik ook zeker dat ik zwanger was nadat ik het had gedroomd. Bij de laatste droomde ik dat mijn schoonvader me vertelde dat ik zwanger was, dat is toch appart of niet het klopte wel! Dus ben benieuwd wat het nu gaat betekenen. Verder zit er iets in mijn buik, tenminste dat gevoel heb ik het kriebelt het steekt en borrelt van alle kanten, en mijn rug doet ontichelijk veel pijn. Vorige 2 maanden was dit mijn laatste dag van de cyclus dus ben benieuwd waar het ons brengen gaat. Temp was vanmorgen weer wat lager dus het zou zo maar kunnen dat ik morgen mijn regels weer krijg hopelijk niet!!!
Voel me be-roerd meiden Pfff.... vandaag ben ik vrij, maar ziek thuis dus... en dat terwijl ik een volle agenda had vandaag.. en nog erger viend lief is ook ziek thuis! En das pas lastig want mannen zijn vaaak nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zieliger! Hihi.... En dan ook nog een verf lucht in huis.... werkt allemaal lekker mee dus hihi.... OOhja en wachtend op mijn ongi:x
Balen meid dat je nu ook nog ziek bent:x Ik voelde vorige maand ook van alles en dacht echt dat t raak was. Maar helaas was dat dus niet zo, je lichaam kan je echt voor de gek houden hoor.Ik wil er deze maand niet te veel op focussen, maar ik heb zon gevoel dat dat weer niet gaan lukken. Kuss
Hey meiden! @Blackangel, wat zwaar kl... weer hè? leef zo met je mee! Kan me best voorstellen dat je dan ff afstand neemt van het forum en je eigen verdriet beleefd. Het leven is gewoon keihard soms.. Ik ben altijd standaard 2 dagen echt depressief. 1 dag voor mijn ongi (PMS klachten!) en de dag zelf...en daarna jezelf maar weer bijeen rapen! Oooow meiden, het wordt steeds spannender hier! geen Paasstress maar NODstress, ha ha! Hier is het verder rustig...te rustig! Heb gisteren wel hele dag pijn in onderrug en buik gehad maar ik denk zelf dat het door sporten komt. Ook boobs doen sinds zondag zeer maar komt met vlagen. Is verder nix bijzonders heb ik altijd wel. Wel had ik gisteren nogal kort lontje, volgens mijn man althans, ha ha! Tot later!
En weer een dagje dichter bij NOD... als ik uitga van 29 dagen, zoals de vorige keer. Symptomen heb ik nog niet echt, behalve dat m'n borsten ietwat voller zijn (en voelen heel zacht) maar dat heb ik elke maand al gehad voor ik ongesteld werd. Ook heb ik erg veel witte afscheiding, maar dan niet vloeibaar, maar zalf / creme achtig... En gisteren en eergisteren diarree gehad en erg veel buikkrampen (maar ja, dat heerst...)
Heey dames, mijn nod is op 5 april, dus als julie het goed vinden klets ik even mee, zal eerst even wat berichtjes terug lezen zodat ik weet waar het allemaal over gaat hiero!
Hey meiden, Helaas de laatste dagen weinig tijd gehad om achter de computer te duiken. Blackangel, Balen zeg meid! Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Gewoon #$%#$!!! Sportmama, ja moeilijke he al die symptomen, denk van zal het..... Op het moment heb ik af en toe steken in het midden onderaan mijn buik. Volgens de berekeningen zou het vandaag inesteldag zijn. Ik durf eigenlijk nergens vanuit te gaan. In de vorige rondes ben ik al een aantal keer goed in de maling genomen door mijn lichaam. Dus vertrouw niet meer op mijn gevoel. Ik hoop dat jou gevoel de juiste is! En dat ik je binnenkort mag feliciteren! grtjs ShyGirl
Hoi allemaal, Ik snap er helemaal niets meer van. Mijn temp is vandaag gezakt tot 36.4 en vanavond zelfs een klein beetje bloedachtig iets ontdekt. Zou ik nu al ongesteld worden? Houdt mijn temp me dan zo voor de gek? Pas vorige week heb ik een echte stijging gehad. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik mij vandaag ook niet lekker voelde, misschien beetje ziekjes ofzo. Nou ja, maar even afwachten of het echt door gaat zetten.
Mijn NOD is op 9april. Wachten is zó moeilijk! Ronde één is het trouwens nog. Ik voel me wel al twee dagen misselijk.. Of dat nu al kan weet ik niet?
Ja, moeilijk he. De dagen duren zoooo lang. Gelukkig komt nu het paasweekend met een paar vrije dagen. Dan gaat de tijd vast wat sneller.
Heeeeeej Meiden,, Mijn ongi is dr weer!! Dus ik mag nu definitief op naar de volgende ronde!! Ik heb een nieuwe topic geopend **WIE NOG MEER NOD ROND 27APRIL** dus mochten jullie je daar ook thuis vinden horen als het helaaaaas niet zo mag zijn deze ronde.... dan zie ik jullie daar weer! Heel veel succes nog op het w8bankje!
@mandii: nou, ik hoop me natuurlijk niet te hoeven aansluiten, maar wie weet tot daarzo! Jammer dat deze ronde niet raak is... Maar mensen die in januari geboren zijn, zijn echt héél leuk (ahem )
Goedemorgen, @Mandii, je ongi is in ieder geval wel snel gekomen, kan je weer vooruit gaan kijken. @Mmiiir, voel je wat, heb je het idee dat het raak kan zijn. Het komt voor jou ook al dichterbij. Hier blijf ik wat pijn in mijn onderbuik houden. Wat steekjes en een war drukkend gevoel bij mijn eierstokken (het voelt alsof het daar zit maar weet het niet zeker. Ik vind het wachten deze ronde erg lang duren maar dat komt denk omdat ik het idee heb dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn.