NOD rond 7 april

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie in spe, Mar 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Heej heej!

Ik hooop het echt voor je...
    Maar precies dat gevoel wat je omschrijft had ik deze maand ook, en bij mij mocht het helaas niet zo zijn....

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    @miri, ik voel met je mee meid, wat je beschrijft herken ik helemaal, ik heb ook zo'n drukkend gevoel, maar dan meer naar beneden toe naar mijn schaamstreek zeg maar. Verder met vlagen misselijk en ineens zin in fruit appels en peren. Ook met vlagen duizelig en steken in mijn borsten.

Gisterenmiddag een test gedaan heb ik er 4 liggen dus ik vond dat ik dat wel kon doen. Weet niet of ik het me verbeeld, maar als ik heb boven de zaklamp houd zie ik iets. Volgens mij hebben de testen van sensitest geen indrooglijntje of wel?

Ik ben wel benieuwd of er uberhaubt nog zwangere hier tussen zitten, waar blijven jullie?

3. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lies, Ik heb die van sensitest nog nooit gebruikt. Maar vind die van matcare pas heel laat positief. het snelst zie je volgens mij wat op die van 2x5 van KV.
    Die duizeligheid en steken in mijn borsten had ik vorige keren ook maar dat begon bij mij steeds ongeveer 4 dagen voor NOD. Dat was dan ook steeds het punt dat ik het zeker wist. DAt zin in fruit had ik tijdens mijn eerste zwangerschap (die helemaal goed gegaan is) ook.
    Spannend he, ik hoop dat je snel positief test. Wanneer wil je weer gaan testen? Ik moet nog even wachten.

4. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Nou mijn ongi heeft vandaag verder doorgezet. Het is nog niet zo veel als normaal, maar ik ga maar uit van een ongi. Wel balen, maar vooral omdat ik dus niks van mijn templijstje snap. Ik dacht door te hebben hoe het werkte, maar een ongi een week na mijn echte tempstijging. Ik blijf het gek vinden. Nou ja, het positieve zou in ieder geval zijn dat mijn cyclus deze keer de helft korter is. Nu 50 dagen ipv 120 de vorige keer! Ik hoop de volgende keer een nog kortere cyclus!! Succes meiden!

5. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ummie, jammer dat je ongesteld ben geworden. Als je cyclus wat korter wordt kan je even een maandje ovulatietesten doen dan weet je zeker wanneer je ovulatie is. Nu met zo' lange cyclus is het misschien niet zo handig, moet je zolang testen. Succes de volgende ronde.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Balen he meid, dat de ongi doorzet:(

Ik baal ook zo!!!! PFFFFF

En erg dat mijn ongi is:$ normaal kon ik bij weze van spreken 2 dagen met eeeeeen tampon doen, nou nu heb ik er elke 2 uur zeker een nodig:x

7. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog niets. Geen symptomen en geen ongi... dus we wachten gewoon. Nog even de paasdagen doorkomen en dan wordt het alweer test tijd ... :D

8. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties!!
    En succes voor degenen die bijna mogen testen! Ik blijf het volgen.

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik mag ook op rood.
    helaas een beetje vroeg maar ja.
    sterkte met zwanger worden

10. anamie

anamie Lid

Apr 20, 2009
    82
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik voel nog steeds niks. Ook mijn borsten doen nog steeds geen pijn terwijl ik dat altijd na mijn ei heb.
    Temp is wel wat gedaald.
    Woensdag 36.72 donderdag 36.86 vrijdag 36.52.
    Wat moet ik hier van denken. Kan ook nog niet over 4 dagen testen. Denk dat mijn ei later is geweest. Dus ga van volgende week vrijdag uit dat ik kan testen.
    Fijne dag allemaal. En de gene die ongi zijn geworden succes de volgende ronde.

11. Black Angel

Black Angel Actief lid

Jul 23, 2008
    221
    0
    0
    dames bedankt voor de fijne reakties... ik duim nog steeds voor jullie...

@mandii balen he meid... we gaan gewoon door he

12. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey meid, gaat het weer een beetje? nog ff en je bent weer vruchtbaar dusssss... nieuwe kansen!
    rest van de meiden op het wachtbankje: hou moed, geen ongi biedt nog steeds kansen!!!
    Ik heb vanmorgen toch een ochtendhumeurtje (pms??)!!! geen idee waarom.... Baal wel dat half Nederland vrij is terwijl ik hier zit te 'werken' ;)
    Heb nog steeds zere boobs, geen krampen, temp was vanmorgen 37,2 dus dat geeft nog steeds hoop!! Eigenlijk haat ik deze periode, je wordt zo heen en weer geslingerd tussen al je (on)zekerheden....

13. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    sportmama het zier er goed uit hoor en zeker als je temp zo hoog blijft. Van mijn temp word ik niet wijzer, maar ik doe het gewoon verkeerd denk ik!

Krijg steeds meer het gevoel dat ik toch echt zwanger ben, vanmorgen weer misselijk en kokhalzen. Had ook echt honger! Oh wat spannend ik wil eigenlijk pas zondag testen, maar ik ben bang dat ik dat niet ga redden, maar ik doe mijn best!

Liefs Lies

14. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    We moeten denk ik het lijstje nog maar eens boven halen??

Hier vannacht wakker geworden van buikpijn. Echt die buikpijn die ik normaal heb als ik ongi wordt. Maar ben nog niet ongesteld... dus afwachten.
    Verder 0,0 klachten.

15. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Lijstje!!!
    NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC:
    1 april: BlackAngel
    1 april:
    Anniej (2)
    2 april: Mandii1987 (3)
    3 april: lautjep (7)

4 april: sportmama

5 april: Chupa
    5 april: Grace20

6 april: anamie (11)
    6 april: juffertje83 (3)
    6 april: cris amber
    6 april: Leonieke (4)

7 april: Mammie in spe (3)
    10 april: Jerina (2)
    8 april: peps
    9 april: Riv.
    10 april: Sabrin

11 april:LaFemme
    12 april: Marije2121
    13 april: Angela en Arjan
    1ste week april: Lies29
    1ste week april: eerlijkbeertje 6 - 10 april: zonnestraal83

Dit is meest up to date lijst die kon terugvinden...

16. Anniej

Anniej Actief lid

Dec 19, 2007
    265
    1
    16
    Hoi allemaal,

Ben een poosje niet zo actief geweest op dit forum...sorry!
    Mijn NOD was 1 april, maar nog niks te bekennen....
    Mijn symtonen zijn: superzere / grotere borsten, veel plassen, erg misselijk, duizelig, hoofdpijn en ruik alles erg goed voor mn gevoel...
    Maar tkan dus 2 kanten op. Vanmorgen even een testje gedaan, maar tging volgens mij niet helemaal goed. Duurde denk wel 10 minuten voor er 1 streepje stond en die stond ook veel te veel naar links...dus kweet ook niet!
    Als ik zondag nog niet ongi ben geworden, misschien maar weer eens testen!
    Wie is er ook 'overtijd'?
    Suc6 allemaal!! Ik duim voor jullie. Duimen jullie ook voor mij?:) Want zolang ik nog niet ongi ben, hou ik hoop;)

Groetjes...

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Anniej, spannend joh! Als ik zo je symptomen lees dan lijkt het wel alsof je zwanger bent. Ik duim voor je:)

Ik denk dat ik mijn ei afgelopen week heb gehad. Sinds 2 dagen stijgt mijn temp weer dus als het goed is zit ik op het wachtbankje.

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ]Lijstje!!!
    NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC:
    1 april: BlackAngel
    1 april: Anniej (2)
    2 april: Mandii1987 (3)
    3 april: lautjep (7)
    4 april: sportmama
    5 april: Chupa
    5 april: Grace20
    6 april: anamie (11)
    6 april: juffertje83 (3)
    6 april: cris amber
    6 april: Leonieke (4)
    7 april: Mammie in spe (3)
    8 april: peps
    9 april: Riv.
    10 april: Sabrin
    11 april:LaFemme
    12 april: Marije2121
    13 april: Angela en Arjan
    1ste week april: Lies29
    1ste week april: eerlijkbeertje
    6 - 10 april: zonnestraal83
    9 april - lovepeet

19. Anniej

Anniej Actief lid

Dec 19, 2007
    265
    1
    16
    Jerina, idd spannend!! Heb deze symptonen ook nooit eerder gehad, alleen bij mn 1e zwangerschap. Maarja wil me ook weer niet gek laten maken. Lichaam kan je goed voor de gek houden helaas. Nog even afwachten...

Jij zit dus weer op het wachtbankje...duurt altijd lang he! Nou suc6 ermee!

20. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had vannacht echt buikpijn, net alsof ik ongi moest worden. Deze ochtend tijdens het boodschappen voelde ik ook echt wat lopen, dus dacht echt dat ik ongi werd... maar net nara de wc gegaan en nee hoor.. nog steeds gewoon witverlies en geen ongi...:S Ik heb t gevoel alsof het wel nog moet komen, door die buikpijn...

Share This Page