meiden help ik kon niet meer wachten en heb net een test gedaan.... nu zie ik volgens mij een heeeeel licht streepje....nu ben ik bang dat ik het me verbeeld...manlief is aan het werk dus kan het niet vragen....het is zeg maar net zo licht als soms op de ovutest als je ei eraan zit te komen.... wat denken jullie???? ik heb al een foto gemaakt maar daar zie je helemaal niets op.......stik vd zenuwen nu
Lies en Anniej GEFELICITEERD. Lies die onzekerheid, mocht ik zwanger zijn, ga ik ook krijgen. Hoe ver was je met je vorige miskraam? Misschien heb je het al eens verteld hoor maar weet het niet meer. Spannend. Hier vandaag nog niet getest, had geen testen meer in huis maar heb ik inmiddels gehaald. Ga aan het eind van de middag nog een keer testen. Toch even kijken of ik het me gisteren niet verbeeld heb. Eerst nog even een paar uur niet drinken en m'n plas ophouden. Laat het nog wel even weten.
He mama in spe, ik heb gister ook 5 dagen voor NOD getest en ook een heel licht streepje. Zo licht dat ik ook denk misschien beeld ik het me wel in. Durf het mijn man niet te vragen, die verklaart me echt voor gek dus ga straks gewoon nog een keer testen. Die van KV zijn toch niet duur. Spannend hoor, welke test heb je gebruikt?
Anniej --> gefeliciteerd!! Hier nog steeds niet getest... missch morgenvroeg, maar wil eigenlijk nog wachten... Denk niet dat het raak is eigenlijk.. maar ja je weet het nooit natuurlijk.. Spannend voor diegene die wel al getest hebben en een licht streepje zagen!
heej ik heb het mn man wel gevraagd en die zag ook een streepje...vanavond gaan we weer testen...ben erg benieuwd. Ik heb met die van KV getest
Misschien morgenvroeg testen MIS? Als je zo vroeg voor je NOD test is het misschien beter met ochtendurine? Maar ik snap dat wachten tot morgen nog heeeeeeeel lang duurt...
hallo. Volgende week is het voor mij ook weer spannend, heb al de hele week erge steken in mijn onderbuik???bij iemand bekend?? en ben erg moe, moe"er als normaal, maar durf niet meer eerder te testen, bang voor eventueel weer een teleurstelling zoals de andere 8 maanden dus probeer netjes af te wachten totdat ik 1 dag overtijd zou zijn ben benieuwd of ik het volhoudt want het is iedere maand weer spannend. voor de rest ook allemaal veel suc6 en hopen op goed niews liefss
Anniej en Lies, supergefeliciteerd!! Ga er lekker van genieten!! Ik denk bij mij alweer dat t exit is. Ik heb nu alweer last van bruinverlies en dat heb ik heel vaak zo lang voor mn NOD. Ik baal er echt van. Het zou bij een innesteling kunnen horen, maar omdat ik t heel vaak heb denk ik helaas van niet.
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 1 april: Anniej (2) 2 april: Mandii1987 (3) 3 april: lautjep (7) 4 april: sportmama 5 april: Chupa 5 april: Grace20 6 april: anamie (11) 6 april: juffertje83 (3) 6 april: cris amber 6 april: Leonieke (4) 7 april: Mammie in spe (3) 10 april: Jerina (2) 8 april: peps 9 april: Riv. 10 april: Jerina (2) 10 april: Sabrin 11 april:LaFemme 12 april: Marije2121 13 april: Angela en Arjan 1e week april: Lies29 1ste week april: eerlijkbeertje 6 - 10 april: zonnestraal83 9 april - lovepeet
Ik had straks een heel verhaal getypt wilde het lijstje toevoegen en was heel mijn verhaal kwijt! Zal het nu even opnieuw proberen. Ik wil niemand valse hoop geven, maar ik had woensdag ookal getest en zag toen alleen een streepje als ik hem boven de zaklamp hield, Vanmorgen opnieuw getest en toen was ie wel duidelijk aanwezig gewoon nog een paar dagen wachten en lekker veel afleiding zoeken zodat de tijd wat sneller gaat. Succes!!! Annie J van harte gefeliciteerd, wat leuk dan gaan we gelijk op!!! Hoe voel je je? Mijn kwaaltjes tja waar zal ik beginnen: - veel meer plassen - en het ruikt veel sterker (mijn urine) - trekkende stekende borrelende buik - erg veel pijn in de onderrug - slecht slapen - meer en sneller honger, moet dan ook echt eten anders word ik misselijk Dit was het wel voor nu, als me nog iets te binnenschiet laat ik het nog wel weten. Ik vind het zo spannend, ben benieuwd wat de test morgenvroeg zegt, dan ga ik die van kv doen want manlief wil het nog niet helemaal geloven.
Hallo, heb net weer getest en streep is veel duidelijker dan gister en even breed als co streep en echt roze. Is absoluut een duidelijke test, dus twijfel nu niet meer. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Man vond hem ook duidelijk, en dat zegt wat. Moet nu eten gaan koken, probeer later nog terug te komen.
Bedankt voor jullie felicitaties al vind ik dat toch een beetje eng zo ver voor NOD. Nou ja eigen schuld had ik maar niet zo vroeg moeten testen. Nu begint het lange wachten. Kan denk pas echt blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben. Juffertje, jij nog steeds niet getest? Knap hoor.
@ Miri: hier nog steeds niet getest... Ik heb ook helemaal geen klachten, dus denk dat het niet raak is.. maarja, je weet het natuurlijk nooit. Vanochtend lagen we in bed en ik zei tegen vriend: "ik twijfel of ik nu een testje ga doen of nog heel even wacht"... (met de hoop dat hij zou zeggen, ga maar testen) Maar hij zei: "anders wacht je nog even"... dus ben maar gewoon wezen plassen en nog niet getest.