Alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan? Ik snap het wel hoor! Ik test nog helemaal niet, heb ze niet eens in huis! Ik wacht echt m'n NOD af, knap hè? Komt omdat ik al zo lang bezig ben en heel nuchter sta in wat ik voel... maaaaarrr, ik heb dit keer wel een heel sterk voorgevoel dat het raak is!! Ben nl. licht misselijk, zere boobs, zere buik en onderrug en mijn temp was vanmorgen een voor mijn doen hoge 37.3 O ja, en kat is niet bij me weg te slaan maar ik weet niet of ik hier wel in geloof... ha ha Echt super dat er hier al 3 op roze staan trouwens! wie volgt???? Tot later en fijne Pasen allemaal!
Hoop het voor je Sportmama. De kans is natuurlijk ook wel een stuk groter toch na zo'n baarmoederfoto. Spannend hoor. Ik ben ook al een tijd bezig maar ook al een aantal keren zwanger geweest maar bij mij is het juist hoe langer het duurt hoe slechter ik kan wachten met testen. Nu kan ik zoiezo niet afwachten omdat ik met de medicijnen die ik gebruik ip niet ongesteld wordt dus had dinsdag toch moeten testen. Doe ik ws alsnog. Juffertje voelde je de vorige rondes wel wat, want niets voelen kan ook een teken zijn.
@Miri75: ja, de vorige rondes voelde ik juist veel meer: misselijk af en toe, borsten wat opgezet, pijnlijke tepels, ... Nu helemaal niets, zelfs geen opgezwollen borsten enz... Ik hoor idd ook wel eens dat niéts voelen ook een goed teken is, maar ik twijfel daar zelf altijd aan haha. Ik denk altijd: "er moet toch wel íets zijn wat erop wijst..."
Juffertje, tijdens mijn allereerste zwangerschap (die dus goed gegaan is) voelde ik ook helemaal niets. Was echt heel verbaasd een positieve test te zien. Deed een test omdat ik niet ongesteld werd en dacht dat ik het zelf tegen zat te houden omdat ik erop zat te wachten. Dus zo kan het ook gaan. Ik voel ook niets aan mijn borsten hoor. Alleen wat last van mijn onderbuik en rug en dan met name s'avonds. En s'avonds jeuk aan mijn onderbenen, had ik vorige keren ook, gek he. @Mmiiir, voel jij al wat?
Grappig dat je ook kwaaltjes als 'jeuk aan de onderbenen' kunt hebben :-D Ik heb nu sinds een half uurtje wel erge ongi-buikpijn, dus denk dat ongi eraan zit te komen... Zoniet, dan ga ik morgenvroeg testen.
Gefelciteerd dames! 3 al op roze! dat gaat de goeie kant op!! Overige dames.....we zijn al flink richting de NOD aan het gaan! Ik hoop dat er nog meer dames volgen op roze!! de tijd gaat wel erg traag voor mij. Ik durf zelf nog niet te testen grtjs Shygirl
Hier nog steeds buikpijn, maar nog geen ongi... ik weet t ook niet meer. Als ik morgen bij t wakker worden nog niet ongi ben, ga ik samen met vriend testen.. Ik hoop dat t raak is, maar geloof er niet zo in... maar... je weet t nooit!! :-D
goedemorgen alle zwangere van harte gefeliciteerd!!! Ik heb za avond nog een test gedaan en die gaf weer een lichte plus. We hebben nu afgesproken dat ik niet eerder als woensdag meer test.....als ik dat maar vol hou haha Wat wel erg leuk is, is dat heleboel mensen op het moment dromen dit ik zwanger ben...terwijl ze niet eens weten dat we bezig zijn, heeft iemand hier ervaring mee??? Een vriendin van mij, heeft voor mij gister gependeld en geeft idd aan dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn...pfff kan niet meer wachten... Mn opgeblazen buik heb ik nog steeds en ben snel moe. Ik plaste altijd wel geregeld en heb het idee dat het misschien nu iets meer is... Ik ben zo nieuwsgierig
Goeiemorgen! Ik ben gisteravond laat nog ongesteld geworden L Balen!!! Op naar ronde 4. @ MIS: spannend!
Ben niet ongesteld maar alle 'kwaaltjes' zijn weg...temp vanmorgen was 37.0 en gisteren 37.3 dus ik wordt het morgen denk ik en gezien mijn humeur weet ik het eigenlijk al zeker!
Ik denk ook dat ik het morgen weer wordt, heb weer de kwaaltjes van de rode duivel achjah op naar ronde 10 voor de andere die nog in spanning zitten veel suc6 liefs..
Mama in spe, voor jou ook spannend. Knap dat je het zo lang vol kunt houden. Verder alle meiden ongi of bijna ongi, jammer. Balen, hopelijk is het voor jullie ook snel raak. Heb vandaag niet meer getest, morgen weer.
Hi Lady's, Ik ga door naar ronde 4, ben vanmorgen ongesteld geworden Mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden deze keer Succes verder en ik hoop dat het voor jullie deze ronde goed uitpakt!
Hallo allemaal, Zijn jullie de paasdagen ook weer goed doorgekomen? Ik zie helaas dat het voor sommige deze maand niet is gelukt. Echt balen en ik hoop echt dat het voor jullie de volgende ronde raak is! Ik voel mezelf erg onzeker, gisteren was ik zo ziek dat ik dacht het gaat (weer) mis. Maar gelukkig gaat het nu een stuk beter heb net weer wat gegeten en mijn borsten doen ook weer super zeer dus dat is voor mij een goed teken. Ik ga morgen met de vk bellen, kijken wanneer ik mag komen voor een echo. Volgens mij mag ik nu eerder omdat ik de vorige keer een mk heb gehad dat hoop ik ook want nu ben ik erg onzeker. Liefs Lies
hallo meiden noui ik heb het niet vol kunnen houden hoor, manlief is vanochtend nog naar de apotheek geweest...haha ook hij wil graag zekerheid. Er kwam al vrij snel een licht streepje te voorschijn, maar ik moest toen de test wegleggen omdat er visite kwam en heb er pas na een paar uur weer naar gekeken en toen was de streep heel duidelijk... Ik vraag me af of de uitslag betrouwbaar is, weten jullie dat??? Morgenochtend ga ik nog 1 x met ochtendurine testen... liefs MIS