Ik ga voor de 3e ronde. Mijn laatste menstruatie begon op 8 maart. Ik weet niet zo goed hoelang m'n cyclus deze keer gaat duren (vorige keer 25 en 29 dagen) dus als ik uitga van 29/30 dagen mag je mij op 6 april plaatsen. Wil ook niet te vroeg juichen/testen dus 6 april is vroeg zat We hebben deze maand echter weer pech M'n vriend moet 2 weken op opleiding en kan dan niet thuis slapen... (enkel in het weekend) dus grote kans hebben we dan weer niet Nouja goed, de dagen dat ie thuis is dan maar wel goed klussen en hopen dat dan ongeveer mn eitje komt...
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 5 april: Chupa 6 april: anamie 6 april: juffertje83 7 april: Mammie in spe 8 april: peps 11 april:LaFemme 1ste week april: Lies29 Volgens mij staat nu iedereen hier erbij.... zo niet geef maar een gil Of als er iets verkeerd staat hihihi.... Zal ik m via dit lijstje veranderen!
Gebruik je ovutesten?? Ik vind die echt ideeeeeaaaaaalll, hihi! Heb vorige maand (ronde 2 dus) me ei gevonden!!!
Hoi, Ik ga van de week toch maar even de ovu testen van sensitest bestellen. Heb vandaag mega rug pijn gehad. bij mij is de tweede dag van mijn ongi altijd de ergste. Vandaag ook al 2 keer doorgelekt. Wordt er niet goed van. Ga nog even de afwas doen, we hebben onverwachts visite gekregen en dan mijn bedje opzoeken. Welterusten allemaal en tot morgen. Gr Anamie
Nee, nog niet. Deze ronde nog maar even niet. Heeft toch geen zin als ik ontdek dat mijn ei komt als vriendlief er niet is. De maand erop wil ik ze wel gaan doen, mocht het nu niet raak zijn.
Ik ben sinds het stoppen van de pil indd ook zoooo hevig ongesteld waar ik normaal bij wijze van spreke met 2 tampons de hele menstruatie kon doen... is t nu echt wel 3 per dag:x Ik ben toen dr tijd aan de pil gegaan omdat ik de rug-buikpijn niet kon houden, en ook die is indd erg aanwezig de dagervoor en 2 erna
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 5 april: Chupa 6 april: anamie 6 april: juffertje83 7 april: Mammie in spe 8 april: peps 10 april: Sabrin 11 april:LaFemme 1ste week april: Lies29 Sabrin geregeld Ons lijstje word steeds groter! Gezellig! Volgens mij staat nu iedereen hier erbij.... zo niet geef maar een gil Of als er iets verkeerd staat hihihi.... Zal ik m via dit lijstje veranderen!
willen julie mij er 3 april bijzetten. ik had 3 maart opgeschreven maar dat is al geweest. dom van mij.
1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 3 april: lautjep 5 april: Chupa 6 april: anamie 6 april: juffertje83 (3) 7 april: Mammie in spe (3) 8 april: peps 11 april:LaFemme 1ste week april: Lies29 Ik heb lautjep er even bijgezet en misschien is het ook leuk erbij te schrijven in welke ronde je zit. Van mammie in spe en mezelf weet ik dat het ronde 3 is, de anderen weet ik niet
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 (3) 5 april: Chupa 6 april: anamie 6 april: juffertje83 (3) 6 april: Leonieke (4) 7 april: Mammie in spe (3) 8 april: peps 10 april: Sabrin 11 april:LaFemme 1ste week april: Lies29 Heb de rondes van mij en leonieke erbij gezet! Spannend allemaal he meiden, aardig lijstje! En flink na elkaar hihihi..... allemaal alvast druk aan het klussen/oefenen voor deze nieuwe ronde?? Volgens mij staat nu iedereen hier erbij.... zo niet geef maar een gil Of als er iets verkeerd staat hihihi.... Zal ik m via dit lijstje veranderen!
Ik heb mijn nod waarschijnlijk 12 april. Weet het niet zeker omdat mijn cyclus nu anders is dan vorige maand. Maar ik hou het maar op 12 april. Dat is zeker niet te vroeg! Wil iemand mij er bij zetten!?! Xxx
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 (3) 5 april: Chupa 6 april: anamie 6 april: juffertje83 (3) 6 april: Leonieke (4) 7 april: Mammie in spe (3) 8 april: peps 10 april: Sabrin 11 april:LaFemme 12 april: Marije2121 1ste week april: Lies29 Marije2121 je staat erbij Volgens mij staat nu iedereen hier erbij.... zo niet geef maar een gil Of als er iets verkeerd staat hihihi.... Zal ik m via dit lijstje veranderen!
Hallo allemaal, De ovutesten worden alweer donkerder dus er zit een eitje aan te komen deze week. Verder zit ik alweer in ronde 4 na mijn mk. Hopelijk is het deze keer raak. Ik ga lekker eten misschien tot straks.