hoihoiiii, kom me even aanmelden!!! NOD is MORGENNNNNN! spannenddd... had al in een eerder forum wat kwaaltjes gezet... maarja ben net gestopt met de pil...dusss het kan van alles zijn! had van die vroege tests besteld, maarja die waren natuurlijk negatief... had ik wel beetje verwacht ook hoor... maar goed nu wachten tot morgen, dan gaan we gewoon testen... erg spannend..en hoop dat ik zwanger ben...maar kan me ook voorstellen dat mw lichaam eerst ff moet wennen weer aan mn eigen hormonen...maarja neemt niet weg dat ik hooop dat ik een engeltje op mn schouder heb ik laat het weten ga nu eerst maar eens een dagggie werken liefs
hallo meiden hier vanochtend een zw.test gedaan met ochtend urine en nog steeds een licht streepje...ik weet het ff niet meer hoor! Ik zal wel gewoon moeten wachten, morgen mn NOD. Maar ja, wachten is zo moeilijk, ben blij dat ik zo ga werken kan ik even mn gedachten verzetten. Hoe is het met jullie allemaal????
@mama in spe ik zit in hetzelfde schuitje als jou eigenlijk. ik ben gisteren begonnen met testen en ik had ook licht streepje vanmorgen had ik weer lichtstreepje. en ben ook snel moe en heb ook opgeblazen gevoel in me buik al anderhalve week. precies hetzelfde dus. ben al jaar mijn cyclus aan t bijhouden en ene keer 26 dgn andere keer 27 andere keer 28 dus moeilijk om nou te zeggen welke dag ik ongi moet worden kan gerust vandaag zijn of morgen.maar dit is de eerste ronde dat we bezig zijn maar wel met een lichtstreepje netals jij precies hetzelfde. erg spannend pffffffffff... jammer voor de meiden die ongi geworden zijn...op naar de volgende maand.zal voor jullie duimen
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha Ik zou je langst durende cyclus van de afgelopen 3 maanden aanhouden om te bepalen wanneer je ongi moet worden (liefst niet natuurlijk) Dit is onze 2e ronde, de 1ste reken ik niet mee omdat mn lichaam eerst zonder mn spiraal moest wennen... Mijn cyclus is netjes 28 dagen dus morgen is het mijn NOD. Wel leuk als we gelijk lopen. Heb jij een foto van jou test, bij mij lukt het niet vanwege de flits.....en zonder is ie te donker
maar een licht streepje is toch zwanger wat ik overal lees...Ik durf nog niet blij te zijn maar wil ook niet langer in onzekerheid zitten pffffffffffffffff
ja heb er foto van zal ff uploaden dan.. heb vanmorgen maar digitale gedaan en er staat zwanger. vandaag is mijn 28ste dag...dus ja.....nog steeds onzeker haha moeilijk dan he maar jaa...
Ja ben wel erg nieuwsgierig ga ook maar een digitale doen dan. Als er staat zwanger dan zeg ik van harte gefeliciteerd.
Debster, gefeliciteerd. Als er zwanger staat is het gewoon zo. Mama in spe. als de streep even dik is en binnen de afleestijd verschijnt is het wel betrouwbaar hoor. Als ik het zo lees ben je gewoon zwanger maar zal nog even wachten met feliciteren. Ik ga vanmiddag weer een test doen. De laatste test is van twee dagen geleden. Ben nu toch alweer bang dat het alweer mis is en er nu geen streep meer verschijnt (heb ik geen reden toe). Is gewoon onzekerheid. Heb continu bevestiging nodig, om gek van te worden.
Debster: Gefeliciteerd meid!! Hartstikke leuk voor je! Mama in spe: nog even geduld, maar zoals ik het lees denk ik: zwanger! Ik duim voor je! Laat je het weten? Spannend he?! Miri: dat heb ik ook wel hoor...dat ik steeds denk: zou het wel echt waar zijn? Erg is dat he?! Heb al wel een afspraak staan bij de VK, jij ook?!
@Anniej, nee ik heb nog geen afspraak staan. Eigenlijk vandaag of morgen pas NOD dus ik wacht nog even met bellen en moet zoiezo de eerste 12 weken naar de gyn ivm hormonen die ik gebruik. Ga eind deze week wel ergens bellen. Is het voor jou de eerste?
Ow oke! Slim om idd even tot je NOD te wachten... Ik heb pas 2 dagen na NOD getest (zaterdag) en heb vandaag even gebeld. Mag over 3 weken, dan ben ik 8 weken als het goed is en goed mag gaan. Ik heb al een zoontje die deze maand 2 wordt. Dus twordt de tweede. Bij jou wel de eerste?
Hallo meiden heb net een cb dig test gedaan en idd ben zwanger. Nog maar wel kort tussen 1 en 2 weken maar da( geeft Niet iedereen heel veel succes en dat jullie maar snel zwanger mogen zijn
Wow, zie je wel Gefeliciteerd!!!! Hoeveelste ronde was dit voor jou? 1e kindje? Hartstikke leuk voor je, en dat voor je NOD
Gefeliciteerd mammie in spe, alleen je banner staat niet goed. Je moet met tellen uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus je bent ws 3 weken en 5 dagen zwanger.