NOD rond 7 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net weer een test gedaan en hij is hardstikke POSITIEF. Had zo'n last van m'n onderrug dus ging twijfelen of ik toch niet ongesteld ging worden maar test is een stuk donkerder dan 2 dagen geleden.

2. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    Hallo meiden

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met zwanger worden en dat het maar snel mag lukken, dat hoop ik echt!!!

Liefs MIS

3. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    hoihoiiii...

gefeliciteerd:D leuk joh!!!:D
    ik heb nog geen tekenen van de ongesteldheid... spanned... zou t liefst nu gan testen aangezien ik de test in huis heb...maarrrrr ff doorzetten tot morgen:D

liefs

4. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @j78, is je NOD morgen? Die van mij eigenlijk ook hoor maar kan me nooit zo goed beheersen. Spannend.

5. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Miri75 en mammie in spe: gefeliciteerd!!! Super voor jullie!! Geniet ervan!!

Hier nog ongi :( Misschien deze ronde toch maar eens met ovutesten beginnen...

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey allemaal, k'heb bruinverlies dus ongi komt er aan (exact 14 dagen nadat ik mijn eisprong voelde..)
    @meiden op roze: van harte gefeliciteerd en geniet van de komende spannende tijd!
    @meiden op rood: onze tijd komt ook!! heb vertrouwen..zelfs ik heb dat nog..

7. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Depster Gefeliciteerd!!! en mama in Spe wat spannend! Klink wel als zwanger! Gauw een digitale halen! Laat het ons weten!!

Miiri Ik zou precies hetzelfde hebben. Je wilt gewoon constant bevestiging hebben.

Bij mij is het nog rustig. Vorige maand had ik nu al bruin verlies...nu nog niet. Maar zegt nog niks mijn NOD kan ook de 9e zijn. Ik wordt gewoon gek van het wachten. Op mijn werk zijn er 2 zwanger en die praten er continu over. Leuk om te horen maar af en toe frustrerend.

Afwachten.........zucht

grtjs ShyGirl

8. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht

heyheyyy

jaaaa mn NOD is morgen:O pfff spannend joh:D maar omdat t ronde 1 is, wil ik wel even wachten nog. Maaaaaarrrr morgen weten jullie meer:D beheersen is nu ook wel moeilijk hoor;)

liefs

9. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zijn er al meiden die getest hebben?

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik hou me echt moeilijk in, maar aan de andere kant ben ik heel bang om te testen. :D
    Ik ga tot vrijdag ochtend wachten!

Maar ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden...
    Maar goed, het is de 1e ronde. Dus eigenlijk te mooi om waar te zijn! :D

11. debster29

debster29 Lid

6 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama in spe wat goed jij dus ooik zwanger gefeliciteerd ja ik dus ook echt....wow...voel me echt goed nog...gek he dan voel je je dus eigenlijk niet echt zwanger. en wow in de 1ste ronde nooit verw8.

aan alle andere meiden die zwanger willen worden suc6 heel veel suc6 echt..

12. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    @debster29 jij ook gefeliciteerd, hoe ver ben je nu?? Ik morgen 4 weken...

Alle andere nogmaals heel veel succes ik hoop echt dat jullie heel snel zwanger zijn!!!!!

Liefs MIS

13. shaluta

shaluta Lid

31 jan 2010
    69
    0
    0
    helaas op naar ronde 10, vandaag is het rode duiveltje weer om de hoek komen kijken:x maar we geven niet op.
    22 april een afspraak bij de gynocoloog voor een alle geheel onderzoek ben benieuwd, heb vorig jaar ook onderzoeken gehad omdat ik altijd onderverklaarbare buikpijn heb en vanaf ik met de pil gestopt ben, maar heb het nu weer regelmatig en steken in de vagina, toen heb ik uitstrijkjes en een inwendige echo gehad toen konden ze niks zien, maar ze gaan nu naar de eierstokken ect kijken ben benieuwd..pfff

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd!!
    Ik ben zelf een beetje een twijfelgevalletje geworden. Ik had al gemeld dat ik ongesteld was geworden vorige week, maar het was zo weinig en ik was wat misselijk enzo, dus kon het niet laten. Ik heb gisteren getest met predictor gevoelige test en het resultaat was een licht streepje. Vandaag weer getest met predictor gevoelige test, nogmaals een licht streepje, maar wel ietsjepietsje donkerder dan gisteren. Ook getest met clearblue, maar daar zag ik echt niets. Hmmm, ik ga hier echt van twijfelen. Wat denken jullie? Ik heb geprobeerd om foto's te maken, maar lukt niet helaas.

15. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ummie, ik heb gehord dat Predictor niet erg betrouwbaar is. Als ik jou was zou ik testen met Kruidvat 2 voor 5 euro. die zijn heel gevoelig en geven geen vals positief resultaat. Succes.

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het echt spannend. ik heb morgen helaas geen tijd om nieuwe tests te kopen, ik vind het ook lastig omdat ik niet zeker weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb.

17. debster29

debster29 Lid

6 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mama in spe ben nu 4 wkn en 1 dag als t goed is dan..

18. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hier nog eentje die naar volgende ronde gaat, normaal morgen men NOD, maar deze morgen kwamen de duiveltjes al langs, grrrrr

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb het nog steeds volgehouden om niet te testen,
    terwijl er vier testen in de kast liggen. Best knap, al zeg ik het zelf :D

20. anamie

anamie Lid

20 apr 2009
    82
    0
    0
    Hoi meiden,
    Na een paar dagen geen internet te hebben gehad ben ik er weer.
    Gisteren een rode veeg gehad met het afvegen dus ik denk dat ik naar de volgende ronde ga. We wachten maar even af wanneer het echt doorzet. temp was vanmorgen 36.55. Alle zwangeren gefeliciteerd en de rest succes de volgende ronde.

Deel Deze Pagina