ik zit in ronde 7 alweer. ik weet alleen niet hoe het gaat. ik heb geen idee hoe lang het gaat zijn. ik zit nu op dag 17 en normaal zijn mijn rondes 25 dagen maar mijn temp is nog niet omhoog. als ik uitga van 35 want dat was het vorige ronde dan heb ik nog 5 dagen. maar even blijven bekijken want ik wil mijn ei nu wel vinden
OOh jeetje wat lastig zeg! Hopelijk vind je hem alsnog! Ik hoop hem indd ook te vinden... nog ong 5 daagjes....
Ik ben helaas vandaag ongi geworden, dus mag weer meedoen aan de volgende ronde. Als ik het gemiddelde aanhou dan is mijn nod 7 april. Mag ik ook op het lijstje? Ik zit in ronde 2.
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 (3) 3 april: lautjep (7) 5 april: Chupa 6 april: anamie 6 april: juffertje83 (3) 6 april: Leonieke (4) 7 april: Mammie in spe (3) 7 april: Jerina (2) 8 april: peps 10 april: Sabrin 11 april:LaFemme 12 april: Marije2121 1ste week april: Lies29 Jerina je staat erbij! Volgens mij staat nu iedereen hier erbij.... zo niet geef maar een gil Of als er iets verkeerd staat hihihi.... Zal ik m via dit lijstje veranderen!
Hoi Hoi Meiden, Oh ik heb vandaag zoo zitten denken en fantaseren en hopen dat het deze maand raak mag zijn.... dit zou het leukste en mooiste cadeau zijn die ik me kan bedenken (voor wie het nog niet weet, ik ben 7 april jarig) Merk dus ook dat ook mijn vriend hier sterk de hoop in heeft gezien hij vanmorgren voor het "klussen" zei: kom schatje we gaan ons kindje maken vandaag! Vond het zoo lief, want ik heb hem er nog geen een keer echt zo over gehoord! Ik wil me er niet te erg op vast binden... en zal dit ook niet doen. Maar toch is er steeds weer die hoop als ik daaraan denk.... 3maal is scheepsrecht zeggen ze toch???? Andere kant, ze hebben mij allemaal in juni/juli gependeld, of ik hier echt zelf ook in geloof is iets anders,,, maar dat zal toch ook niet voor niks zijn denk ik dan weer???? Zucht... dat duurt nog "zoo lang" Sorry hihi dit wilde ik even kwijt....
Ik hoop ook op 3x scheepsrecht Maar m'n vriend is deze week en volgende week doordeweeks weg, dus we moeten het vooral van het weekendklussen hebben... Ach ja, sommigen worden zwanger na 1x dus wie weet Wat duurt het wachten op je ei ook weer lang..
Hoi Riv. Zal ik je er bij zetten dan maar.... jammer! Maar wel weer met frisse moet beginnen aan een nieuwe ronde....! Hoeveelste ronde is dit voor jou? Dan zal ik dit er ook bij zetten... Liefs,
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 (3) 3 april: lautjep (7) 5 april: Chupa 6 april: anamie 6 april: juffertje83 (3) 6 april: Leonieke (4) 7 april: Mammie in spe (3) 7 april: Jerina (2) 8 april: peps 9 april: Riv. 10 april: Sabrin 11 april:LaFemme 12 april: Marije2121 1ste week april: Lies29 Riv ook jij staat erbij! Volgens mij staat nu iedereen hier erbij.... zo niet geef maar een gil Of als er iets verkeerd staat hihihi.... Zal ik m via dit lijstje veranderen!
Hoi, dit is de 11 ronde na mijn miskraam maar als ik tel vanaf het stoppen met de pil dan is dit ronde 14. Bij mijn eerste zoon was ik in ronde 2 zwanger en bij mijn tweede zoon in de eerste ronde. Het duurt nu wel heel erg lang. Maar ik ben natuurlijk ook wel 10 jaar ouder nu. Zou het dan echt met de leeftijd te maken hebben. Zucht!! anamie
Oohjeetje, tja daar lijkt het dan wel op, of gewoon toeval? Ik vroeg me atlijd al af of het echt zo was dat het dan langer kon duren...wij zitten nu in de 3e ronde en ik ben 22 jaar... dus hopelijk duurt t niet zo heeel lang meer hihi.... het lijkt me zooooo iets moois! En vooral zo rond mijn verjaardag Oehh heb je een miskraam gehad? Pff dat lijkt me heeel moielijk en zwaar!? Hoever was je toen? Dikke knuffel Mandii
NOD VOOR DE MEIDEN IN DIT TOPIC: 1 april: BlackAngel 2 april: Mandii1987 (3) 3 april: lautjep (7) 5 april: Chupa 6 april: anamie (11) 6 april: juffertje83 (3) 6 april: Leonieke (4) 7 april: Mammie in spe (3) 7 april: Jerina (2) 8 april: peps 9 april: Riv. 10 april: Sabrin 11 april:LaFemme 12 april: Marije2121 1ste week april: Lies29 Riv ook jij staat erbij! Volgens mij staat nu iedereen hier erbij.... zo niet geef maar een gil Of als er iets verkeerd staat hihihi.... Zal ik m via dit lijstje veranderen!
Heeej meiden,,, nou ik heb weer op de wii gesport.... mmorgen dus weer spierpijn..... en ook begonnen met sonja bakkeren!!! dus jaja ik probeer weer eens even goed te doen hahahaha.... Hopelijk 5 kilo eraf wanneer ik zwanger mag zijn.....!! Heb ik ook meteen n vraagje aan jullie: Als ik door ga deze dagen met ovutest,, wanneer t streepje verdwenen is weer dan is mijn ovu geweest? Want mij eisprong zou pas over 3 dagen maar er is nu dus al licht streepje te zien, zal de ovu dan pas echt die dag zijn of al iets eerder dat is meer mijn vraag!8) Ennuhmz we hebben vanmorgen geklust, nu het eitje eraan zit te komen is het dan slim om dan pas weer woensdag ochtend te klussen (om de dag dus) of is het dan juist slimmer om elke dag te klussen????? Hoe gaat het verder allemaal met jullie??? Nog iemand bijna ei????
Hey meiden, hier weer een berichtje van mij.Gister hele dag niet gekeken, want mn man was jarig.Ik hoopte op zo'n mooi kado voor hem maar helaas mag het deze maand niet baten... We zitten nu in ronde 7. Mandi, je zou ook de ovutesten van CB kunnen gebruiken, die geeft bij positief een smiley.Ik heb gehoord dat om de dag klussen beter is, ivm het zaad.Succes met klussen Liefs Femke
Ja dat heb ik indd oo gehoord, maar denk check ff hoe jullie dit doen? Ik vind die van cb zooo prijzig vergeleken met die van sensitest
Hoi Mandii Ik was 5 weken zwanger toen ik mijn miskraam kreeg. En het zal inderdaad wel met de leeftijd te maken hebben dat het langer duurt. Ben nu 37 (oud he). Weet je wat ik wel had deze ongi. Vrijdag ongi geworden en zaterdag heel veel stolsels verloren. Ook grote stolsels erbij. Normaal zit er ook wel wat bij maar niet zo groot als afgelopen zaterdag. Moest ook eigenlijk pas zondag ongi worden. Zou er dan toch iets gezeten hebben of hebben jullie daar ook last van. Heb ook ergere buikpijn gehad als anders. Rug pijn ook maar dat heb ik iedere maand wel. Gr. Anamie
Hey anamie,dat vroeg ik me dus ook af of er dan iets gezeten heeft.Vooral als je dit niet vaker hebt gehad. Ik had het 6 dagen na mn ei, ineens een rode veeg met een stolsel.Dit had ik nooit eerder gehad dus heb t idee dat t de innesteling was die meteen werd afgebroken. Ik heb wel vaker stolsels tijdens mn ongi, maar als t bij jou nog nooit zo erg is geweest zou het best kunnen... Hoe lang zijn jullie al bezig? Liefs Femke
Hoi femke. Wij zijn nu precies een jaar bezig. Ik heb al 2 kinderen. ben opnieuw getrouwd en we willen heel graag een kindje van ons samen. Maar ja tot nu toe nog niet gelukt. cyclus na het stoppen van de pil was meteen 28 dagen, 1 keer 30 en na een tijdje werd het 27. Nu afgelopen vrijdag ineens 25 dagen. Ga toch maar van 25 dagen uit deze ronde. En ik wil starten met ovu testen. gr. Anamie