NOD rond 7 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien start ik daar binnenkort ook wel even mee. Eerst even kijken of mijn cyclus regelmatig blijft/wordt...

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

tempen is heel erg handig ik ben het nu aan het doen. zo heb ik gezien dat mijn ei dag 20 was heel erg handig anders had ik gedacht dat mijn ronde weer gewoon 25 dagen is en nu denk ik 35 dagen.
    je kunt nu wel al beginnen zo kan je zien hoe deel 2 gaat dan kan je niet je ei vinden maar wel alvast wennen aan hoe het gaat en het einde vinden

3. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nu wel af en toe wat steekjes!
    Komen die voor of na de ovulatie?

4. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Juffertje: dat is bij iedereen verschillend. Bij mij komen ze meestal na de ovulatie, maar soms ook wel eens ervoor.

5. BlackAngel

29 jan 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij komen de steekjes zowel voor als na mijn ovulatie... is inderdaad bij iedereen verschillend denk ik ja

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Gek hè hoe verschillend het bij iedereen is met wat je wel of niet voelt.
    Vandaag is mijn vruchtbaarste dag en dat merk ik vooral door overvloedig slijm, gisteren en eergisteren vaag streepje op de ovutest dus vandaag een knalstreep vermoed ik..ik ga strakjes weer testen. Morgen mijn eisprong en die voel ik ook altijd heel goed! Ik merk het vooral aan mijn hele onderkant en mijn bekkenbodemspier is pijnlijk. Eigenlijk is alles aan de onderkant heel gespannen en als ik wil gaan zitten moet ik dat heel voorzichtig doen, apart hè? Bij mij duurt dit alles ong. 1 hele dag. Ik klus altijd deze dag en vaak ook nog de dag erna...ennnn we hebben eergisteren geklust en vanavond als het aan mij ligt ha ha!

7. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Sportmama: fijn dat je het zo goed voelt! Dan weet je iig dat je eisprong er is :D
    Ik had gisteren af en toe steekjes, vandaag niet meer.
    Vrijdag geklust, gisteren niet, maar vanochtend weer wel... dus hopelijk is dat goed genoeg ;)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Meiden...

PFFFF ik heb echt mega pijn onder in mijn buik... met elke stap die ik zet doet het er pijn... steekjes.... vorige maand had ik dat ook maar niet zo erg... werten jullie wat dat is???

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Mandii ik had dat vorige maand ook, was voor mij de eerste keer dat ik dat zo heftig voelde. Maar bij mij was het denk ik gewoon ovulatiepijn en helaas ben ik wel ongi geworden. :x Ik duim voor je op goed nieuws! :D

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik ga er niet vanuit dat het een zwangerschap aanwijzing is...
    Maar ik wilde graag weten of andere dit ook hadden en wat het kan zijn.... ik denk zelf innesteling?? want die zou morgen of overmorgen moeten zijn.... denk ik....

11. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Innesteling is tussen de 5 en 10 dagen na de eisprong. Ik weet niet wanneer je ei geweest is. Maar het kan goed dat je dat voelt hoor! Ik hoop het voor je.

12. happyblond

5 dec 2009
    15
    0
    0
    Hoi dames,

Ook ik heb mijn NOD op 6 april!
    Wij gaan nu ronde 3 in en heb meestal een cyclus van 32 dagen.
    Leuk om met jullie mee te lezen, we gaan duimen voor een vruchtbare maand!!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Uhm mijn ei was uhmmmm oohjee hihi... donderdag geloof ik....
    Vorige keer had ik het toen de maandag/dinsdag erna... dus jah zou kunnen zoiets.... We zullen zien mag over 10 dagen testen!! Maar ik ga er helaas maar niet van uit...

14. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo meiden,

waarschijnlijk vandaag eindelijk mijn ei gehad, mijn temp was vanmorgen 37.0 en mijn ovutest was ook mooi donker. Al een hele week het gevoel dat mijn ei eraankwam en nu ook echt zo'n blauwe plekken gevoel in mijn buik en mijn borsten doen ook alweer een paar dagen zeer dat is dus erg fijn dat dat voor je ovulatie tot aan je menstruatie hebt (niet dus) maar goed we doen het er maar mee.
    Gisterochten geklust, vandaag weet ik niet of manlief er zin in heeft dus hopelijk is gisteren voldoende geweest, Zul je altijd zien dat ze er dan geen zin in hebben, hij weet niet dat ik ovutesten gebruik dan houd ik het voor hem spontaan.

Fijne zondag allemaal!!!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi mijn schatje heeft dr altijd zin in... of we het nu 4x per dag doen of 1 x in de week... of ikn nu ovutesten gebruik of niet:p
    Das wel zo makkie hihi....
    Ik heb een erg pijnlijke onderbuiken! Elke stap die ik zet voel ik pffff

16. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Mandii vervelend dat je zo'n last hebt van je buik hopelijk is het voor een goed doel hihi.

Vandaag heb ik van dat slijm dus dan is vandaag mijn ei of niet, mijn temp was vandaag weer laag, ik snap er helemaal niets meer van, hebben jullie een idee? Ik zit alweer op dag 24.
    Zaterdagochtend geklust, hopelijk vanavond weer! anders zijn mijn kansen deze maand helemaal verkeken natuurlijk.

17. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb ook rond die datum mn nod of iets eerder ik heb een onr cyclus ik had 18 en 19 een positieve ovutest en flink geklust!! dus ik hoop dat het raak is!!! ik kan niet wachten om te testen!!!

18. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    hoi meiden

ben ff een tijdje niet op het forum geweest maar nu mn ovu test posi aan gaf wilde ik het hier toch ff kwijt...gisteren al geklust en vanavond ook er flink tegen aan haha helaas is manlief laat thuis, dus zal moeten wachten...
    Ik wil t niet zo voorbij laten gaan en erop gokken dat 1 keer genoeg is geweest..
    Ben zo benieuwd of het deze maand raak is...mn pendel geeft april aan weet alleen niet of dat betekent dat het is april zichtbaar is of dat de innesteling dan heeft plaatsgevonden...hebben jullie enig idee

Iedereen heel veel klusplezier en hopen dat het een roze maand voor iedereen mag worden.

liefs mis

19. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gisteravond niet meer geklust :( Gisterochtend wel. Maar ik heb vandaag ook steken en slijm (gisteren niet, zaterdag wel) dus ik weet het echt niet meer.. :(Ovutesten zijn toch wel makkelijk haha.. maarja manlief is doordeweeks weer weg, dus mijn kansen zijn opgebruikt voor deze maand denk ik ;)

20. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Jammer eigelijk he dat ons lichaam niet wat duidelijker aangeeft wanneer je kansen zijn om zwanger te raken. Je zou eigenlijk een klein venstertje in je navel moeten hebben waarop staan eitje komt eraan nu klussen! net als bij een test! hihihi.
    Ik heb nu ook steken dus vandaag mijn ei!!! Nod dus 5 april!!!

Deel Deze Pagina