ik rekende zelf op een nod p[ 2 april... maar volgens de banner mag ik de 31ste thuis test doen dus hou 2 april wel aan.... maar ga 31ste denk al wel n testje doen als ik het gevoel mocht hebben zwanger te kunnen zijn..... momenteel heb ik even geen last meer van mijn buik! Wel van een plek links in me buik *mijn darmen* die voel ik nu erg goed, maar heb 2x per jaar daar altijd last van, zou alleen wel erg sterks zijn als dit nu zou zijn hihhihi..... Ik zie dat jij wel gependeld bent op april! Extra spannend! Ik hou je zeker op de hoogte, jij mij ook?
hey meiden, de spannende 2 weekjes zijn bij de meesten weer aangebroken lees ik! Bij mij ook, mijn eisprong viel toch iets later dan ik vermoedde want ik voelde em pas gisterenavond. Duidelijk aan de rechterkant deze maand en mijn ovutest was maandagmiddag al positief en daarna heb ik niet meer getest. Gelukkig gisterenavond èn vanmorgen nog ff geklust...just in case...ha ha! Dus ik heb mijn NOD pas na de pasen maar ik laat mijn banner en lijstje gewoon zo staan hoor! Heb deze maand wel een beetje zo'n 'erop of eronder' gevoel omdat ik die baarmoederfoto heb gehad vorige week en ik nu toch extra vruchtbaar zou moeten zijn! (Althans dat zegt het ziekenhuis) Ga dus nog meer op mijn lijf letten maar dat doet iedereen hier veel lees ik.
hoi hoi, inderdaad de spannende 2 weken zijn weer aangebroken, is het wel of is het niet, rara. Ik heb zondag mijn laatste ovutest gedaan en die was redelijk positief. Toen waren de testen op dus heb ik niet meer getest. maandag geloof ik nog wel van dat slijm gehad en dus savonds ook lekker geklust. gisteren en vandaag nog geen slijm te zien alleen wat eierstokpijn in mijn buik, gisteren was dat wel heel eg extreem, of was dat alweer maandag. maar goed ik denk wel dat mijn ei is geweest hopelijk, maar mijn temp gaat niet omhoog, dat zou dus kunnen betekenen dat mijn eitje niet is gesprongen maar gewoon blijft zitten deze maand of kan dat niet? We blijven denk ik toch maar even door klussen voor de zekerheid al heb ik er geen goede hoop op deze maand terwijl ik net als jullie het zo graag zou willen een 3e wondertje. Liefs Lies
@Lies, bij mij worden de testen nooit heel donker hoor en toch voel ik mijn eisprong altijd en ben ik ook al diverse malen zwanger geweest. Ik heb ook vaak na mijn eisprong nog wel slijm. Mm wat klinkt dat vies.
ik ben nieuw hier... en deze maand zijn wij voor ons 2de wondertje bezig. en ook mijn NOD is op 7 april..laatste paar dgn enorm last van me buik gehad. dus goed wezen klussen ben benieuwd weer suc6 iedereen
@ miri, dankjewel voor je reactie. Ik voel helaas al een paar dagen na mijn menstruatie dat er vanalles daarbinnen aan het gebeuren is, ik weet dus niet wanneer nu precies mijn eisprong is vandaar dat ik met ovutesten werk. Ook na mijn ei blijf ik die dingetjes voelen totdat ik ongesteld raar dan is het een paar dagen over om vervolgens weer na ongeveer een week weer te beginnen. Dit is zo sinds mijn miskraam en heel fijn vind ik dat niet. Maar goed we kunnen er niets aan doen en alleen maar afwachten en voor de zekerheid nu om de 2 dagen klussen als we zin hebben tenminste, niets te geforceerd!
ik wil wachten met testen tot ik een aantal dagen overtijd ben... ik he vandaag geen rare buik meer maar wel heel veel creamy achtig witte slijm... lijkt elke keer net of ik in me broek heb geplast... (weet niet of ik het zo begrijpbaar schrijf) verder ben ik de dagen aan het aftellen... grrrrr duurt zo lang he dames .... ik ben inderdaad in april gependeld... maar weet niet of ik dan in april zwanger word... of in april zwanger test... we wachten af.. ik hoop echt dat het deze ronde raak is... dan ben ik rond 8 dec uitgeteld... haha leuke verjaardags kado... ben zelf 4 dec jarig en me man 1 jan... we hebben altijd gezegd.. als we een kleine mogen krijgen... komt ie tussen ons in... haha wie weet... groetjes
Hallo meiden, Even een weekje afwezig geweest ivm drukte thuis en op het werk. M'n ei is nog niet geweest dus even doorgaan met klussen. Waarschijnlijk vorige keer een vroege ongi gehad. Zijn er al meiden die ergens last van hebben. Mijn nod zal wel wat later zijn als 6 april. We wachten af. Maar dat is het ergste he dat wachten. Duurt zo lang.
tja de wachtweken zijn ook voor mij weer aangebroken... NOD op 6 april... Ik wacht met testen tot na mijn NOD...
@Lies29, ik heb dat ook dat ik sinds mijn miskraam bijna de hele cyclus wel van alles voel maar voel ook mijn eisprong nog heftiger dan voorheen dus die herken ik wel.
Ik heb gisteravond mijn eisprong gevoeld. Dus Mandii als je dit berichtje leest mijn NOD is wat eerder, ws 7 april. Ik ga wel iets voor mijn NOD testen. Ik gebruik hormonen voor de innesteling en als de test negatief is kan ik er al mee stoppen zodat mijn menstruatie niet heel veel te laat komt. Vorige zwangerschap testte ik met KV 2v5 al 4 dagen voor NOD positief. Hoop me nu iets langer in te kunnen houden maar hangt er een beetje vanaf wat ik voel. Toen wist ik zeker dat ik zwanger was en dat bleek ok zo te zijn.
Ja, Utrogestan. Ik zie dat jij ook al aardig wat achter de rug hebt. Eerst IVF en nu IUI, meestal doen ze dat toch andersom? Gebruik jij ook die bolletjes?
Ik heb die bolletjes gebruikt na de eerste IVF. Dan leggen ze vantevoren namelijk je hele hormooncyclus stil... Ik heb IVF gehad omdat ik eicellen gedoneerd heb, niet vanwege onvruchtbaarheid of zo... Dat is een vrij bekende procedure wanneer je aanspraak wil maken op donorzaad van de zaadbank, het heet "op basis van evenredigheid"... Nu gebruik ik helemaal niets meer (gelukkig)..!
net lekker wezen wandelen met de kids, wat is het een lekker weertje zeg, ik hoop dat het zo nog even blijft!!! Mijn borsten deden tijdens het lopen een beetje raar, ze voelen aan als spierpijn zelfs mijn tepels ook! Ze branden een beetje. En ik plas me de hele dag al een ongeluk terwijl ik helemaal niet veel heb gedronken.
klinkt spannend IK heb zo'n buiikpijn....net boven mijn vagina ergens.... pfff en als ik buk is het net of dr een balletje in zit wat ik voel???
mensen die al wat voelen dat wil ik ook. ik voel helemaal niets en heb ook niet het voel dat ik zwanger ben. Het is best raar maar op een of andere manier geloof ik er deze maand niet zo in. wij hebben om de dag geklust de hele maand en als het nu weer niet raak is wat moet je dan? het voelt dom omdat er veel mensen zijn die langer bezig zijn.
Mandii, ik heb dat soort heftge pijn alleen rond mijn ovulatie, dan doet zelfs gaan zitten echt pijn. Mijn laatste zwangerschap had ik in de weken voorafgaand aan mijn NOD wel een soort eierstokpijn als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat was niet zo heftig als jij omschrijft. Heb je dit al eens eerder gehad?