opeens bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sasje24, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hallo Allemaal,

ik ben op vrijdag 2 april gestopt met de pil. Ik ben toen pas woensdag ongesteld worden ( wat al erg laat is want normaal gesproken maandag avond of dinsdag morgen) nu was deze mooi afgelopen, afgelopen vrijdag. zaterdag was dan de eigenlijke dag geweest voor weer aan de pil te beginnen. Zaterdag wel last gehad van steekjes. En nu vandaag al ongelogen zeker 20 keer gaan plassen. Hele tijd niks, en straks met douche en ik ben mij aan het wassen opeens een beetje bruine afscheiding.
    heb nu maar tampon gebruikt, maar er zit wel iets aan maar ook weer niet erg veel.....iemand ervaring hoe dit kan??
    ik zou eignelijk als ik een cyclus van 28 dgn zou hebben over 1 week mijn eisprong hebben....snap er niks van! heb me overigens de afgelopen dagen niet helemaal lekker gevoeld, misselijk geweest.

help help help.,..

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoop dat je hier wat meer antwoord krijt Sasje! Vervelend die onduidelijkheid lijkt me.. bah.. Succes meissie! en hou me op de hoogte! xx

3. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hoi

Ik heb geen idee meid, kan met stoppen van de pil te maken hebben. maar weet je zeker dat je niet zwanger bent geraakt met de pil? ( aangezien je het over misselijkheid hebt en een verlate ongi?) Het komt namelijk voor dat je menstrueert als je aan de pil bent en toch zwanger zou zijn. hou ons op de hoogte

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ miranda, ik weet het echt niet...ik dacht eigenlijk dat ik zaterdag mijn ei had, omdat ik zon steken had..en zondag wel sex gehad....maar ja ik weet het ook niet!! kan het me eigenlijk niet voorstellen!al zegt mijn gevoel dat hele tijd wel al dat ik wel in verwachting ben of raak deze maand! heel gek!! maar ja kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten he...

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He sasje, ik denk dat het toch te maken heeft met het ontpillen, dat je lichaam daar op reageert.. Toch nog een restje menstruatie of iets dergelijks! Denk ook niet dat je je ei al gehad hebt, ben bang dat die steken ook bij het stoppen horen. De eerste maand is meestal gewoon een beetje rommelig.. Nou, hoop dat snel je meer duidelijkheid krijgt! En blijf gewoon klussen hoor :D

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey charlotte, ik kan nu toch niet klussen!! mijn vriend die ziet me aankomen! ik vind dat zelf nu trouwens ook niet erg lekker haaha!!! dus hopen dat het vandaag over is zodat we vanavond aan de klus kunnen want mijn ei is bijna!!!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hou de moed erin Sasje! Lees met je mee;) Knuffie xx

8. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    We houden gewoon onze vingers gekruist sasje!!

En wat al gezegd is, het stoppen met de pil zorgt er voor dat de eerste maand of maanden rommelig kunnen zijn.

Deel Deze Pagina