Oooo lilo dat witte verlies ... whahaha zo klinkt het fijner, wordt steeds meer en witter *draait bijna door* God ... leuk he proberen zwanger te worden haahaha
hey grace spannend...nog niet stiekem een testje gewaagd?? hou ons op de hoogte he?! zal duimen!! xxx
Nee Sasje, ik wil nog niet testen Bovendien wil mijn vriend ook niet dat ik vóór mijn NOD test. Hebben we een afspraak over gemaakt, hij weet dat ik anders helemaal ga flippen 8)
spannend beebiej, knap dat jullie kunnen wachten, vorige ronde al een week voor nod getest...onzin natuurlijk! probeer nu zo lang mogelijk te wachten maar vind het wel moeilijk! xxx
Ik vind het ook heel moeilijk! Voel ook van alles, maar toch willen we niet voor de NOD testen. Eerst maar eens afwachten of ik overtijd raak. Weet je ik wil gewoon een dikke vette streep, en niet dat ik dan weer ga twijfelen of ik wel een streep zie!
ja daar heb je wel gelijk in...had ik vorige maand ook dacht echt een heel licht streepje te zien en de volgende dag toch ongi...valt dan extra tegen! succes met wachten nog ff!! xxx
Hey meiden, Wat spannend allemaal he?! Ik ben 3 dagen overtijd (denk ik, vorige maand ook 2 dagen overtijd maar had toen operatie gehad, weet niet hoe lang die zooi van dat roesje in je lichaam blijft) maar mag van mijn man nog niet testen. Ben er teveel mee bezig zegt ie, haha, hij stiekem ook. Gisteren wel het gevoel dat ik ongi moet worden, vanmorgen wat licht bruinige afscheiding, vanmiddag weer niks en nu weer last van mijn buik. GRRRRR soms is het gewoon echt niet leuk. Toch ga ik morgenochtend stiekem testen als er nog niks is denk ik, of zou ik dan ruzie krijgen?! Oh wat duurt wachten toch lang, zul je net zien dat ik het natuurlijk gewoon wordt. Sorry voor de lap tekst, wel lekker om ff van je af te schrijven.
Ik heb nog steeds veel witte afscheiding. En af en toe van die steekjes onderin mijn buik. Ik heb het gevoel alsof het wel eens gelukt zou kunnen zijn, maar ik ben zo bang om het te hopen. Ik ga ook echt niet testen voor mijn NOD, heb ik ook afgesproken met mijzelf en mijn vriend. Wil ook gewoon een hele positieve test en niet vage streepjes ! Succes meiden, het komt voor ons allemaal heel dichtbij nu!!!
Ik had trouwens vandaag pijn bij het vrijen (om het maar zo netjes mogelijk te zeggen) Ik kreeg ineens echt een steek daar.. En dat heb ik normaal nooit, en ook nooit gehad... Heeft iemand van jullie dit ook?
@Bloemm, hier hetzelfde verhaal een hoop witte afscheiding..vervelend! Ik probeer ook pas te testen als ik over tijd ben..maar dit is mijn 1e ronde dus weet niet of mijn cyclus goed is..suc6. Vervelend van die pijn tijdens de sex, heb ik geen last van gehad. kan je dus ook niet helpen wat het kan zijn..
hey bloemm heb ik ook geen last van dus kan je niet helpen...hopelijk een goed teken! heel raar eigenlijk maar nu t steeds dichterbij komt vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo leuk..nu kan ik nog lekker genieten van het idee dat ik misschien zwanger ben maar straks misschien een teleurstelling...heb zóóó'het gevoel dat het niet gelukt is! xx
^Ja he! Dat heb ik nou ook, als het niet zo is weet ik dat nu in ieder geval nog niet.. Wanneer je het weet heb je die teleurstelling! Maar we moeten goed blijven denken. Jij en ik zijn nog net begonnen
Nou idd, wij zijn echt nog "echte beginners" ! Hier ben ik toch bang dat ik morgen ongesteld ga worden, krijg steeds meer kramp! Maar geen bloed geeft moed he, dus we wachten rustig af!
Ik plan me dagen zoveel mogelijk vol, zodat ik er alleen als ik even op het forum ben bij stil sta. Dat is wel heel lekker Hier kan je het even lekker van jezelf afschrijven! Voor sommige dames komt het testen al aardig dichtbij! Ik hoop dat alle rode duivels uitblijven &we straks allemaal een poitieve test in handen hebben!
Goedemorgen, Ik kom maar niet van het gevoel af dat ik a.s. vrijdag (7 mei) ongi ga worden . Sinds de eisprong heb ik zo'n irri ongi-gevoel in mijn buik gehouden met af en toe dagen vlak erna dat ik niet fatsoenlijk rechtop kon lopen. Ik heb wel wat verdachte tekenen dat het wel raak kan zijn zoals: vette huid en haar pukkeltjes meer witte dikke afscheiding buikpijn onderin opgezette buik pijn in de liezen en onderrug moe boze buien Maar die kunnen net zo goed toegewezen worden aan het ontpillen! Ik voelde me namelijk net zo vorige maand en toen werd ik ongi...Dat was trouwens wel mijn eerste menstruatie ''vanzelf'' na de pilstop, dus ik mag nog niet klagen we zijn pas net bezig. Mja afgelopen zondag negatief getest (wat aan de vroege kant dat weet ik) en daar werd ik ook niet vrolijk van... Bij de zwangerschap van mijn dochter wist ik van te voren echt zeker dat het raak was en dat gevoel heb ik nu minder helaas. De bovengenoemde klachten kreeg ik pas in de 6e week ofzo.. Nou ja sorry voor mijn geklaag maar t lucht wel ff op dat ik alles op een rijtje heb gezet. Ik ga NIET meer testen voor vrijdag hahahah. Grz.