nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dank je iedereen, ik kan niet goed zeggen welke ronde ik zit omdat de vorige rondes wel heel lang duurde. ik kan wel zeggen dat we sinds de geboorte van mijn dochter direct terug gestart zijn voor een 2e baby, en mijn dochter is geboren op 22/07/2008. dus een kleine 2 jaar.

2. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0

Dit heb ik dus ook :) Tussen hoop en vrees noemen ze dat toch??

voor alle dames met duivels veel sterkte en op naar de volgende ronde dan maar!!

3. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey meiden er is al weer aardig wat rood hier echt balen hoor!! lilo jij van harte hopelijk gaat het goed deze keer!! mijn nod is de 11e de gyn zei dat ik op koninginnedag mijn ei heb gehad, dat kan wel kloppen want mijn temp is vanaf die dag langzaam omhoog gegaan. moet vrijdag bloed laten prikken en dat vind ik echt verschrikkelijk om te laten doen. maar het is voor een goed doel zeg maar. voor de rest wachten we gewoon maar af. mijn vriend wordt van het weekend 30, moet daar nog veel voor regelen dus kan mijn aandacht daar ff op focussen! ik ga wel duimen dat er hier wat meer rose komt nu ipv rood!
    duim duim duim duim duim :D!!!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb nog steeds niets qua ongesteldheidsklachten die ik normaal nu echt wel zou hebben.. Ik vind het zo spannend!!!!!

Lilo, ik hoop echt dat je niet alleen de 7weken maar de 9maanden haalt! :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #265 Bloemmm, 5 mei 2010
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
    &de meiden die hun NOD al hebben; Open een nieuwe topic! Kunnen degene die ongesteld zijn geworden alvast verder kletsten! &ookal zou ik zwanger zijn zou ik het nog steeds heel leuk vinden om te kijken hoe het bij jullie gaat! Ben ik niet zwanger, dan voeg ik mezelf er ook bij over 2 dagen. :D

6. charlotte82

28 apr 2010
    11
    0
    0
    Hoi Iedereen,
    Balen voor diegene die ongi geworden zijn... sterkte! Lilo nog gefeliciteerd!!!, ik hoop heel erg met je mee dat het blijft zitten. Je bent in ieder geval een goed voorbeeld, krijg ik wel hoop van.
    Klein wondertje: fijne verjaardag gewenst, mooi dat je daar nu op kunt storten. Ik heb weinig afleiding vandaag, voel dan ook van alles, vanacht zelfs gedroomd dat ik moest overgeven.. Maar durf niets te hopen, vorige maanden voelde ik ook vanalles. Ik wacht di af.
    Bloem: spannend, klinkt ook positief! Ben zo benieuwd... duim voor je.

x Charlotte

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meiden...hier ook nog geen spoor te bekennen dat mijn ongi eraan komt...maar ook geen zwangerschapskwaaltjes...dus blijft nog even spannend...alleen vandaag zere tepels maar dat kan 2 dingen betekenen...alleen vorige ronde had ik dit niet voor mijn ongi...dus er is nog een klein beetje hoop!

meiden die ongi zijn geworden...als jullie een nieuw topic beginnen laat ff weten onder welk onderwerp...kan ik me (hopelijk niet) straks bij jullie aansluiten..een jullie volgen de volg ronde!

xxx

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ookal zou ik zwanger zijn wil ik de meiden die hun ongie hebben graag volgen!
    en anders voeg ik me gewoon bij jullie toe.

Ik wil perse nog niet testen, anders zou ik morgen ochtend een testje wagen!
    Vrijdag ochtend ga ik testen, mochten de rode duivels er dan nog niet zijn.

Succes meiden! Ik ga lekker bbq'en! &ja ik heb gevraagd om goed doorgebakken vlees.
    Hahaha!:D

9. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey bloemmm lekker hoor bbqen...eetse!

mijn mannetje en ik gaan zo lekker uit eten...voor mij geen biefstuk(helaas) ben ik dol op! hihi

xxx

10. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hoop dat de rode duivels wegblijven....

succes vrijdag met testen...duim duim duim!

ik wacht tot zaterdag...als t lukt!

x

11. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden, dikke knuf voor degene die wel ongesteld
    zijn geworden.

ik ben nog steeds niet ongesteld, en ik kan zeggen dat
    ik een zeer regelmatige cyclus heb van 27 dagen! Ooo ik
    ben op van de zenuwen, maar mijn vriend en ik willen nog niet
    testen, wacht tot het weekend :D *wat doe ik mezelf aan*

12. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilo, jij maakt me nog gekker hahahah!
    Wellicht morgen..... heb gewoon een afspraak met mijn
    vent, maar zit echt al heel lang netjes op 27 dagen.

Enige klachten hier zijn rommelende darmen en veel plassen.

O en ik had net zoals jij extreem veel witverlies.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb ook echt extreem veel witverlies.
    Ik heb ook zo'n afspraak met mijn vriend en mijzelf gemaakt Beebiej, maar ik zou nu echt wel testen als ik jou was. Je zit er overheen!!! :D
    Ben heel benieuwd meiden!

Ik heb zo het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, ik stuiter alleen al van de gedachte. Normaal heb ik best veel geduld, maar ik moet me nu echt inhouden om niet te testen! :D

14. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey lilo voor mij 3e keer na stoppen met de pil..maar 1e keer ontrekkingbloeding waarschijnlijk...dus officieel ronde 2!

en nu al zo ongeduldig...erg he!?

x

15. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    lilo goed teken dat je misselijk bent! wel vervelend natuurlijk maar schijnt wel een goed teken te zijn!

x

16. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    beebiej laat het gelijk weten he als je geteszt heb ben zo benieuwd!

zou gewoon met je mannetje over hebben om al eerder te testen je zit al over nod heen!!

xx

17. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn nod is 11 mei. Dit is de 10e maand dat we "bezig" zijn, dus ik hoop zó dat het deze keer raak zal zijn(please, please). Ik hoop het ook voor jullie hoor meiden!

18. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk!

Vandaag een drukke dag, maar scheur denk ik
    wel even langs het Kruidvat hahaha :D!

Enige rare is dat ik verder echt nergens last
    van heb, kan dat ?

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey dames

Wij waren niet bewust bezig maar toch niks gebruikt deze maand, dus het kan wel eens raak zijn.. hoopt zo!!

mijn cyclus vanaf dec/jan was 28-28-23-26 dus vandaag is dag 23 op moederdag 26 en dinsdag 28 dagen!!

maar ik moet constand plassen, kokhalzen, zere borsten enz enz..

spannend!! ;) succes dames!

Liefs Dani

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik begin het gevoel te krijgen dat ik ongesteld wordt, door mijn buik en bovenbenen! Hoop dat mijn menstruatie niet opzet, maar ik heb nu aardig het gevoel dat het deze ronde weer niet raak is.. Me lichaam houdt me dan wel voor de gek hoor, of ik ben gewoon nog heel erg aan het ontpillen..

Deel Deze Pagina