nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat wel grappig is, ben gependeld voor April, dat zou
    de bevruchting kunnen zijn.

En mijn vriend en ik hebben in het begin grappen gemaakt, ik wilde graag dat 2010 ons jaar werd en hij 2011.

Als het raak is ben ik vandaag 4 weken zwanger en 12 januari uitgerekend, hahhaa als het dan 2 weken eerder komt, krijg ik alsnog gelijk :D :D :D

2. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    dat zou leuk zijn klinkt allemaal wel heel positief...zou er van staan te kijken als t niet zo is...

succes vanavond meid..

x

3. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga afsluiten en racen!
    Druk druk druk!
    Jullie horen het ! *KUS*

4. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp er echt niks meer van...nog steeds niet ongi en toch die negatieve test vandaag. Mijn cyclus is normaal zo helder en stabiel. Echt raar..zeker omdat ik 2 jaar geleden op dag 27 wel een posi test had.
    Als ik morgen of dit weekend nog niet ongi word OF positief test dan klopt er echt iets niet en kan ik hardop zeggen dat ik dit nog nooit gehad heb zo raar. Ik voel ook helemaal niks meer, weet t echt niet wat dit is....
    Sorry voor mijn geklaag maar het lucht ff op. Mij kennende maak ik me vaker druk om niks.
    Voor alle gelukkige onder ons: alvast proficiat!!

Grz.

5. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey brasileira...hoe lang ben je al van de pil af en welke ronde zit je nu?

dat je bij je vorige zw.schap op dag 27 positestte zegt niks hoor elke zw.schap is weer anders...welke test heb je gebruikt?
    cb heeft namelijk meer hcg nodig voor je posi test.
    mijn zus heeft bij haar 2e kindje ook een stuk of 5 test na nod gedaan voordat ze posi testte....

het kan natuurlijk ook zijn dat je ongi uitblijft omdat je er te veel meebezig bent of iets dergelijks.

hoop dat je binnenkort een posi test in handen hebt!

x

6. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    als je nog maar net van de pil af bent kan het ook zijn dat je cyclus nog niet helemaal normaal is...sommigen krijgen na de pil helemaal geen rtegelm cyclus meer terwijl ze dat daarvoor wel hadden.

x

7. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #307 MeMyself, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    @ Beebiej>>
    Tuurlijk kan dat. Niet iedereen heeft in het begin last van kwaaltjes. Een vriendin van me heeft er 3 jaar over gedaan!! Na 1 keer ivf is het eindelijk gelukt. Ze dacht, laat ik maar eens een testje er tegenaan gooien.. en ja hoor! Ze was zelfs erg verbaasd, omdat ze in die 3 jaar al heel veel testjes had gedaan en iedere keer wel iets voelde, maar nu totaal niks. Ik hoop het zo voor je meis! Laat je het weten?

8. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Dank je wel voor jullie antwoorden en verhaal. Mijn laatste pil had ik op 11 maart. Daarop volgde de onttrekkingsbloeding maar die telt niet mee...Mijn eerste ''echte'' menstruatie kwam op 10 april, 27 dagen na de onttrekkingsbloeding. Nu is het wachten dus op mijn 2e keer...

Maar nu vroeg ik mij het volgende af sorry alvast voor details: ik heb van verschillende tests gelezen dat bevuiling van bijv. het potje de test negatief kan beinvloeden. Nu is het zo dat mijn man en ik gisteravond sex hebben gehad en daarna zijn we gaan slapen. Ik had dus nog niet gespoeld of gewassen daar toen ik de test deed (cb digitaal met houdbaarheidsdatum 5-2010:() vanmorgen, zou dat invloed kunnen hebben? Ik heb wel 2x geplast vannacht....

Sorry ook voor deze stomme vraag maar ik snap het niet...Ik wacht dit weekend maar af en test misschien nog een keer.

grz.

9. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deed de test toen op dag 27 met de cb digitaal en nog eerder dan de 3 min. verscheen zwanger. Vandaag dezelfde test gebruikt en na 3 min. niet zwanger..

10. charlotte82

28 apr 2010
    11
    0
    0
    Hey
    @ Memyself: wij zitten helemaal op 1 lijn, Ook de tiende ronde hier en ook 11-5 de NOD! Mag van mij nu wel een keer raak zijn. Hoe voel jij je? Ik voel me deze maand weer anders dan andere maanden. Veel last van m'n buik vooral. Maar ook m'n darmen zijn van slag heb ik het idee.. Succes!!!!
    Ben zo benieuwd naar alle testuitslagen, voel de spanning!
    x Charlotte

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Beeeeebieeeeeeej!!! Ik ben zo benieuwwdddd!

Mijn ongesteldheidskrampen zijn weg.. Maar ik heb toch een beetje de moed opgegeven. Ik wordt het altijd in de nacht, dus zal dit keer ook wel weer gebeuren :D

Ik pakte vandaag een test in me handen, maar me vriend hield me tegen. Jammer :D Was te proberen! Hahahaha :D

Succes meiden, en Beebiej laat het weten!

12. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @charlotte82
    Ooh spannend he! Van mij mag het nu ook wel een keer raak zijn. Vorige maand baalde ik echt!! Maar dan ook echt.. werd er chagerijnig van :( Normaal heb ik last van gevoelige tepels maar nu juist niet.. nu zijn de zijkanten en onderkant van mn borsten gevoelig. Wat leuk samen vooral NIET ongesteld te worden de 11de :D

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Lilo23 Komop meid positief blijven denken. Ongikrampen en rugpijn zijn ook zwangerschapskwaaltjes. Ik snap dat het moeilijk voor je is maar maak je niet te veel zorgen. Dat is niet goed voor jou en voor je kindje.
    Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het een gigantische plakbeeb is

14. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @lilo wat spannend allemaal weer zeg! probeer je niet teveel zorgen te maken en lekker te genieten,hoop echt dat t goed gaat deze keer!

@brasileira denk niet dat dat uit maakt als je t na de sex doet, kan wel zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was...ik snap het alleen niet helemaal want je bent nog niet echt overtijd toch?! kan toch zijn dat je ongi gewoon een paar dagen later komt omdat je nog maar 1 maand van de pil af bent, hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor begrijp me niet verkeerd!
    succes!

@all kan er bij mezelf echt niks over zeggen kan echt 2 kanten op heb alleen zere tepels en wat krampjes in mijn buik dus weet echt niet wat ik moet denken, en ook witverlies, niet zoveel, maar is gelukkig niet rose of bruin...nog maar ff geduld! pff

15. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    @Lilo23 Blijf inderdaad positief denken! Is ook beter voor de baby;)
    Ik heb niet alle berichten kunnen lezen maar las dat je 2 mei nog negatief testte.. wanneer testte je positief?

Ik kan testen tussen 7 en 11 mei.. maar wil niet te vroeg testen want als het dan negatief is dan weet ik nog niks..
    Ben wel erg benieuwd!

Maar nogmaals.. allways look @ the bright side of life!

16. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey rmk voor jou ook spannend dus...wanneer ga je testen weet je dat al?

ik zaterdag!

xxx

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Alle symptomen van ongesteldheid zijn gewoon helemaal weg.. Maar dat zeg nog niks. Ik heb toch het gevoel dat ik het vannacht word.

Ben ook verkouden :(. Heel veel keelpijn! Dus ik duik lekker me bed in.

Succes voor alle testers morgen!

18. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier ben ik dan :)

Test was harstikke...........................

Negatief ?!?!?!?!?!?

Vanmorgen nogmaals getest, dacht wellicht moet ik
    toch ochtenurine gebruiken, maar wederom negatief?
    Snap er niets van, ben ook niet heel erg teleurgesteld, bedoel wat zijn je verwachtingen na 1 ronde, maar vreemd vind ik het wel.

Maar wat moet ik nu?! HA bellen? Afwachten?

19. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwanger geweest geloof ik niet :)

Maar waar ik net wel aan dacht...

Trouwens, welke dagen kan je nou je ei krijgen, en kan je van
    je ei 3 dagen buikpijn hebben?

8 april laatste ongie, 23,24 en 25 april (dag 16,17 en 18) heel erg last van mijn
    buik gehad. Als ik de 16e mijn ei heb gehad, moet ik vandaag dus ongesteld worden.... toch?!
    Ik ben uitgegaan van dag 14 ( 21 april ).

20. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beebiej,

Hier nog iemand die haar lijf even niet meer begrijpt...Ik zit vandaag op dag 28 en heb gister negatief getest. (bij mijn dochter teste ik posi op dag 27) Mijn cyclus klopt normaal altijd en zit rond deze dagen.
    Nog geen spoor van mijn ongi te bekennen en daarbij voel ik helemaal niks meer...Geen pijntjes ja af en toe wat krampjes....maar verder heb ik energie voor 10! Snap er niks van!!
    Ik wacht het dit weekend nog af en wie weet waag ik nog een testje en anders bel ik komende de week de HA want dan klopt er echt iets niet bij mij.
    Ook ik heb al sinds mijn ei rare buikpijn gehad...kon zelfs even niet rechtop lopen van de pijn. Dit had ik bij mijn dochter absoluut niet en het ongi-gevoel wees bij mij dus echt op een zwangerschap...Succes ermee! Test dit weekend anders ook nog een keer???

Bloemmm Hoe gaat ie? Wij lopen echt gelijk he? Zelfs met het ongi-gevoel van gister....Maar hier nog niks loos.:xFrustrerend bah bah!
    En bij jou? Nou ik hoor het wel!

Voor de rest: fijne dag!

Grz.

Deel Deze Pagina