nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar123

mar123 Lid

24 feb 2010
    34
    0
    0
    Noord nederland
    Hallo meiden,

Ik zou me ook graag willen toegen aan dit forum!
    Hier inmiddels nog steeds geen nieuws, bij het lezen van het verhaaltje van beebiej kan ik me helemaal voorstellen hoe jij je moet voelen!!
    Zelf ben ik ook 3 testen verder...allemaal negatief.
    Geen ongesteldheid...
    Ik word er ook erg onzeker van hoor.
    Vorige maand was ik 5 dagen over tijd. Ben normaal gesproken altijd precies rond de 30e ongesteld en toen dus niet meer.
    Ook veel bloed verloren de vorige keer...was erg teleurgesteld want hoop natuurlijk elke maand weer dat ik dan toch zwanger ben!

Ik hoop dat er gauw meer duidelijkheid komt.
    Of een positieve test of dat ik gewoon ongesteld word.
    Deze onzekerheid is best wel vervelend!!
    Hehe...moest het even kwijt hoor ;)
    Allemaal een fijn weekend en ik hoop voor ons allen op goed nieuws.

Groetjes mar123

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom mar123! Wat vervelend van de negatieve testen en je uitblijvende menstruatie..

Ik word een beetje bang van jullie :(

3. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meiden.. Waag het niet om ongesteld te worden :x:p

Laten we gewoon allemaal zwanger zijn:). Spannend he..om gek van te worden iedere keer! Het is ronde hetzelfde.. ongesteld.. no worries.. goed klussen.. 2 weken stress en overeral zoeken(naar hoop, en zal het dan toch?)..

Ik heb dinsdag dus mn nod. Ik temperatuur, dus weet wanneer ik mn ei heb gehad. Daarna word je na 14 dagen ongi, maar gister had ik al een beetje bloed en nu vanavond weer niks:( Het is te vroeg en te weinig voor een ongi, dus denk ik dat het een innesteling is. Het is ook anders dan anders.. Zucht, ik wacht het maar gewoon af.

@ Charlotte>> Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. kijk het even aan en denk dinsdag.. en jij?

4. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ik ben vanavond ongesteld geworden dus ik ga naar ronde 2..

5. mar123

mar123 Lid

24 feb 2010
    34
    0
    0
    Noord nederland

Dat moet je niet doen hoor!!!
    Heb jij al een keer getest?
    Ik zal voor je duimen ;)

Groetjes, Mar123

6. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

vanmorgen 2e test gedaan en weer negatief...maar van de ongi ook nog geen spoor. ik wacht het rustig af maar ken dit echt niet van mezelf. jullie allemaal succes en afwachten en testen!

fijne dag!

7. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    goedemorgen dames,

@beebiej echt balen meis dacht echt dat je een dikke positieve test zou krijgen, maar het kan altijd nog he.

@allemaal die al ongi zijn kop op ooit wordt het roze, die het nog niet zijn op naar die 2e streep!!

ik moet vandaag nog een hoop doen voor het feest van mijn vriend vanavond. wil een hapjes buffet maken dus zo maar is aan de slag. gelukkig heb ik veel hulp. gisteren een deel van de loods waar we het vieren opgruimd en al wat klaargezet, alle boodschappen gedaan dus lag op tijd op bed gisteren!

door al die drukte ben ik er wel minder mee bezig geweest. al weet ik al bijna zeker dat we weer naar de vlgd ronde gaan. na mijn ei liep mijn temp langzaam omhoog zelfs 2 dagen 36.9 en 37 graden. maar nu is hij alweer naar beneden aan het gaan gister 36.7 en vanochtend 36.6. dus ik wordt dins waarschijnlijk gewoon weer ongi. wel heb ik gister bloed laten prikken om te kijken of ik na mijn ei genoeg progesteron aanmaak ben echt benieuwt!

fijn weekend allemaal en hoop na het weekend leuke verhalen over het vinden van het 2e streepje te lezen :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb net getest meiden..

Harstikke negatief.. Ik ben nog nooit over tijd geweest dus ik ken dit ook echt niet van mijzelf. Heb een Clear Blue test gedaan en een Kruidvat 2v5. Alle twee negatief.. Ik wacht het nog maar even af tot maandag, en anders probeer ik er dan nog een!

9. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloemmm we zitten dus in hetzelfde schuitje!

En ik vind er geen REET aan om dit
    schuitje te zitten! Laat me dan maar ongesteld worden,
    dan weet ik waar ik aan toe ben! *ZUCHT*

10. mar123

mar123 Lid

24 feb 2010
    34
    0
    0
    Noord nederland

HELEMAAL mee eens!!!!!

11. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    #351 beagle78, 8 mei 2010
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
    hm hier ook stiekem al een testje gedaan vanochtend.de kruidvat 2 voor 5 euries. hardstike negatief natuurlijk maar zit ook 1,2 dagen voor mijn nod. Toch heb ik steeds het gevoel dat als ik zwanger zou zijn de test dat nu ook al zou moeten aangeven maar dit hoeft natuurlijk helemaal niet toch?

12. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het kan alle kanten opgaan.. bij een vriendin van me ging het zo:
    - maand 1 niet ongesteld/ test negatief
    - maand 2 "ongesteld" (dus niet getest)
    - maand 3 niet ongesteld

op aandringen van haar vriend heeft ze dus weer een test gedaan.. wat bleek; 3 maanden zwanger!!

Voor de nod kan het misschien wel met een test die gevoeliger is en die bedoeld is om voor (4 dagen voor) je nod te testen. Ik zou het anders over 2 of 3 dagen weer proberen of met een gevoelige test.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb het gehad. :D
    Echt om de 20 minuten ren ik naar de wc omdat ik denk dat ik ongesteld geworden ben. Maar er is echt niets! Terwijl ik me gewoon ongesteld voel.. al is het het ene moment wel, en het andere moment niet.

Maandag ga ik nog maar een test doen..
    Maar ik ben nu liever ongesteld dan zo zitten wachten! Jeetje :D

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    dbrgrsmr waar ben je?
    Ik vraag me af of je positief getest hebt vandaag! :D

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik las net dit op het internet, en ik denk dat het bij mij meer dit is:
    "Ben je na je laatste menstruatie gestopt met de pil, dan is het heel normaal wanneer je volgende menstruatie even op zich laat wachten. Na het stoppen met de pil gebeurt het nogal eens dat het een of meer weken langer dan normaal duurt, voordat er een rijpe eicel vrijkomt."

16. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Daar meen je natuurlijk helemaal niks van :$;)

17. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zit nu in ronde 10.. ik was het in het begin erg onregelmatig.. dat is nu gelukkig voorbij :). Ik werd 1 keer zelfs na 8 weken pas ongesteld :$:x maar het is bij iedereen weer anders hoor!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, oké ik geef toe; daar meen ik niks van:p

Ik blijf er moed in hebben omdat sommige vrouwen pas positief testen na meerdere dagen over hun NOD te zitten.. Maar daarnaast kan het inderdaad ook door het ontpillen.. Dus het is -helaas- afwachten :)

19. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je wil niet weten hoeveel de zwangerschapstest-fabriek al aan mij heeft verdiend ;) Iedere maand voelde ik weer wat anders.. en iedere keer wilde ik mezelf niet gek laten maken ;)

20. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het niet helemaal....Dit is toch de 2e ''echte'' menstruatie (zonder pil) waar je op aan het wachten bent? Aangezien er al 1x 27 staat bij je handtekening...
    Dan hebben we namelijk hetzelfde. Ik wacht ook op de 2e menstruatie nu....en volgens mij ga ik hem een complete maand overslaan!
    Voel me nu weer net als dat ie net geweest is: buik is weer plat, borsten weer kleiner. Maar wat wel raar is is dat ik af en toe de menstruatie buikpijn nog heb, maar dat heb ik al sinds de eisprong.
    Ik begrijp er echt niks van ben nog nooit op dag 30 terecht gekomen! Zwanger ben ik zeker niet dat voel ik gewoon. Ben denk ik zwaar aan het ontpillen en als dit te lang duurt laat ik weer acupunctuur doen want dat hielp bij mijn dochter duidelijk wel (zie onderschrift)
    Veel succes met wachten!

Deel Deze Pagina