nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat ik denk, ik was zo blij dat mijn
    vent ineens wel in me bleef hangen ipv voor het zingen
    de kerk uit gaan :D, dat ik gewoon echt gespannen was.

27 + 32 : 2 = 28,5

Ga dus maar uit van bovenstaande .... hihi en weer flink aan de klus!
    Joehoe :D :D :D

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38

Ja, ik zit hier ook nog te wachten!
    Mn temp blijft ook 36,7 dus ben benieuwd hoe het morgen is.
    Nu nog steeds kijken of er al ongi is maar nee...
    XX

3. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Charlotte.. Ik denk dat ik gewoon eerder "dan normaal" ongesteld ben geworden :( Hoe is jouw hele cyclus verlopen? Gelijk regelmatig? Bij mij was het in het begin onregelmatig en de laatste paar keer hetzelfde, vandaar dat ik van de laatste keren uitging. Heb vanochtend een vroege test gedaan, maar helaas :x. Dacht dat ik nu misschien een nestelbloeding had, omdat het te vroeg was. Moet wel zeggen dat ik donderdagavond en vrijdag de normale menstruatie hoeveelheid had, maar gister en vandaag bijna niks. Ik had dat 2 maanden terug ook een veel minder en kortere (2,5 dag) menstruatie.

Ik hoop voor je dat je "gewoon" zwanger bent :) Ik duim voor je!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Helaas, heb net getest maar weer negatief. Ik had alleen Clear Blue testen thuis liggen.
    Dus heb die gedaan, ga voor de zekerheid wel even langs de Kruidvat vandaag.
    Dan probeer ik het morgen nog wel een keer..
    Heb het nu wel een beetje gehad, wil nou echt wel of ongesteld worden en op naar de volgende rond of gewoon een positieve test.
    Ik heb echt het gevoel dat ik een hele maand aan het overslaan ben.
    Mn lichaam zal denk nog wel aan het ontpillen zijn, zou niet weten wat het anders kan zijn.

Lilo wat vervelend:( maar denk niet gelijk het ergste! Misschien is er niets ergs aan de hand!

5. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meiden heb ook nog ff een testje gedaan maar hier ook negatief helaas! denk dat er niks anders bop zit dan wachten!

lilo hou de moed erin...hoop echt dat het goedgaat!

xxx

6. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    @ lilo kom op meid we duimen met zijn alle voor je.

ik ga ook weer naar de vlgd ronde. deze maand gewoon een dag eerder ongi, wordt er zo moe van! de 25e horen we hopelijk waarom het iedere keer niet raak is.

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @klein wondertje

kop op meid!! hopelijk krijg je de 25e meer duidelijkheid en een dikke posi de volg ronde!

8. mar123

mar123 Lid

24 feb 2010
    34
    0
    0
    Noord nederland
    Hoi meiden,

Hier helaas slecht nieuws :(
    Gisteravond een klein beetje bruinverlies en vandaag was het toch echt duidelijk te zien dat ik ongesteld ben geworden.
    Helaas helaas...dus op naar de volgende ronde maar weer!!!

Groetjes mar123

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dbrgrsmr, we hadden het steeds over samen een positieve test,
    Nu hebben we wel samen dezelfde test, maar dan negatief!
    Echt niet te geloven :D

10. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @bloemm ik zat dat net ook te denken echt heel apart gaan wel heel erg gelijk op...vind dit wel echt super irritant!!
    maar het kan natuurlijk zijn dat we alsnog positesten! sommige testen pas later positief...alleen moet wel eerlijk zeggen dat die hoop al wel een b eetje verdwenen is!

xxx

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden
    Wat een negatieve verhalen hier allemaal zeg :( Heel vervelend al die - testen!

Ikzelf heb langere cyclussen, dokter zei tegen mij dat 1e jaar niet raar is als het onregelmatig is.. Dus meiden, dat kan het bij jullie ook gewoon zijn, dat je ei later is!
    Ik ben daarom gaan tempen, zodat ik beetje meer zicht kreeg erop... Als het goed is zit ik nu op DPO 13 en mn temp is nog steeds hoog :)
    Ik hoop echt dat ie hoog blijft!! Ga woesndag testen als ik dan nog niet ongi ben....

Meiden, ik duim voor jullie dat jullie alsnog snel + test hebben ipv ongi worden!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dames die niet ongesteld worden!
    Ik heb net de huisarts gebeld, ik vertel het jullie omdat het bij jullie ook van toepassing is :D.
    Ze zei: je kan nog een hele tijd aan het ontpillen zijn. Dat is bij sommige vrouwen zelfs 3maanden.
    Het kan nu twee kanten opgaan, of de menstruatie zet op of we hebben te weinig HCG in ons lichaam.
    Ik had verteld over heel veel dikke witte afscheiding. En kramperige gevoelen in mijn buik.
    Ze gaf als advies om tot vrijdag niet te testen! (Ze zei: hoe moeilijk dat ook is) Test vrijdag, en als het dan nog negatief is,
    Kan ik maandag weer bellen over hoe en wat.

Ik dacht ik deel het even met jullie :D

13. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey bloemmm wat goed van je...daar hebben we wat aan. of ik het vol hou tot vrijdag weet ik niet hoor..hihi

maar ik ben natuurlijk al wel 2 keer ongi geweest en 2 x regelmatig...dus dit is voor mij al de 3e maand we wachten het rustig af...

xxx

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Ook ik ben ongi geworden vanmorgen vreselijke buikkrampen.. nu ineens 27 dagen. ipv 23 26 of 28.. ben al een hele tijd niet meer aan de pil. ging eerst regelmatig 28 maar voor ik aan de pil ging rond m`n 18e was ik ook heeel onregelmatig.. hoop niet dat dit terug komt. het valt nu nog mee!

Succes dames in de volgende ronde!

@ Lilo ik duim voor je dat het goed gaat!

Groetjes!

15. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @mar123 balen dat je ongi bent geworden...veel plezier met klussen. hopelijk de volgende ronde beter nieuws!

16. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    wat ik nu dan weer heb...alvast sorry voor de details maar moest t ff kwijt...heb opeens zoveel last van witverlies ging net naar de wc en t liep gewoon langs mijn been naar beneden(bah)

kent iemand dit?

xxx

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @dbrgrsmr, ik had dit ook vanaf vanochtend heel erg! Het was zo dik en wit!
    Maar nu heb ik heel waterig bloed, dus ik denk dat het zo nog meer wordt.

Dus ik kan al zeggen dat ik ongesteld ben! Zo thuis maar even mn banner veranderen.
    Ben aan de ene kant wel blij, op naar de volgende ronde!! :D
    Ben alleen nog nooit overdag ongesteld geworden! Echt heel gek.

18. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wat een verhalen allemaal weer!!!
    Hoop dat het goed gaat lilo!

Ik ben zelf ook nog niet ongesteld...vandaag 1x bij vegen wat bruinverlies maar verder ook niet.
    Temp is wel gezakt.
    Ik word altijd op zaterdag ongi.
    liefs

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kom net thuis en het mijn menstruatie is helemaal doorgezet.
    Niet normaal veel bloed komt er ineens (sorry voor de details:D)
    Ik ben bij me Banner maar uit gegaan van het gemiddelde (ongeveer 29 dagen)

Succes voor de meiden die nog niet hun NOD hebben!
    Ik duim voor jullie.

Deel Deze Pagina