nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ook ik ongi geworden!

2. charlotte82

28 apr 2010
    11
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Allemaal slecht nieuws zo te horen, hier ook; vandaag wat bruining 'bloed' verlies. Ik ga ervanuit dat morgen de rest volgt, net als de afgelopen 9 rondes.. Voel me echt behoorlijk klote en kijk als een berg op tegen alles wat er nu weer uit komt zetten (sorry)! Maar lees dat ik daarin niet de enige ben.. Voor iedereen die ook ongi geworden is; sterkte en succes de komende ronde.
    @Lilo, blijf duimen voor je, ik hoop het voor je.
    @ Memyself: wat raar joh bij jou. Lijkt idd op een vroege ongi, alleen niet zo'n heftige. Hoe voel jij je?
    Ik ben eigenlijk vanaf het eerste moment dat ik van de pil af was heel regelmatig ongesteld, hetzelfde als toen ik wel de pil slikte. Toen 1 keer een langere cyclus van 30 dagen, en nu weer telkens 28. Ik kan de klok erop gelijk zetten dus dat zou het probleem niet moeten zijn...

x Charlotte

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Zo...weer even bijgelezen. Hier inmiddels op dag 30 en geen duivels te bekennen. Wel zere borsten maar goed dat kan ook wat anders zijn.

ik slik al jaren geen pil meer en mijn cyclussen zijn eigenlijk nooit langer dan 30 dagen.

Ik wacht het nog maar even af. pffff vind het wel moeilijk maar vind het ook zonde van die testen steeds.

En laten we eerlijk zijn. Als het zo is dan heb ik nog 9 maanden de tijd om positief te testen :D

@ lilo...wat bruinverlies hoeft helemaal niets te betekenen. ga niet direct van het ergste uit meid. Misschien is er wel niets aan de hand.

bloem...fijn dat je nu in ieder geval zekerheid hebt, op naar de volgende ronde!!

voor alle andere dames die ook weer naar de volgende ronde gaan ....succes! Ik zal jullie daar ook weer volgen :)

4. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland

Ja ik had het ook een tijdje geleden..pff ik liep in de stad..ik had wel een inligkruisje in maar dat was niet genoeg..dus ik bij een winkel naar het toilet en droog maken die zooi..ik weet ook niet wat het was en waarom..

Deel Deze Pagina