Wij klussen meestal om de dag. en het hoeft niet perse op de eisprong dag , kan volgens mij zelfs nog 3 dagen voor eisprong Nou hier nog geen positieve ovu-test, dus we wachten rustig op eitje
Hoi meiden, mag ik er ook weer bij. Ik had afgelopen keer een cyclus van 32 dagen dus ik loop wel een beetje 'achter' op jullie Mijn Nod 14 mei
hoi marije tuurlijk mag je erbij...gezellig! wij klussen ook niet elke dag meestal maar 2x per week soms zelfs maar 1x alleen rond m'n ei iets vaker om de dag meestal...je bent toch een paar dagen voor je ei al vruchtbaar?? en het zaad leeft toch ook 2 a 3 dagen?? moet eigenlijk nog een paar dagen wachten maar ben alvast begonnen met klussen...hihi had dit weekend mijn kosmische ei...dus ik dacht je kant altijd proberen...toch?! en ik gebruik geen ovutests en het schijnt dat niet iedereen z'n ei precies op t midden heeft...dus begin maar wat vroeger met klussen deze maand... succes allemaal...begint al op te schietn!!! xxx
Ik zit 2 dagen voor mijn ei, vrijdag en zondag geklust, heb alleen last van veel wit dunne afscheiding, iemand een idee wat dit kan betekenen *bloos* ?
dat is een goed teken beebiej dat betekent dat je eisprong eraan komt Hier nog geen positieve ovutest dus weer laat m'n ei
hey meiden ik begin opeens te twijfelen....ik ben vorige mmand 15 maart ongi geworden en nu 11 april...dus ik ging uit van 27 dagen maar als ik de 15e ongi word moet ik dan die dag al meetellen?
Ik wil me ook graag aansluiten! Ik ben m'n ei even kwijt, ben onregelmatig. Half positieve ovulatietesten en een iets hogere temp. Pijnlijke borsten heb ik ook, dat is zo meestal net na m'n ei. Maar voor hetzelfde geldt laat ie nog op zich wachten. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 5 mei mag testen. Dus dat hou ik even aan als NOD. Van de banner klopt dus niets
@dbrgrsmr, de dag dat je ongie word is dag 1 en dan moet je tellen tot de dag dat je weer ongie word. @ jipenlana, gebruik je Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting voor je temp? dat is een handig programma, die zet een kruis op de dag van je eisprong. Kosmische ei ben ik ook niet bekend mee
@Dina, ik gebruik dat inderdaad. Als mijn temp zo hoog blijft als vandaag de komende dagen, zet ie mijn eisprong op afgelopen vrijdag. Dat was ook het moment dat m'n tepels pijn begonnen te doen. Maar sowieso, testen laat ik even. Tot 5 mei
Hi, Word het alweer spannend hier...met alle aankomende eitjes Ik had gisteren een positieve ovulatie, maar toen was mijn vriend er niet Dus op goed geluk en vanavond nog maar even alles uit de kast trekken....als ik het goed heb begrepen maak ik nog een kans deze maand
Ik ga nog even 2 rondes zonder ovulatietesten door, Mocht het dan niet lukken begin ik er ook mee. Laat voor deze maand 't eitje maar komen!