nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    dbrgrsmr, je moet idd de dag waarop je ongi bent geworden tellen als dag 1:)

Zijn er al meiden die binnenkort hun eitje verwachten? Spannend!! Ik ben net van de ongi af , dus ik mag weer aan de klus haha:D

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk volgende week op zijn vroegst mijn ei. Maar ben wel al begonnen met klussen ;) Je weet het nooit he ;)

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    kosmisch ei is je eisprong volgen de stand van de maan enzo geloof ik beetje astrologisch....geloof er niet echt in hoor maar op internet staat een uitleg ervan en volgens een of andere duitse onderzoeker was 85% van de stellen zwanger door in die periode sex te hebben...

xxx

4. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    vandaag vriendin nummer 4 zwanger....pff valt niet mee...

ff klagen hoor...hihi

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja meid... dat valt dan ineens heel erg op he?
    Ik zit in een groepje met 3 meiden, waarvan ik zelf 1 ben. plan was om met zijn 3en zwanger te worden ;) alleen ik ben nog niet zwanger. Gisteren weer een hele dag met 1 van hen doorgebracht. Maar ik mag van mezelf even slikken en dan weer doorgaan. Het zijn lieve meiden en ik gun het ze allebei 100%. Vooral 1, die was heel lang bezig en zat ook in de mmm. Na het slikken denk ik er ook niet meer aan. Zo lang ben ik ook weer niet bezig.

God, ik ben er echt wel veel mee bezig... maar kan er niks aan doen...

6. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendinnen zijn net allemaal bevallen :D
    Dus die zijn er voorlopig wel even klaar mee gok ik zo!

7. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    M'n temp was vandaag weer even hoog als gister. Morgen nog en dan heb ik mijn ei gehad. Kosmisch ei, ik heb het opgezocht. Dat was afgelopen vrijdag. Heeft met de stand van de maan met je geboorte te maken toch? Nou ik had m'n ei en kosmisch ei op vrijdag als het goed is. Kan niet missen :D haha

8. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D :D :D

Hoe doen jullie dat met temperaturen?
    Ik ben echt nog een leek *bloos*

9. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey meiden,
    ik klets als jullie het goed vinden gezellig mee. mijn ei komt waarschijnlijk op koninginnendag dat moet wel een topper zijn :p mijn nod is dan de 11e.
    ben nu bijna een jaar gestopt met de pil en met de 10e ronde bezig. ik was er in het begin eigenlijk niet zo heel erg mee bezig, maar na een half jaar nog niet raak begon ik echt onzeker te worden. zeker omdat er 3 vriendinnen binnen een half jaar wel zwanger waren en wij maar niet. na al die teleurstellingen en mijn steeds grotere onzekerheid zijn we naar de HA gestapt. nu gaan we donderdag naar de gyn dus ben benieuwt!!
    liefs

10. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend klein wondertje. Ben benieuwd naar donderdag !

11. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en is het nou verstandig om vanavond weer te butsen of is morgen ook nog prima?

12. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

@ klein wondertje, heel veel succes donderdag, spannend de stap naar de gyn

@ Beebiej, denk dat het morgen ook nog wel kan ;)
    Even het tempen
    Je neemt je temp op, s'ochtends, altijd op zelfde tijdstip (dus ook op uitslaapdagen wekker zetten) met voldoende slaap ertussen in. Probeer ongeveer (minimaal) 6 uurtjes slaap te krijgen. Voordat je op staat tempen in de anus. Ben je opgestaan en ga je dan tempen (zelfs als het na plassen is) is je temperatuur niet meer correct en niet geldig voor die dag
    En als je temp dan met minimaal 0,3 graden stijgt en dat minimaal 3 dagen hoog blijft heb je je eisprong gehad, meestal daalt hij een paar dagen voordat je ongie word, maar soms pas als je ongie bent.
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php is een handige site, voor als je wil gaan tempen :)
    (ik heb 10maanden getempt)

13. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    God wat een werk is dat tempen zeg.... nou wij zitten pas in ronde 1 dus we kijken het gewoon rustig aan.

Hoe doen jullie je knop omzetten om niet meer over een eventuele zwangerschap na te denken, ik draai nu al door hahaha :D

14. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ klein wondertje, spannend! Heel veel succes donderdag.

Dat tempen is wel een werk. Ik doe het omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Maar denk dat ik er na deze maand ook weer mee stop. Onder het motto er iets minder mee bezig zijn.

Heb denk ik toch echt vrijdag mijn ei gehad. Ik voel nu al buikkrampen :( Dat had ik vorige maand ook al zo vroeg.

15. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook last van krampen, maar denk toch dat dit
    door mijn ei komt, mijn afscheiding is nu dunner, nog wel wit, maar al doorzichtiger dan gisteren.

JipenLana, spannend nog even afwachten, wellicht is er niets aan het handje. Vervelend idd dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. *knuffel*

16. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Beebiej, bij mijn eisprong heb ik ook altijd last van krampen. Deze maand wel veel minder erg dan vorige maand moet ik zeggen. Mijn afscheiding is zalfachtig, dus mijn eisprong is zeker geweest. Ik zou trouwens toch klussen vandaag dan vandaag als het kan.

17. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog steeds geen krampen en afscheiding is nog niet eiwitachtig. Het zal dus nog wel even duren voordat mn ei eraan komt!

18. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Marloes; ik vond het zo balen dat ik moest wachten op mijn ei, ik werd er gek van! Ik dacht; laat mij nou gewoon op het wachtbankje zitten voor mijn NOD! Maar nu zit ik op dat wachtbankje en ben ik het ook al beu, hihi.
    Heb je normaal wel krampen bij je ei?
    toch maar klussen, je weet maar nooit :D

19. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    We kunnen vanavond niet klussen hahaha!
    Daarom vroeg ik me af of het erg is als dit morgen
    gebeurd.

Een ei leeft toch nog 48 uur, en zaad 72, of heb ik het mis?

20. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik dacht 12 tot 24 uur. Maximaal 24 uur heb ik geleerd..

Deel Deze Pagina