nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey meiden,
    ff snel een ber. we gaan zo naar de gyn, ben erg benieuwt wat we te horen krijgen. ik laat het wel weten.
    groetjes

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja dbrgrsmr!! Vandaag weer even goed klussen!
    Jij hebt ook nog maar 3dagen!

Heel veel succes iedereen! :D

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Klein wondertje, succes straks!:)

DaphneenEstelle, jij mag op het wachtbankje, pff nu aftellen maar haha :D

4. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey hey,
    nou we zijn geweest. @daphneenestelle idd voor de eerste keer.
    hebben eerst wat vragen beantwoord, daarna heb ik een inwendige echo gehad. daar kwam uit dat mijn baarmoedermond, mijn baarmoeder en mijn eierstokken en normaal uit zagen gelukkig. alleen heb ik waarschijnlijk voor de lengte van mijn cyclus een te late eisprong. ik heb een cyclus lengte van 26 dgn normaal moet je ei dan springen op dag 12. ik zit nu op dag 8 in mijn cyclus en op de echo was te zien dat mijn ei blaasje nog niet groot genoeg was om op dag 12 te kunnen springen. ik moet maandag terug voor een nieuwe echo en dan hoor ik meer. ook worden de zwemmertjes van mijn vriend onderzocht en wordt er bij mij bloed geprikt. maar eerst maandag maar eens afwachten.
    groetjes

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vroeg me af of jullie na je ei nog door klussen?

@Klein wondertje hoop dat het heel snel raak voor je is! &maandag succes bij je volgende echo!

6. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh wat spannend klein wondertje! Heel veel succes met de onderzoeken.

Hier nog steeds geen ei gehad volgens mij. Normaal voel ik het altijd heel goed en hou ook mn cervixslijm in de gaten. Tot nu toe nog niets gezien of gemerkt. Nu ben ik wel bang dat ik misschien niet iedere maand een eisprong heb.

Even een vraagje aan de dames:
    Als je geen eisprong hebt gehad, wordt je dan ook niet ongesteld die maand? Of is het dan anders dan een normale ongi waarbij je wel een ei hebt gehad?

Alvast bedankt voor jullie uitleg
    liefs marloes

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

@ Klein wondertje, balen dat je eitje nog niet groot is, hoop dat het maandag goed gegroeit is

@ Bloem, we klussen meestal wel door, maar merk wel dat ik dan minder zin heb :)

@ Marloes1, ik heb 2x geen eisprong gehad, maar werd gewoon ongie, maar er zijn ook verhalen dat je dan niet ongie word :(

Ik heb m'n eisprong nu zeker dinsdag gehad, want de ovu test was weer negatief, precies goed geklust ;)

8. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga steeds minder snappen van mijn cyclus. De laatste 2 rondes had ik een cyclus van 30 en 33 dagen. Die rondes voelde ik heel goed wanneer mijn ei er was. Nu zit ik al op dag 20 geloof ik dus vraag me af of mn ei misschien nog later kan komen. Ik heb wel meer last van witverlies.Dat heb ik meestal een paar dagen voor mn ei.

Wat zit het menselijk lichaam toch raar in elkaar.

9. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Vorige maand was mijn eerste pilloze cyclus en ik had geen idee wat ik van mijn eisprong moest voorstellen.
    Maar nu achteraf weet ik exact welke dag ik hem had en dat ik die dag heel draderig slijm verloor. Was precies 14 dagen voor mijn menstruatie, nu kan ik hem zelf dus ook sneller herkennen, maar gebruik ook de ovu-testen voor de zekerheid ;)

10. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meiden hier nog even een vraag....zit met een probleem ik weet dat mijn vriend zo af en toe masturbeert(hoe je dat ook schrijft) wat alle mannen doen volgens mij...alleen ik had vandaag in de planning om te klussen...hij weet niks van wanneer ik mijn ei heb omdat hij nog niet echt gericht wil klussen dus ik verleid hem dan gewoon! maar ik was vanavond aan het werk en volgens mij heeeft hij zichzelf een handje geholpen...ze zeggen dat elke dag klussen geen zin heeft omdat het zaad dan nog niet goed is en dat dat 48u nodig heeft...nou snap je mijn probleem misschien al...mijn ei komt eraan en wil dus vanavond klussen maar als hij al een zaadlozing gehad heeft zijn er dan nu nog wel zaadjes over??? morgen is mijn vriend weg en kunnen we dus niet klussen dus dan kan het zaterdag nog maar met 1 poging is de kans natuurlijk wel heel kl;ein....kan iemand me helpen????

11. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie mijn antwoordt in je topic, overigens is het niet zo
    dat zijn zaad slechter wordt hoor, klinkklare onzin, heeft hier
    laatst nog een artikel over gestaan.

12. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    oh gelukkig...ben weer helemaal opgelucht!

bedankt!

xxx

13. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meiden voor de meesten van ons komt het eitje al in zicht...spannend

ben alweer volop aan t klussen geslagen...hioe zit het bij juliie..???

voor mij morgen nog een poging en dan weer vol spanning afwachten tot nod....

hoipelijk een hoop positests deze maand!!!1

xxxx

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    We hebben bij deze ronde ook maar op de dag van de eisprong geklust. Gewoon voor het geval dat :p
    Vanaf nu is het afwachten!! :D

15. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Spannend allemaal :D

16. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Als het goed is krijg ik volgende week vrijdag mijn ei, een koninginne ei ;) Maar we zijn nu al begonnen met klussen voor het geval mijn ei eerder komt haha:D

17. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    vandaag mijn meest vruchtbare dag...dus volop klussen zometeen..hihi

heb alleen geen enkele aanwijzing van m'n lichaam dat m'n ei eraan komt...maar dit is eigenlijk pas de eerste maand dat ik er echt serieus op let...misschien voel ik wel helemaal niks van mijn ei...van m'n slijm word ik ook niet echt veel wijzer omdat we nu steeds klussen is m'n slijm zowiezo veel slijmeriger er draderiger....we zullen wel zien...vind t nu al spannend!

xxx

18. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als het goed is mijn NOD rond 5 mei..spannend ik hou jullie op de hoogte.
    Ik duim ook voor jullie.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wachten, wachten, wachten:D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010