nod rond 8 mei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Volgens mij is iedereen zijn tijd aan het verdoen voor we weer kunnen testen.
    Wat is het stil hier!! :D

2. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja het is nog even geduld hebben voor iedereen..de 1e week van mei wat meer nieuws hoop ik..

SUc6 iedereen.;)

3. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    jeetje lilo heb je echt al zoveel miskramen gehad, wat verschrikkelijk zeg!!

wij zitten nu in ronde 10 en het is nog niet raak geweest. mag vandaag weer naar de gyn voor de 2e echo om te kijken of mijn ei al groot genoeg of gesprongen is. zelf denk ik van niet omdat ik ook temp weet ik dat het bij mij tussen dag 16 en 20 is. en dat is dus te laat bij een cyclus van 26 dgn. zal vandaag is vragen wat ze daar aan kunnen doen. hij zal wel zeggen dat ik eerst bloed moet prikken enzo, maar ik wil gewoon wat meer weten nu. ik hou jullie weer op de hoogte.

@lilo heel veel succes en sterkte het blijft echt wel een keer goed zitten!

@iedereen succes met kussen of w8ten!!

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ben idd ook aan het proberen dingen te doen, zodat de tijd sneller gaat ;) maar nog precies 1 week en dan naar de gyn :)

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames!
    Sorry dat ik even inbreek, vind ik altijd erg vervelend op een forum waar ik niet meeklets, maar heb even een vraagje....!
    Zoals ik vandaag weet, is mn NOD 10 mei. Aangezien ik gister volgens de testen mn eisprong heb gehad!
    Maar nu vroeg ik me af of iemand van jullie al eens heftige rugpijn, wat uitstraalt naar je buik, heeft gehad tijden de eisprong???
    normaal gezien voel ik nooit wat! ik twijfelde gister of het kwam omdat ik in de tuin had gewerkt, maar ik sta vanochtend op, en ik heb niks meer...dus dat is wel vreemd!
    Komt iemand dit bekend voor?? Thnx!

xxxxx

6. wijkhuijs

wijkhuijs Lid

26 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik mee babbelen?

Mijn NOD is 9 mei, moederdag, tuurlijk hopen we op een mooi moederdagkadotje ;)

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey poemelke

sorry ik kan je niet helpen heb zelf nog geen enkel gevoel gehad bij mijn ei...een keer krampen gehad vorige maand maar weet niet zeker of dat mijn ei was...heb weleens gelezen dat je tijdens je ei ook last van je rug kan hebben, dus zou best kunnen!

ik had gister mijn ei! tenminste heb geen test gedaan ofzo, gewoon volgens de kalender.

nou had ik vanochtend echt megaveel slijm heel dun..beetje als melk...dan is mijn ei geweest toch???

veel geklust de afgelopen week dus hoop dat het raak is..

nu weer 2 weken wachten''zucht''

volgens mij hebben de meesten onder ons inmiddels hun ei gehad, nog geen klachten voor mij, jullie???

xxx

8. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik moet nog even wachten op mijn ei. Volgens de kalender krijg ik een koninginne ei. :D

9. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey jerina jou ei moet dus nog komen...dus word klussen voor jou deze week..hihi

kun je merken dat je ei in aantocht is??

xx

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb al wel wat klachtjes

veel plassen, maar dat heb ik altijd na de eisprong
    en jeuk tussen m'n schouderbladen sinds gister :S gister was het erger, dit heb ik vorige maand ook gehad, maar dan over m'n hele lichaam :S toen had ik ook het idee dat ik zwanger was :S

@ poemelke, ik kan je niet helpen helaas

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Mwah nog niet echt. Een beetje een strak gevoel onder in mijn buik. Voel me niet zo lekker vandaag, dus misschien dat het daar door komt. Maar goed afwachten maar ;)

Maar dat klussen dat doen we zeker wel haha:D :D :D

12. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    ik weet het niet meer hoor...lees net op de site dat na je ei je geen slijm meer hebt nou had ik vanochtend juist heel veel...niet rekbaar maar heel waterig weet dus niet of mijn ei wel geweest is...net snel naar de winkel geraced voor een uvutest..ga maar even kijken of mijn ei nog moet komen, en zo niet ga ik er maar van uit dat i gewoon geweest is....

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier nog een kleine week en dan zullen we zien wat het wordt!!!!

14. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    heb de ovu test gedaan en die was negatief!

wat denken jullie mijn ei zou gister geweest moeten zijn en vanochtend veel waterig niet rekbaar slijm...dus daarom net nog maar een ovutest gedaan zou mijn ei dan toch al geweest zijn?

mijn cyclus is heel regelmatig dus kan me bijna niet voorstellen dat mijn ei pas over 2dagen komt...

xxx

15. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey sasje...spannend zeg hou ons op de hoogte he!!

16. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik denk dat je ei dan al is geweest dbrgrsmr, ik heb ook eerst rekbaar en daarna waterig, maar ik heb zowiezo veel afscheiding :S

17. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @dina o gelukkig ik hoop het want heb flink geklust afgelopen week...haha

hoe is het bij jou? al ergens last van? bijna naar de gyn zie ik...spannend hopen dat het niet meer nodig is en het deze maand raak is voor jullie!! xx

18. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meis,

Ik heb alleen veel plassen, maar dat heb ik altijd
    en jeuk :S nu alleen tussen m'n schouderladen, maar merk dat het net als vorige maand ook naar de rest van lichaam wil :S en dit is sinds gister :S

Idd, bijna naar de nieuwe gyn, 3 mei, 4mei NOD, dus 3 mei maar een test tegenaan gooien, als ik dan nog niet ongie ben :)

hoop dat het voor iedereen raak is ;)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou ik lees al allemaal dingetjes van iedereen.
    Vorige maand had ik echt het gevoel dat ik van alles had, maar nu heb en voel ik echt niets. Ik heb wel een overschot van puistjes op mijn gezicht (die ik anders nooit heb) maar dat kan ook zijn omdat ik gisteren met mijn make-up heb geslapen (Hahaha, heel fout!)

Ik probeer er ook zo weinig mogelijk aan te denken. Gewoon lekker veel dingen doen nu het mooi weer is en dan vliegt de tijd vast snel voorbij!

Heel veel succes iedereen!!! :D

20. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ondanks dat ik deze ronde niet geklust heb helaas, heb ik ook weinig van mijn eisprong gemerkt gisteren.
    Tijdens de 1e ronde had ik echt dat rekbare slijm en dat was precies 14 dagen voor mijn NOD.
    Dat heb ik nu nog niet gehad terwijl mijn ovutest wel positief was Zaterdag (volgens mij). Ben erg benieuwd dus wanneer ik ongi wordt ;)

Heb na Zaterdag geen testen meer gebruikt aangezien er toch niet geklust werd maar streepjes waren bijna even donker, dus dan zou toch mijn eisprong gisteren moeten zijn geweest, lijkt mij, maar zoals ik al zei, geen slijm dit keer opgemerkt...:(

Deel Deze Pagina