Hey Meiden, Hoe gaat het hier, al zwangeren onder ons? Hopelijk zijn april/mei vruchtbaren maanden Hier morgen de 4e FM, en het eitje groeit, maar ik denk niet dat ik mijn nod red van 10 mei... Afwachten geblazen. fijne zonnige dag iedereen8)
Wij zijn ook net begonnen. 1e ronde, maar als je iets wil, dan wil je het snel! Ik heb echt overal last van, zelfs sinds vandaag van mijn stuitje, en ik ben niet gevallen oid. Heel raar!
Ja, als je er eenmaal voor gaat wil je dat het snel gebeurd. Ik probeer er maar zo nuchter mogelijk onder te blijven.. Want je weet nooit hoe lang het gaat duren. Bij de 1e ronde dacht ik ook dat ik van alles voelde, maar het was denk ik het ontpillen of dat ik gewoon dacht dat elk steekje zwangerschap was.
hey hoe staat het ervoor vandaag? ik had vanmiddag opeens een hele grote (sorry) slijmprop en nu steeds last v an mijn darmen... de tijd gaat inderdaad wel sneller nu met dat lekkere weer en de feestdagen tussendoor.. gaan jullie wel gewoon alcohol drinken met koninginnedag? xxx
Ik voel nog steeds geen kwaaltjes, zelf m'n borsten doen geen pijn, misschien is dat eens een goed teken En ik drink ook niet zo veel, maar na de eisprong zowiezo niks meer
hey lilo wel apart van je temp..misschien wel een goed teken...is je temp tijdens je zwangerschap juist hoger of lager dan normaal? en dat je niks voelt zeg natuurlijk niet dat het niet gelukt is...voel verder ook nog niks hoor! heb zelf ook het gevoel dat het niet gelukt is deze maand ondanks goed klussen, maar ja we wachten gewoon rustig af. jij kan al iets eerder testen dan ik...beter! zie dat je al heel veel mk'hebt gehad..wat erg voor je, weten ze waardoor dit komt? hopelijk allemaal een positest in handen deze maand... xxx
Ik heb deze maand vergeleken met vorige maand op ongesteldheidskrampjes na helemaal geen kwaaltjes.. Ik voel niets raars terwijl ik vorige maand echt dacht dat ik van alles voelde. Maar ik heb ook een sterk gevoel in me dat het niet raak is, alhoewel wij ook goed geklust hebben.. Misschien omdat het nog maar de tweede ronde is. Succes iedereen Leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat!
omdat er bij ons in de vrienden groep nu al 4 zwanger zijn let iedereen heel erg op elkaar dus ben bang dat als ik niks drink ze gelijk gaan denken dat ik zwanger ben neem namelijk altijd wel een paar wijntjes...denk dat ik er gewoon maar 1 of 2 neem!
Hoi Mag ik mij bij jullie aansluiten? Ben nieuw hier dus ben hier nog niet zo goed in.. Leek mij erg prettig om eens te kunnen praten met anderen die ook graag zwanger willen worden. Zeker nu het allemaal wat langer duurt Wij zijn nu in ronde 9, 11-5 is mijn NOD! Ben heel benieuwd, succes allemaal.. Charlotte
hey charlotte...tuurlijk mag dat gezellig!hoe is jou cyclus beetje regelmatig? gebruik je bepaalde methodes om je ei te vinden? xxx
hey meiden, nou heb inmiddels de 2e en ook gelijk de 3e echo gehad. op de 2e van maandag was het eiblaasje 14mm dus moest ik woens weer terug komen. nu was hij gister 16,5mm en ze dacht dat ie op koniginnedag wel zou springen, leuk hoor een koninginne ei!!! dus wij flink aan de klus haha. verder hebben we de uitslag van mijn ventje dat was allemaal goed!!! en ik moet vlgd week vrijdag bloed laten prikken en de 2e dag van mijn vlgd cyclus. maar ik hoop natuurlijk dat er geen vlgd cyclus komt!! meiden fijne koninginnedag allemaal!!! liefs
hey nog ff. @charlotte wij zijn ook al een tijdje bezig en lopen nu bij de gyn zoals je ziet, zag dat onze nod op de zelfde dag valt!! @allemaal nou ik ga gewoon drinken hoor met koniginnedag, heb al zoveel maanden gedacht zal maar niet drinken want wie weet is het raak. en iedere keer weer die teleurstelling dat het niet raak was dus daar ben ik mee gestopt ik doe nu gewoon waar ik zin in heb en wie zien het allemaal wel! denk ook wel dat ik nu wat rust heb sinds we bij de gyn lopen. zo dit wilde ik nog ff kwijt doei doei
Hey meiden wat een hoop nieuwtjes allemaal...word weer spannend... @wist niet dat papaya's hielpen! ... Wat je vraag betreft...heb daar alleen last van na de sex verder niet eigenlijk dus kan je niet helpen. X @ kleinwondertje wat fijn dat bij je mannetje alles goed is...en dat je ei er aan komt! Veel klusplezier! En proost alvast haha! X @allemaal fijne koninginnedag! Zal er één drinken op jullie allemaal...voor een positest!
Wat leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat! Ik had vanochtend ontbeten met mijn vriend en we dachten laten we een filmpje opzetten.. We zijn bijna nooit tegelijk vrij dus dat was wel leuk! Opeens kreeg ik een heel misselijk gevoel. Net als dat ik had een paar dagen na mijn eisprong. Toen dacht ik gewoon; Het zal wel. De buikgriep heerst toch. Ik ben iemand die nooit misselijk is en overgeeft, maar nu heb ik na mijn eisprong al twee keer overgegeven. Ik werd dus heel misselijk, weer helemaal uit het niets en wist niet hoe snel ik naar het toilet moest rennen. Mijn vriend kwam gelijk achter me aan en we stonden echt even naar elkaar te kijken.. Het kan ook zijn omdat ik al een maandje hele stressvolle dingen meemaak ivm familie. Het kan dus ook gewoon iets psychisch zijn.. Ik probeer maar zo weinig mogelijk naar mijn lichaam te luisteren, maar dit is volgens mij toch echt een symptoom? Maar mijn gevoel zegt toch dat het nog te vroeg is en dat het door de stress komt..
hey bloemm wat spannend...klinkt toch echt wel als een symptoom!! heb zelf weinig kwaaltjes...vandaag ook iets misselijk geweest..niet echt misselijk maar een beetje weeig gevoel..en beetje raar gevoel in mijn ondebuik..alsof mijn blaas vol zit... maar ben nu ook wel extra gefocust op mijn lichaam..zal t me wel verbeelden ...wil gewoon te graag! nog steeds het gevoel dat het toch niet gelukt is! xxx
Hey, Bedankt voor de reacties! Goed om te lezen hoe jullie er allemaal mee omgaan en doen. Ik herken echt zo veel... Ik temperatuur nu voor de derde maand en gebruik de ovulatietesten zo nu en dan. Ik voel ook mijn eisprong, dan links, dan rechts. Klein wondertje: wordt spannend de elfde! Ik duim voor je. Zag idd dat jullie ook al lang 'bezig' zijn, en bij de gyn lopen. Spannend. Wat goed trouwens dat je gewoon ook verder gaat en niet alles laat omdat het misschien raak zal zijn. Ik was op een gegeven moment alleen maar met zwanger worden bezig en dan idd telkens die teleurstelling; wordt je niet echt vrolijker van. Dus lekker genieten allemaal vandaag! groetjes, Charlotte