wat is dit nu toch weer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brig22, Feb 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik heb sinds twee weken last van veel witverlies, wisselende stemmingen, groeiende borsten en een kat die mij opeens weer erg leuk vindt. Ook voelde ik mij agelopen vrijdag weer licht in mijn hoofd, zweterig en t gevoel dat ik ziek werd.

Dit had ik de vorige keer ook. Toen bleek ik achteraf zwanger, helaas is dit een mk geworden.

Ik heb nog een paar dagen te gaan voor ik ongesteld ga worden maar heb 2 dgn terug bruin/lichtroze verlies gehad en begin nu licht grieperig te worden. Wel heb ik de hele tijd erge honger (ga ermee slapen en sta ermee op) maar eet wel de hele dag door. Werd laatst wakker door steekjes in buik. Mijn borsten groeien nog licht, heb wat steekjes en t lijkt wel aslof mijn tepels zich wat hebben teruggetrokken?T vele witvloed blijft.

ZOu dat bruin/rozevloed een innesteling geweest kunnen zijn (al moet ik dat volgens mij dan eerder hebben gehad)

Ik maak mezelf waarschijnlijk gek omdat ik t zó graag wil.. wij 9 maanden bezig zijn en mensen om ons heen, en dat meen ik, binnen een maand of 2 zwanger zijn..t frustreert me op dit moment enorm.Moet t dus ff kwijt, sorry

Liefs,

2. fafa

fafa Niet meer actief

qua timing kan die innesteling wel hoor, als ik het correct heb (?)negen dagen na je ei; dat is aan de lange kant, maar zeker mogelijk.
    En ik weet er alles van, hoe je jezelf gek kan lopen maken... dan duurt het wachten zo lang.
    Ik duim voor je!

3. BlackAngel

Jan 29, 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    het klinkt allemaal wel goed. ik heb meerdere vrouwen gehoord die zo laat nog innestelingsbloed hebben... ik zal voor je duimen... spannend he zo die dagen afwachten

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb wel verhalen gelezen van meiden die een aantal dagen na NOD een innestelingsbloeden hebben gehad. Volgens mij is de innesteling tussen de 5 en 10 dagen na bevruchting. Zou dus goed kunnen lijkt mij (dat van die innesteling dan).... Ik dium voor je.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ja hoor dat kan . ik ben ook al 10 maanden bezig

6. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    oehh meiden, jullie geven me toch weer een beetje hoop:) Bedankt voor de reacties!.

Ik ben trouwens ook al 3 weken erg moe.. nu ben ik dan ook grieperig... dus t kan uiteraard ook daardoor komen.

Gister was wel vreemd.. heb gister geklust en kwam er later achter dat ik wat licht gebloed heb.. tis meer rozig/oranje dan rood.. beetje chicken tonight achtig alleen dan zonder rijst hihih:D

Hebben jullie hier ook ervaring mee gehad?
    Dames, ik duim uiteraard ook voor jullie! ZUllen we elkaar op de hoogte houden?

Liefs

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Brig wat spannend nog 2 dagen. Bij mij helaas niet raak deze ronde... ik zal voor je duimen.

8. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meis,

balen:( Ik hoop dat de volgende ronde echt raak is voor je. Ik blijf voor je duimen draaien hoor;)
    Ik geloof het nog niet helemaal .. ik durf t ook niet maar... ik moet vandaag ongesteld worden.. voel wel het ea. maar werd vanmorgen wakker met steken in borst, opgezet ook. Verder heb ik nu twee opgezette borsten en heb een test geprobeerd.. hij is heeeel vaag maar ik zie wel een tweede lijn (hij geeft wel aan niet zwanger)

pff wat ik daar nu weer mee moet:(

Liefs en houd je me op de hoogte?

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Spannend!! Ik ga ook voor je duimen Brig :D

10. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik had ook innestellingsbloeding op dag 9

ik duim voor je

spinnekop

11. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel spinnekop en pindakoek! Ik duim ook voor jullie.. zullen we elkaar op de hoogte houden?

m'n duimen draaien al hoor:)

liefs

12. Sassie85

Sassie85 Actief lid

Aug 1, 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Hey meis, ik heb precies dezelfde klachten/ kwalen... en indd mijn katten vinden mij ook erg leuk en zelfs mijn hond zit op me lip normaal altijd in zn mand...

Morgen moet ik officieel ongesteld worden maar k voel me zooo raar...

suc-6 en laten we van het goede uitgaaan...

liefs

13. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Saskia,

ik zie dat je nog geen banner hebt:), wanneer moet je weer menstrueren? Spannend meis, duim voor je en mezef hihih

liefs

14. snelmama

snelmama Lid

Feb 14, 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    Brig, hoe gaat het ermee?
    Ben heel beniewd of en wanneer je gaat testen als je ongi zich niet meld!!!
    Ik moet morgen of zondag ongi worden, weet niet precies na mijn mk vorige maand maar ik heb op zaterdag 2 weken geleden mij ei gehad, dus zou morgen dan ongi moeten worden!
    Ik hou je in de gaten haha

Gr An

15. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi An,

volgens mij heb je net ook een berichtje geplaatst?;) Laten we gaan duimen voor ons allebei.. wel spannend weer he zo na een mk. Heb je ook een beetje een dubbel gevoel? Een beetje bang? Ben heel benieuwd.. zou toch wel heel gaaf zijn als we allebei weer zwanger zouden zijn!!

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden (maar kan nog komen natuurlijk).. jij morgen... spannend!

Duimen draaien hahaha
    en hou jou ook in de gaten;)

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh Brigg spannend!
    Ik heb weleens gehoord: een streep is een streep, maar ja ik heb er (nog) helemaal geen ervaring mee....
    Ik hoop echt zo voor je dat het raak is. Wanneer ga je weer een test doen (ik ga er voor het gemak gewoon een vanuit dat de ongi niet komt)?
    En bij An ook al zo spannend! Jullie laten het toch wel weten???

17. Sassie85

Sassie85 Actief lid

Aug 1, 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    hey meiden...
    Ik zou naar alle waarschijnlijkheid ook vandaag ongesteld moeten worden.

Jullie kennen me nog niet zo heel goed maar ik kan heel eigenwijs zijn ;) ik heb net een test gedaan en ik zie dat ik zwanger ben.
    Het is een vage streep maar het is een streep!

Ik ben blij... maar zo bang voor wat er allemaal komen gaat!!!

18. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sassie!!! Gefeliciteerd!!!! Wat fijn voor je meisie!! Ik ben ook eigenwijs geweest ennn ja hoor.. hele lichte streep (heb eergister getest) maar streep is treep hoor hahaha

Begrijp je heel goed, ben ook erg bang dat t misgaat. We slepen elkaar er hier wel doorheen hoor! Gaat helemaal goedkomen!

Liefs

19. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid,

ik ga morgen (al sik durf) nog een testje doen) haha nogmaals allllls ik durf:-D Hoe gaat ie verder met je?

20. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @birg22 en sassie85:
    alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!!!! ik ben van mening dat een streep een streep is hoe licht hij ook is!!!!!! :D hou ons wel op de hoogte hor!!!!!

@all: nou heb ik wel een vraag: ik las net over innestellingsbloed...moet je dat ALTIJD hebben?!?!?!?! kan het ook zijn dat je dat niet hebt en toch zwanger bent?!

Share This Page