Ja inderdaad duurd altijd heel erg lang. Wie van jullie hebben er een goed gevoel over en denken dat het echt raak is deze maand?!
ja dat helaas wel, je hoopt zo dat je wat gaat merken in die tijd normaal heb ik nooit ergens last van tot de NOD maar sinds vanacht heb ik elke keer steken bij mijn rechterheup
Nou het kan natuurlijk elke maand raak zijn haha. Vind het erg moeilijk om op mijn gevoel af te gaan ook om teleurstelling te voorkomen. Maar ik voel me erg raar, zo heb ik me nog nooit eerder gevoeld, omdat ik net twee maanden van de pil af ben kan het ook gewoon de klachten zijn voor de komende menstratie, die ik natuurlijk met pil nooit voelde. Afwachten dus. Helaas!
Nijnonijntje de klachten na je pil kunnen ook op zwangerschaps kwaaltjes lijken, na dat ik was gestopt dacht ik ook dat het gelijk raak was, voelde mij ook zo anders en had allemaal symptomen, maar helaas nog geen positieve test gehad
Ja ik dacht al zoiets, dus ik dacht laat ik er maar niet op hopen. We zitten nog maar in ronde twee, al hoop ik stiekem van wel natuurlijk hihi.
Pfff die wachtdagen zijn VRESELIJK!! Ze duren zo lang, af en toe zou ik willen dat ik binnen in eens kon kijken of die zwemmertjes wel de goede kant op gaan! Voor ons is dit ronde 12 en ik heb er een dubbel gevoel bij, de enige dag denk ik het is raak kan niet anders en de andere dag denk ik nee. Waarschijnlijk ook om teleurstelling te voorkomen. Nog 6 daagjes wachten en dan zal ik het weten....
Dit is het laatste lijstje dat ik kon vinden... 05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12) 11-02 muizz (2), Narcisje (1) lely (5) C85 (3) 12-02 missy (4), mammie in spe (1), mamavan3 (2) mamavanbrandon (3) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4), Jacqueline125(4), DarkNemesis (5), SStephanie1 (1) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2) 18-02 Nieke84 (5), Doritoo (5), Lautjep (6) Grace gaat dus als eerste. Volgens mij kan die nu al bijna testen... Spannend zeg. Daarna ben jij niske en ik kom ergens achteraan het lijste haha. Lang lang lang wachten dus!!!
05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12) 11-02 muizz (2), Narcisje (1) lely (5) C85 (3) 12-02 missy (4), mammie in spe (1), mamavan3 (2) mamavanbrandon (3) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4), Jacqueline125(4), DarkNemesis (5), SStephanie1 (1) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2) 18-02 Nieke84 (5), Doritoo (5), Lautjep (6) 19-02 G89 ( 18 ) volgens mij was dit het laatste lijstje
Had ik ook hoor waarschijnlijk deze maand. Ik zou hem vandaag moeten hebben, maar heb hem waarschijnlijk zondag al gehad.
Volgens mij hebben daar deze maand wel meer last van dat het ei eerder kwam, heb ik namelijk ook. Is alleen maar beter want mijn LF was 9 en nu hoor ik dat die 10+ is.
Nou wat grappig, lijkt wel of het aan het weer ligt ofzo haha. Kijekn hoe het dan ook voor iedereen deze maand afloopt.... Hopelijk allemaal rose......
ik zou hem eigenlijk zondag gehad moeten hebben, maar volgens mij heb ik hem vrijdag gehad we hebben in ieder geval donderdag en vrijdag geklust dus als ie vroeg is geweest hebben we geluk gehad en als ie laat is geweest dan moet ik maar hopen dat de zaadjes zolang blijven leven