Hoi meiden Ben vandaag bij de gyn geweest de dokter kon niet ivm mijn menstruatie. Maar ze hebben daar toch een uitstrijkje gemaakt, wat een kl... gevoel is dat Ze hebben ook een inwendige echo gemaakt en alles zag gelukkig goed uit. Het bloeden na het vrijen is waarschijnlijk gewoon onschuldig maar moet toch eerst het onderzoek afwachten. Ze zeiden al mocht het niets zijn kan je het vliesje voor je baarmoeder laten bevriezen dan heb ik er geen last meer van. heeft geen consequenties voor het zwanger worden gelukkig, ik moet nog een paar dagen wachten voor we weer aan de klus mogen. Blijven jullie gewoon hier praten of gaan jullie naar het topic van moeder in Spe? nod in maart? Niske super dat je het zo leuk hebt gehad, kan ook bijna niet anders. SKieeen is echt geweldig. het is jammer dat wij wat dingen aan ons huis moeten dan anders waren we ook lekker gaan skieen dit jaar. Nou ik ga de kleine man even op bed leggen
marjolein gelukkig dat het niet ernstig is. hopen dat het snel over is en je verder kunt met klussen. ik blijf voorlopig nog even hier omdat ik nog geen bloed of goede test heb. ik durf ook niet bij die ander mee te gaan praten ( dan vraag ik toch om rood en dat wil ik niet) ik ben blij dat jullie allemaal nog hier zijn want zo blijft het wel gezellig voor mij
Marjolein, geukkig was het bloed onschuldig! Zo'n uitstrijkje is inderdaad niet fijn, de inwendige echo heb ik ook gehad en dat stelt eigenlijk niets voor toch?? Wel fijn dat het er goed uitzag. Moed blijven houden meid!! Ik klets hier en bij NOD rond 12 maart
ga even de man van de ah pesten en eten halen ik neem ook iets lekkers voor mijzelf mee. ik heb nog niet zo'n idee wat maar dat komt wel goed. normaal eet ik veel chocola ( heb het ook in huis) maar daar heb ik al meer een week geen zin in ga nu even iets anders uitzoeken.
@marjolein25 gelukkig meid dat tot zover alles inorde is. een inwendige echo stelt idd niet veel voor,tenminste is mijn ervaring. Dat uitstrijkje is idd minder prettig. @lautjep jeetje meid voor jouw is het wel erg spannend zeg! Hoe voel je je op het ogenblik?
ik voel mij prima alleen maar last van mijn borsten en een troep buik en ik ben giga moe maar dat kan ook komen omdat ik laat ben gaan slapen door het schaatsen.
Nee die inwendige echo stelt inderdaad weinig voor, weet nu in ieder geval dat ik echt niet meer zwanger ben en dat er geen resten meer in mijn baarmoeder zitten Ik ga deze maand met ovu testen beginnen, maar wanneer kan je beginnen met testen? en welke ovu test raden jullie me aan?
gelukkig is er niets achter gebleven dat zou erg vervelend zijn. ik kan je helaas niets vertellen over ovu testen. bij mij nog steeds geen rood. ben vandaag de hele dag weg dus hoop ook niet dat het komt.
laat ik maar weer even op mijzelf reageren. waarom weet ik nu nog steeds niets. ik word er helemaal gek van. overal waar ik kom zie ik baby's, hoor ik over baby's en zwangerschappen. op tv zie ik allemaal baby's waarom nu opeens deze onzin. morgen nog een keertje testen en hopen dat de ha dan uitslag heeft van mijn bloed. Helaas weet ik dan nog niet of ik zwanger ben maar mogelijk dat ik dan wel iets weet. temp is zo mooi hoog 37.3 dat heb ik anders nooit. wat is dat toch? ik blijf dromen
nou meid ik hoop het echt voor je hoor. Hou ons op de hoogte wat je test morgen is en natuurlijk de uitslag van de ha
NOD Lijst 05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12), Narcisje (1),Jacqueline125(4) 11-02 muizz (2), lely (5) C85 (3), summergirl2 (3), yippieajee (), mamavanbrandon (3), Pio (16), Amalia007(1) 12-02 missy (4), mamavan3 (2) Cinderella28 (1), Jalou (1), mammie in spe (1) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4),DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) Angela en Arjan(1) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1), anoniempje 1985 (3), Luyu (3), Meisje1988 (2), Marjolein25 (1), Mir27 (3) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) Annick22 (1) Carola25 (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2), mamavanbo (5), Nieke84 (5), Inge25 (1) 17-02 Moppie1981 (1) 18-02 Doritoo (5), Lautjep (6),sabbie(2), Ragazza (1) 19-02 G89 (18 ), Rammel (2) weer even terug halen er staan nog best wat mensen niet in een kleurtje. wat zou er van al deze mensen geworden zijn??
Hej Meiden, Nog wel spannend met een aantal mensen in het zwart... Hoe zou het met ze zijn. En Hanuna, hoe is die test gegaan? Hier merk ik nog niet zo veel van m'n zwangerschap... Kan het daarom nog steeds moeilijk geloven. Vandaag is er iemand langsgeweest van moeders voor moeders en ik ben gestart met urine sparen... Over een paar weken m'n eerste afspraak bij de verloskundige! 't Wordt dus wel serieus. Vrijdag ben ik 6 weken, misschien beginnen de verschijnselen dan meer te komen (misselijkheid enzo). Nou dat was weer even een update van mij. Succes iedereen! Groetjes!