Ik heb afgelopen weekend een rompertje versierd met strijkletters het woord raak en dan een blauw en een rose vraagteken, zo kan ik vriendlief op een leuke manier het nieuws vertellen als het zover is
leuk zeg! bij mijn dochter hebben we het met Sinterklaas verteld. Ik had het woord baby in chocolade letters gekocht en bij elke letter een gedicht gemaakt en die gegeven en toen moesten ze zelf het woord puzzelen...was erg geslaagd moet ik eerlijk zeggen
mijn pendel staat ook op deze maand heb er eentje op januari staan (mijn ei was 29 jan dus kan nog steeds!) en eentje op februari..
Ja fam en schoonfam wil ik ook op een bijzondere manier op de hoogte brengen als het zover is.. Weet alleen nog niet precies hoe..
als ik positief test op valentijn dan pak ik de test in met kadopapier, en laat Brandon het ' kadootje' dan aan papa geven 8)
voor fam en schoonfam laten we een shirtje bedrukken met ' ik word grote broer!' op de achterkant.. kijken wanneer ze het door hebben
Heb ik inderdaad al vaker gelezen: voorkant ik ben stoer, achterkant want ik word grote broer. Mja dat gaat lastig bij de eerste ...
vind ik ook erg leuk....ik was eigenlijk naar nog iets anders wat minder voorkomt vind het idee hartstikke leuk hoor!
bij mijn 1e zwangerschap had ik voor beide oma's een rijstkorrel in een kaart geplakt met de tekst: ' kijk ik ben nu zo groot' erbij helaas werd dit een mk