Heerlijk he dat slapen, maar mijn hoofdpijn is er niet beter op geworden.... Was iets te vast denk ik. Ik duik even de keuken in voor een prakkie. Vanavond kom ik wel even weer. Als er iemand is
ik heb een deel gelezen maar er wordt zoveel gepraat dat als je door de week niet veel leest je heel veel mist. Ik zit 2 dagen van mijn ei volgends de berekening net de ovu testen binnen gekregen en alles gelezen en ik denk laat ik dan meteen testen en nog geen streepje. balen nu ben ik bang dat ik hem al gehad heb of nog heel lang moet wachten. morgen nog een keer testen om te kijken of hij al komt kijken. ik zag er een op rood staan ik hoop dat er niet meer bijkomen. ik wil niet meer op rood heb ik bedacht
dan moet het helemaal goed komen. ik wacht nog op mijn ei en ik ben bang dat het nog wel even duurt maar dan kan ik langer klussen. het gaat hier wel heel snel. ik heb een borsten man en dat is maar goed ook want ik heb een e. dan zou het jammer zijn als je een billen man hebt
Meiden ik ga langzaam eens richting huis, vanavond gaan we langs vrienden en morgen heb ik vrij en ben ik een dagje weg. Waarschijnlijk ben ik er dus morgenavond laat pas weer. Niet teveel kletsen, anders moet ik wel erg veel bijlezen Eet smakelijk & Fijne avond xxx
Ik had gisterochtend+avond en vanochtend een positieve ovu-test en net nogmaals getest omdat ik dacht dat mijn ei eraan kwam en de lijn was nu nog maar licht dus ik heb nu mijn ei-sprong, allemaal steekjes in mijn liesgedeelte, dus zodra dochterlief op bed ligt nogmaals klussen hier Ik heb ook nooit geduld met testen maar ik denk maar zo hoe vaak in je leven maak je deze periode mee?? Ik hoop dat er vanaf nu alleen nog maar roze te zien is!!!!
NOD Lijst 05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12) 11-02 muizz (2), Narcisje (1) lely (5) C85 (3) 12-02 missy (4), mammie in spe (1), mamavan3 (2) mamavanbrandon (3), summergirl2 (3) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4), Jacqueline125(4), DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2) 18-02 Nieke84 (5), Doritoo (5), Lautjep (6) 19-02 G89 ( 18 ) eventjes de lijst weer even naar boven halen
Mijn Nod verschuift naar de 16de, heb denk ik mijn ei gisteren of vandaag... Voel allerlei steekjes in mijn onderbuik... Nu maar afwachten en hopen op een positieve test over 2 weekjes... NOD Lijst 05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12) 11-02 muizz (2), Narcisje (1) lely (5) C85 (3) 12-02 missy (4), mammie in spe (1), mamavan3 (2) mamavanbrandon (3), summergirl2 (3) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4), Jacqueline125(4), DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2), Nieke84 (5) 18-02 Doritoo (5), Lautjep (6) 19-02 G89 ( 18 )
ik had eergister en gister een ++ test, zojuist nog een test gedaan maar die was beduidend minder...zal ook ieder moment mn eisprong wel krijgen...en dan die 2 weken wachten pffff
nou verschrikkelijk. alle weken kan je er zo mee bezig zijn eerst wachten tot ongi voorbij is dan testen, temp. maar dan 2 weken niets dan alleen maar w8ten... hoe gaan we die door komen????
Weet iemand hoe lang je eisprong duurt, ofwel hoe lang je nog kans maakt met kluswerk, een uur, paar uur of een dag?? Of zeg ik nu iets stoms?? Ik weet dat ik nu mijn eisprong heb dus dalijk nog klussen maar heeft het ook nog nut om morgenochtend te klussen??
Ik heb ergens gelezen dat de kans op bevruchting het grootste is op het moment van de eisprong tot een halve dag erna... Tot 48 uur kan de eicel bevrucht worden... Dus vanavond klussen!!
@ kimtijn heb ik idd ook gelezen dat het tot 48 uur erna kan zijn. Je zou morgenochtend zeker nog kunnen klussen meid. ooh spannend meiden!! Maar idd hoe krijgen we de tijd om met wachten? Op zwangerschapspagina haha