Ik heb dat ook vaak maar dat komt door kramp in mijn spieren een soort verzuring, maar ja elk lichaam is weer anders dus misschien komt het bij jou wel omdat je eisprong was
Ik voel mij deze maand ook anders dan anders. Wie weet.... Al denk ik het niet, aangezien manlief dus ziek was tijdens klusperiode en geen zin had. Anders moet hij wel heel hard geschoten hebben. Het is gewoon dat ik mij niet zo voel als normaal met die pms. Het lijkt nu allemaal zo anders. Die steken in mijn buik bijvoorbeeld. Die heb ik normaal niet zo. Zere borsten wel, maar niet de tepels. Nu wel. Hoofpijn met vlagen, maar op de een of andere manier anders. Misselijk met vlagen. Normaal veel later pas. Vaak naar de wc, normaal niet zo. Onrustig gevoel, normaal niet. Pijnlijke/gevoelige ogen. Normaal ook niet. Afscheiding is ook anders dan normaal. Hoge temp, maar ja eigenlijk pas eerste ronde met tempen. Wel het laatste gedeelte van vorige maand getempt en dat was dus lager. Als ik dit zo kijk is het een heel lijstje. Ben zo bang dat het tussen mijn oren zit.... Ik ga er dus maar gewoon heel stug vanuit dat het niets te betekennen heeft. Kan het alleen maar meevallen... Nikske, hoe is het bij jou? Ik weet dat je er waarschijnlijk nog niet bent, maar misschien lees je het terug en kun je even reageren. Al wat verandering? Liefs.
ik ben hier een dag niet geweest en heb weer heel wat bij te lezen haha. hier ook een dubbel gevoel.. aan de ene kant voel ik me totaal nog niet zwanger, aan de andere kant..: - gister is mijn temp van 37,0 naar 36,7 gegaan, en vanochtend was hij weer omhoog geschoten naar 37,1 (innestelingsdip?!) - vandaag een beetje bruinige afscheiding.. dit heb ik de vorige maanden niet gehad.. ik hoop zo dat het iets betekent! wij hebben ook nog 1 kamertje helemaal leeg staan.. soms ga ik er in staan en dan droom ik helemaal weg.. hoe gaan we het inrichten? wat voor meubeltjes? welke kleur doen we de muur??
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Maar ik denk dat het gewoon door het klussen komt. Je baarmoeder is best gevoelig wat dat betreft zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel.
Nee ik ook niet. Voel al sinds drie dagen rare pijn in mijn buik. Je hebt natuurlijk ook gevallen van bevruchte eicellen die toch neit uitlopen op een zwangerschap en al voor je menstratie afgestoten worden. Daarom is het vaak ook verstandiger niet voor je NOD te testen. Het beste is dus niet op lijstjes letten en wachten tot je NOD voorbij is. Wow dat is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet he Wat is dit lastig zeg.
daarom raden ze ook af om voor nod te testen omdat er misschien wel een innesteling heeft plaatsgevonden maar dat het niet goed is gegaan dan test je wel posi maar wordt je wel ongi
Normaal maak ik ook nooit lijstjes, maar voor jezelf weet je wat je normaal wel voelt. Het voelt nu gewoon allemaal anders. Maar zoals geschreven, ik reken er niet op, aangezien er weinig geklust is. En testen doe ik niet van te voren. Heb de laatste tijd te veel getest ivm mk en uitblijven ongi. Ik wacht dus rustig af (zeg ik nu heel stoer )
Hihi, ik denk dat er wel meerdere stoere praat hebben haha. Lopen we toch straks allemaal 4 dagen voor onze NOD te testen
weinig klussen staat gelukkig niet voor definitief niet zwanger kunnen worden... dus er is altijd hoop... wij hebben ook maar 2 keer geklust voor mijn ei...ik wilde wel vaker maar mannetje had geen zin of was moe maar nu vertel ik hem ook niet wanneer mijn ei komt want anders is het zo gedwongen
Nee haha, dat zou ik ook niet doen. Want dan zijn ze ineens moe of voelen ze zich gedwongen... Terwijl het normaal altijd kan haha
Nou vertel mij wat....haha Ach ja, we zien het wel. Wij hebben wel rond de ei geklust. Maar dat is soms ook geen garantie.