heey dames ik moest even bij lezen haha Ik voel ook vanalles in mijn buik, en heb ook nog geen vreetbuien. Jeetje wat word het spannend nu,ik ben zo benieuwd of het een babyboem word haha
Ja leuk... een babyboom. Iedereen hier in de topic zwanger....haha super. oke het is duidelijk later op de avond.... ik ben te blij
ik ben nu pas thuis uit mijn werk en dus even kort een reactie. ik heb niet alles gelezen ben ook erg moe. lees dit weekend alles. ik hoor al mensen over testen en kwaaltjes en ik ben nog aan het wachten op mijn ei. vandaag geen ovu test gedaan was het vergeten mee te nemen en nu is het te laat. morgen nog even doen. gister zag je niets kan ik dan vandaag al mijn ei hebben? volgens de berekeningen zou het morgen zijn dus ik gok daar na maar op nu nog even klussen en dan lekker slapen.
Ik weet het niet. Ik had wel een paar dagen posi ovu testen voordat mijn ei kwam... Slaap lekker en klusze he
Zo ben ik weer nou wat ik heb weet ik niet, maar heb nu al paar keer bij het plassen wat last van oud bloed, bruine spikkels zeg maar en de laatste keer dat ik ging, net tien min geleden een grote donkerrode/bruine vlok zou dat van een eventuele innesteling kunnen zijn iemand een idee?, 28/29 mijn ei gehad. heb ook al heel de dag een opgeblazen gevoel
Mijn god meiden ik ben een dag weg en heb 20 pagina's moeten bijlezen!! Haha ik heb echt niet alles onthouden, Even voor de nieuwe meiden WELKOM!! Ik las wel iets over leeftijden, nou ik ben 20 en vriendlief 26 Het lijkt me echt heerlijk om jong moeder te zijn. Daarbij telt het natuurlijk ook mee dat je eerst alles goed geregeld moet hebben, dan doel ik op huis baan enz enz. Als ik dat alles niet had gehad was ik er nu nog niet voor gegaan hoor. Ik werk nu 32uur, maar zodra ik 20 weken zwanger ben ga ik terug naar 24uur. Eigenlijk pas na mijn zwangerschap maar aangezien ik aan mijn rug geopereerd ben en er voor mij een kans inzit dat ik niet natuurlijk kan bevallen wil ik het al in mijn zwangerschap rustiger aan gaan doen. Ik heb nog steeds last van kwaaltjes en daar is bij gekomen dat ik gister en vandaag al zeker 5 jankbuien heb gehad en ontzettend maar dan ook echt ontzettend chagrijnig ben. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik NIET zwanger ben Ik ben bang dat ik mezelf deze ronde te gek heb gemaakt. Maar goed nog een dagje of 4 wachten tot aan mijn NOD. Trouwens over dat mannen troep maken, dat ken ik maar ik heb onwijs geluk want mijn man doet het halve huishouden. Zijn taken: de was, dweilen, ramen wassen, en koken (als hij geen avond of nachtdienst heeft) Hmmm...... lucky me !! Nou ik weet niet of ik nog iets vergeten ben, maar ik ga het vanaf nu PROBEREN bij te houden xxx
g'morgen meiden Weer een dag dichterbij de NOD en het weekend. Vanavond gaan we naar vrienden die waarschijnlijk aan ons gaan vertellen dat ze zwanger zijn...wordt voor mij zo moeilijk om mn mond te houden dat we bezig zijn, manlief heeft er geen problemen mee...(wij weten het al omdat we het via via gehoord hebben, maar doen net alsof) Verder voel ik mn buik zo goed...vol gevoel zeg maar. Nou hoop ik dat ik me het niet allemaal verbeeld...maar ja moeten nog even geduld hebben... Hoe is het met jullie allemaal?? Liefs MIS
NOD Lijst 05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12) 11-02 muizz (2), Narcisje (1) lely (5) C85 (3) 12-02 missy (4), mamavan3 (2) mamavanbrandon (3), summergirl2 (3) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4), Jacqueline125(4), DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) Amalia007(.) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1), yippieajee (), Marjolein25 (1), anoniempje 1985 (3), mammie in spe (1) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) Annick22 (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2) 18-02 Nieke84 (5), Doritoo (5), Lautjep (6) 19-02 G89 ( 18 ) Even de lijst weer naar boven halen. Dit was toch de laatste lijst?!
Goedemorgen meiden, Ja ik heb het vorig week al aan de dokter gevraagd, toen ik met mijn zoontje er was. En die adviseerde mij om een uitstrijkje te maken, dus ga dat dan denk maar even doen. Er zal waarschijnlijk niets uitkomen want mijn vriend en ik hebben al 8 jaar. Ik ben trouwens 25 jaar en mijn vriend is 26. Ik werk als adm.mederwerkster bij een bouwbedrijf, erg leuk. werk momenteel 24 uur. Gister keek ik in de spiegel en het leek ineens of mijn borsten een stuk ronder zijn, ook heb ik zo het gevoel dat het weer raak is, maar durf er niet op de hopen. Toen ik in verwachting was van mijn zoontje had ik het precies hetzelfde. ook zo'n sterk gevoel. Hoe is dat bij jullie? Verder voel ik me vandaag toppie had geen bruinbloed aan het toiletpapier vanmorgen LautjeP ik herken mijn vruchtbareperiode altijd aan mijn afscheiding, als het bleef kleven tussen mijn vingers (weet het niet zo fris) ging ik ervanuit dat ik vruchtbaar was en had toen gekluts en een paar weken later had ik een positieve test, mis dat jij dat ook zo kunt herkennen. Verder ga ik ook altijd van de berekeningen uit, ik vrij in ieder geval dan haha. Alleen vind mijn vriend het maar niets om uit te rekenen waneer we weer moeten Nou weer een heel verhaal Fijne dag
Ik voel me altijd in de loop van de dag slechter. Heel raar. Je gaat je van alles inbeelden. Kijken hoe het vandaag gaat. *zucht*
Ik heb dat ook! En tegen de avond ben ik blij als ik in bed lig... Bah! Volgens mij heb ik een flinke griep onder de leden...
Ja ik denk dat een een buikgriepje heb waarvan je niet loopt te k*tsten en sch*ten, maar wel een onrustige maag/darm hebt. Lastig hoor. We zijn al zo onzeker, krijg je dit soort taferelen.
Inderdaad, Echt een rot gevoel in je maag, Ik ben elke keer een beetje misselijk en dan gaat het weer over. Ik heb ook het gevoel of ik een ton aan kilo's mee sleep . Vanavond moet ik nog een examen met onze pup afleggen hopelijk gaat het dan wat beter. Hebben jullie ook zo last van maagzuur? Ik moet echt rennies bij me hebben anders wordt ik er niet goed van
Hier ook geen last van maagzuur gelukkig! Maar ik voel me sinds een dag of 2 ontzettend vermoeid en alsof ik mijn eigen lichaam mee moet slepen! Word echt ziek ben ik bang
goeie morgen dames. nou ik kon maar niet wakker worden vanmorgen man moest naar school en ik zeg altijd voor we naar bed gaan doe nou je wekker aan van je mobiel, want ik word niet wakker van mijn eigen wekker, tsss eigewijze man die ik heb, geen mobiel aan gezet en ik heb mijn wekker uit gedaan in mijn slaap dat is al de 2x in deze week van de 3 schooldagen en mij maar weer de schuld geven :x