NOD rond Valentijnsdag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tutsje, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    hoe is het met jullie
    al wat klachten erbij? hebben jullie het gevoel zwanger te zijn :)

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hanuna dat begon dus al gezellig bij jullie :p Ik had ook echt moeite met opstaan, manlief had nachtdienst gehad en ik slaap echt vreselijk slecht zonder hem. Toen hij thuis kwam moest ik opstaan :(

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb trouwens wel heel veel klachten, maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik denk, en ben bang, dat ik mezelf te gek heb gemaakt deze ronde. Het is ronde 12 en je wil dan eigenlijk toch dat het zelf nog gelukt is voordat je verder gaat met onderzoeken. Waarschijnlijk zit het dus tussen mijn oren ... :( Met manlief afgesproken dat we na ronde 14 naar de GYN gaan!

4. lieve meiden..

ergens rond blz 60 werd gevraagd welke ronde wij zitten..
    nou we zijn sinds sep 2006 bezig.. ik ben de tel kwijt..
    en we doen icsi .. dus ik mag testen op 14-2..

Meiden wil jullie allemaal veel succes wensen.. maar jullie schrijven zoveel dat ik dat niet bij kan houden..
    dus kom af en toe wel even spieken..

liefs van yippie..

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ yippiajee: dan zijn jullie ook al een hele tijd bezig zeg! Hoe houd je het vol? Ik heb begin er nu echt ontzettend moeite mee te krijgen dat het nog niet wil vlotten. Na hoelang zijn jullie naar de GYN gegaan als ik dat vragen mag??

6. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Zo Yippie ik hoop echt voor je dat het de 14e gewoon raak is en dat jullie ongeveer 9 maanden later een mooi kindje in jullie armen mogen sluiten.

Hier gaat het mawh, heb echt ontzettend veel last van maagzuur. Zit op mijn werk en kan me er niet door concentreren. Verder het gevoel of er stenen in mijn BH hangen echt irritant. Nog even 9 dagen vol houden en dan weet ik of het een ja of nee is.

Ja het zal zeker frustrend voor je zijn zeg dat het maar niet wil lukken. Ja is wel verstandig dat je het gaat overleggen met de Gyn maar laten we hopen dat het niet nodig is en dat je daar alleen naar toe gaat op en moment dat het kindje komt :)
    Wat voor werk doet je vriend eigenlijk Ninske omdat hij nachtdienst heeft gehad? Mijn vriend is ass.projectleider en die heeft ongeveer 2x in de maand een overname snachts en volgende week mag hij weer en dan slaap ik ook zo slecht vindt het dood eng in mijn eentje snachts ben echt een bangerik :(

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn vriend is politieagent, hij draait de volgende diensten:
    07.00 - 16.00
    14.00 - 23.00
    22.00 - 07.00

De vroege dienst is dus het fijnste! Hihi, mja het hoort bij zijn werk. Gelukkig werk ik gewoon kantooruren. In het begin van onze relatie werkte ik alleen avonden nachtdiensten in het ziekenhuis, maar dat begon zo langs elkaar door te lopen. Nu werk ik in een huisartsenpraktijk, dus ben elke dag lekker om half 6 klaar :D

8. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ja kan me goed voorstellen dat je zonder hulp wil zwanger worden,
    dat is toch wat iedereen zou willen, maar als het niet wil lukken is het mooi dat er tegewoordig bijna alles bestaat waardoor je wel zwanger word, ze raden inderdaad ook aan om na een jaar te gaan
    kijken waardoor het niet wil lukken, soms kan het ook zijn dat het niet gaat omdat we er teveel mee bezig zijn, als het bij mij in 3 maanden niet raak is ga ik denk ik wat minder mee bezig zijn. ook mijn zus heeft dat meegemaakt, toen ze 17 was kreeg ze haar eerste kindje daarna wilde ze zo graag nog een 2e maar dat heeft zelfs nog 3 jaar geduurd omdat het gewoon tussen haar oren zat,
    er teveel mee bezig zijn, toen heeft ze geprobeerd er niet meer over na te denken en toen ineens was het raak :p

Ik ga voor jou duimen dat het lekker raak is dit keer!

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Bij ons is gebleken dat het sperma van vriendlief niet van die kwaliteit is dat er echt een grote kans bestaat dat het natuurlijk lukt, maar goed je hoopt toch dat die uitslag een moment opname is. Vandaar dat we ook nog 3 maanden zelf proberen. Mja er niet zo mee bezig zijn is natuurlijk hardstikke lastig!

Ik ben doktersassistente en eens in de 2 weken komt er wel iemand die ik dan moet doorverwijzen voor abortus, dan zak je echt door de grond hoor! Daarbij zijn veel vrienden bezig om zwanger te worden of zijn net bevallen. Je word er steeds mee geconfronteerd, en als je zo graag wil is het o zo moeilijk om er minder mee bezig te zijn!

10. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Pff ja wat vreselijk als je dat dan ziet op de werkvloer :$
    dat gevoel van mensen om je heen zwanger worden is inderdaad ook erg moeilijk om dat uit je hoofd te zetten, wat rot ook dat het zaad van je vriend niet echt wil meewerken, maar je weet het maar nooit natuurlijk :) hopelijk deze maand alsnog geluk!

11. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    @ Marjolein25, ik zag dat je veel last hebt van maagzuur, dat had ik ook bij mijn 1e zwangerschap dus dat lijkt mij een goed teken... Wel erg vervelend maar mocht het raak zijn dan neem je dat er voor lief bij...

Ik denk persoonlijk niet dat iemand teveel met zwanger worden bezig kan zijn. Als je inderdaad door er niet mee bezig te zijn en je te ontspannen zwanger zou raken dan zouden alle gyneacologen iedereen die moeite had om zwanger te raken op vakantie sturen, dat is heel wat goedkoper als al die icsi/ivf etc. behandelingen.
    Je moet gewoon heel veel geluk hebben als het raak is. En het is natuurlijk logisch dat als je zwanger wil raken dat je er dan mee bezig bent, en vooral als je moeilijk zwanger kan raken en in het ziekenhuis-circuit komt dan ben je dagelijks bezig met spuiten zetten, medicijnen slikken etc. hoe kan je er dan niet mee bezig zijn??

Ik wil hier niemand mee aanvallen maar sommige opmerkingen zoals je zal er wel teveel mee bezig zijn kan bij sommige verkeerd vallen vandaar...

12. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik hoor dat er ook constant zeggen je bent er te veel mee bezig,maar dat is toch ook logisch want je besluit om met de pil te stoppen of wat dan ook en er samen voor te gaan en dan ben je er natuurlijk mee bezig. En idd als je in het ziekenhuis circuit komt al helemaal. Het kan idd bij sommige mensen verkeerd vallen. En zelf word ik ook wel een beetje geirriteerd als iemand me dat zegt. Maar ja zal er wel bij horen haha

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik denk zelf ook niet dat eraan denken invloed heeft, natuurlijk kun je je wel allerlei symptomen inbeelden als je er teveel mee bezig bent, maar ik denk niet dat het je kans verkleint!

Ik vind die opmerking de ene dag helemaal niet moeilijk en de andere dag kan ik wel janken als iemand het tegen me zegt.

"Hoezo ik word niet zwanger omdat ik er teveel mee bezig ben? Dus met andere woorden ik ben het zelf schuld?" Natuurlijk weet ik dat dat niet bedoeld word met die opmerking, maar soms vat ik het wel zo op :)

Ogja onze tijd komt wel!

14. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    mijn vriend werkt deze tijden:

02.00 - 09.00
    22.00 - 08.00
    21.00 - 06.00

Ik ben ook elke nacht alleen en ben soms ook bang haha.

Mijn vriend is bakker en ik werk 3 dagen in de week op een kinderdagverblijf..

15. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nikske meid dat lijkt me erg frustrerend als je er 1 in de 2 weken moet doorsturen voor abortus. Zou je ze het liefst tot reden willen stellen toch? Ik wens je in ieder geval succes deze maand.

@marjolein25 ook veel succes meid!!

16. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die symptomen inpraten daar geloof ik wel in ja. Dat hoor je best veel. Ik zit nu ook weer hier voel echt vanalles maar zeg altijd tegen mezelf is toch niks. *zucht*

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Mamavanbrandon, pff elke nacht alleen lijkt me helemaal vervelend. En slaapt je vriend dan overdag? Die van mij slaapt van 07.30 tot 13.00 en dan staat hij op. Gelukkig heeft mij maar 1x per week ongeveer nachtdienst (deze week toevallig 4x:() en dan nog een keer of 2 middag, dan slaap ik meestal ook al als hij thuis komt...

@ Lely, ik vind het inderdaad moeilijk om iemand door te sturen, en het liefst zou ik dan vragen of ze uberhaupt wel weten hoe moeilijk zwanger worden kan zijn. Maar goed soms denk ik ook bij mezelf: gelukkig maar want dat is beter voor het kindje (lees: drugsverslaafde, 14 jarige buitenlandse meisjes die anders verstoten worden, enz enz)

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden hebben jullie nog leuke weekendplannen??

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff net een slagroomgebakje gegeten, maar heb het gevoel dat ik nu een steen in mijn maag heb. :(

20. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ja hij slaapt overdag tot een uur of 16.00.. als hij vreg in de avond moet beginnen slaapt hij tot 17.30

ik had laatst een eng briefje gekregen, dat iemand me wel zou krijgen en allemaal dreigdingen er in..
    toen was ik wel even bang ' s nachts en heb ik ook een aantal nachten met brandon samen bij mijn moeder geslapen.

achteraf bleek dat dat briefje een flauw grapje was van iemand..!

Deel Deze Pagina