Hallo kletskousen Ondertussen net 8 pagina's terug moeten lezen haha. Ik heb nog steeds een beetje last van die steekjes, maar wel minder dan gister Ik weet het allemaal niet meer De test za het uitwijzen. Ik ben blij dat het weekend is, want die gaan zo voorbij en dit is de enige keer dat ik daar blij om ben haha want volgende week woensdag ga ik al testen haha
Dames vraagje Na mijn laatste miskraam (zelf laten komen) hebben we 3 cyclussen afgewacht voor we weer zwanger wilden zijn. Mijn vriend vond dat mijn lichaam moest herstellen (vond dat niet haha) maar hij heeft een beetje gelijk natuurlijk (haastige spoed is zelden goed ) Maar de vraag: Door de miskraam heb ik tot nu toe cyclussen gehad van 30-24-26. Wat moet ik nou aanhouden??
In principe word altijd gezegd het gemiddelde aanhouden, dus 27 dagen. Maar ik zou ovu testen gebruiken dan weet je het zeker. Na je posi ovu test word je +- na 16 dagen ongi.
Voor ovu testen ben ik al laat volgens mij, want ik zou volgende week vrijdag al kunnen testen als ik uitga van 28 dagen cyclus. Maar 27 klinkt als muziek in mijn oren Wat dus betekent (ik wou al 4 dagen voor NOD testen met CB) ik het al maandag kan testen
Pfff... Ik weet niet meer of mijn lichaam me voor de gek houdt, of dat ik toch zwanger ben...??? Zo frustrerend om op het wachtbankje te zitten! We zitten pas in de 2e ronde, dus ik heb nog niks te klagen en het zou een wonder zijn als het al raak zou zijn... Maar ik voel me zooo anders! Ben misselijk en moe. En verder voel ik me gewoon ontzettend anders. Hahaha! Op je lichaam kun je niet meer zo vertrouwen als je zwanger wilt worden. Je gaat op alles letten.. Maarja... Voel toch echt dat ik misselijk ben! Hahaha! IRRITANT! Sorry voor het wazige berichtje, maar moest het even kwijt! Duimen jullie met me mee?
Als hij nega is wel niet in paniek stressen he meid, aangezien je cyclus niet regelmatig is kan het best zijn dat hij weer 30 dagen is. Dus geen bloed geeft moed!!!
Ik weet het. Ik hou 1 test achterwege haha voor een paar dagen later Mocht ik toch ongi worden, dan gaan we door naar rond 2
@nikske89 Ja bij deze mensen is het zeer zeker beter en gelukkig voor het kind want die kindjes hebben geen toekomst van drugverslaafde ouders. Is heftig hoor!! wij gaan morgen met ons dochtertje naar de carnavalszitting. Wat zijn jouw plannen? ik zag je hebt ook het voornemen om niet te testen,dat heb ik me ook alweer eens voorgenomen maar als het de 2 laatste dagen zijn is de verleiding erg groot om naar de test te grijpen. Volhouden zou ik zeggen haha
wat hebben jullie vandaag weer lekker zitten kletsen. ik heb gewerkt en gewerkt. ik lees weer heel veel kwaaltjes. Dit had ik 2 maanden geleden allemaal heel veel puisten, misselijk een soort hoesten enz. Alleen toen werd ik na 32 dagen toch ongesteld. verder heb ik het nooit eerder gehad. ik was dus niet zwanger hopen dat het bij jullie wel zo is. ik ben nu nog druk aan het klussen en dan maar hopen dat het raak is. o, ja ik ben 27 en mijn man 31 en wij werken alle twee minimaal 40 uur per week.
hallo dames mijn nod is de 16de maar wil de 14de al stiekem testen. dan gaan mijn mannetje en ik eten 's avonds en hoop hem dan een mooi cadeautje te kunnen geven. kwaaltjes is nog te vroeg zeker hehe
oh ik ben 31 jaar en mijn man is 38 jaar, hij werkt in ploegen. ik ben thuisblijfmama en binnenkort dagmoeder gewoon in huis. we hebben 2 meiden Bo is 4 jaar en Milla is 2 jaar. bij beide was het in ronde 3 raak nu zitten we in ronde 5. om een onverklaarbare reden had ik vanaf vorige ongi het gevoel/idee dat het deze ronde raak ging zijn. dus had niets met kwaaltjes te maken, gewoon dat gevoel.
Ik heb morgen mijn poetsdag. Ik ga dit jaar voor het eerst geen carnaval vieren vriendlief wou graag weer eens op wintersport, dus wij vertrekken zondg 14-02! Voor mij echt de eerste keer geen carnaval, heel vreemd
heerlijk op wintersport ik zou wel willen gaan. Ik ben helaas dit jaar gewoon thuis. hopen dat het een leuke vakantie wordt dan heb ik iets te vieren
Hoi meiden! Zo, ik heb net even 25(!) pagina's bijgelezen Even een kort berichtje hoor, want ik ga snel naar bed zo. Over puisten: ik krijg ze als ik niet aan de pil ben, vooral rond m'n ongi. En in de eerste 3 maanden ongeveer van mijn zwangerschap. Daarna kreeg ik een prachtige huid! Das een lekkere oppepper voor de puistenkoppen onder ons Ik ga vrijdag testen, spannend! Vorige keer testte ik ook 2 dagen voor NOD positief, dus nu hopelijk weer. Oja, alle nieuwe leden: welkom! Mini bio van mij: 1 zoontje van 5 maanden (ik weet het, we zijn er lekker snel bij), 29, man is 32, ik werk 32 en man 24 uur. Welterusten en waarschijnlijk tot morgen! Wie weet test er iemand stiekem morgen en is hij gewoon positief.