NOD rond Valentijnsdag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tutsje, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    goedemorgen dames,

wat een verhalen weer zeg
    Niske vindt het echt zo super k..... voor had zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn :(. Krijg erg zelf een brok van in mijn keel :(

Hier is het ook rustig. nu 3 dagen getemt maar wel op verschilende tijden. zaterdag was hij 36.6 zonderdag 36.8 en nu was hij weer 36.5.

Gister nog even geklust met mijn vriend en die zij dat mijn borsten groter aanvoelden dus dat is wel een positief teken, afgelopen weekend wel enorme pijn in mijn buik gehad erg steken met lopen, dat is nu gelukkig weer over heb alleen nog een beetje een ongi gevoel, maar bloed niet gelukkig. Verder elke keer eventjes misselijk en ga vrij snel weer over nadat ik wat gegeten heb. Ik moet nog 6 dagen wachten duurt echt zoooo lang nog. Heb gelukkig geen testen in huis anders had ik die allang gedaan haha

Fijne dag

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb zo af en toe nog wel dat ik een licht ongi gevoel in mijn buik heb....met vlagen dan he
    ik hoop ook dat dat een goed teken mag zijn

(sorry Nikske)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    is iedereen nu weg???

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    Nikske dik balen meid!

Liesje hoop dat het goed zit bij je

Marjolein spannend

hier gaat alles zijn gangetje. heb alleen erge jeuk op mijn lichaam. geen idee van wat, misschien van de nieuwe trui die ik aanheb? en heb inene erg last van de opruimwoede.
    borsten doen nog erg pijn. af en toe steekjes in buik en wat gerommel. we wachten nog maar wat zeker.

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Nee hoor, ik ben er nog!
    Ben alleen tegelijk een beetje aan het werken en tv aan het kijken :)
    Ik werk thuis vandaag, dus dan kan het allemaal tegelijk!

Hebben jullie weleens van iemand gehoord die 6 dagen voor nod posi testte? Pfff, die testen roepen me!

6. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    Ik vind het zo k.... voor je had het je erg gegund!
    Weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder tegen je kan zeggen, maar als je je frustraties kwijt wil....schrijf het hier maar van je af!!!

Liefs MIS

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Je hoeft geen sorry te zeggen hoor ;) Ik hoop voor je dat je snel positief test!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wel 5 dagen voor nod en zij was echt wel zwanger...

maar ja of het nou echt zo betrouwbaar is? ;)

ik snap dat het erg moeilijk is om te wachten :(

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb het wel eens gehoord met zo'n Xtra sensitive test, maar zoals liesje al zei vraag jezelf wel goed af hoe betrouwbaar het is. En stel dat je posi test en je word toch ongi lijkt me dat erg moeilijk!

Wachten is zwaar vertel mij wat, maar houd je lekker bezig met ons en het forum wie weet gaan de dagen dan wat sneller ;)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje meid!
    is lief van je ;)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    daarom hou ik mij nu nog in met testen...ik ga er vanuit dat mijn 14 feb is en dan heb ik nu ook nog 6 dagen te gaan :$

12. fenneke80

Jullie hebben ook gelijk, ik moet gewoon nog even wachten.
    Dit forum is wel heel leuk, maar het leidt niet echt af...
    Woensdag, donderdag en vrijdag zit ik weer op mijn werk en dan heb ik minder tijd. Werken leidt wel af gelukkig.

Mijn man is er trouwens van overtuigd dat ik niet zwanger ben... we hebben namelijk niet zo vaak geklust en we hebben glijmiddel gebruikt... ik kwam er later pas achter dat dat helemaal niet zo slim is, ook al is het geen zaaddodend glijmiddel.

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    6 dagen klinken zoooo lang! Ik leef met jullie mee :)

14. fenneke80

6 dagen zijn ook heel lang! Grrr

Lief dat je nog zo meeleeft met de rest!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier misschien een verhaal dat jullie hoop geeft wat betreft het kluspatroon:

een bevriend stel van ons zaten in ronde 7 voor hun eerste wondertje, zij was er ook helemaal klaar mee en daardoor minder zin. Een paar dagen na haar ongi hebben ze geklust (zonder zaadjes) en een paar dagen voor haar nieuwe ongi hebben ze geklust... zij dacht dus dit kan nooit iets geven en wat blijkt... wij hebben nu een prachtig petekind :D ze is springlevend, ondertussen alweer 3 jaar oud en komt vanavond weer naar ons:)

Zo blijkt maar, het klussen maakt niet zoveel uit.......

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    je moet 1 lucky shot hebben..klinkt stom maar zo is het wel

wij hebben deze maand 'maar' 2 keer geklust rond mijn ei dus ik verwacht er ook niet veel van maar als ik mijn misselijkheid zo voel dan kan het best wel eens raak zijn

17. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik heb op dit moment denk ik een buikgriepje te pakken, heb steeds steken in mijn buik en dit al vanaf gisterenmorgen (heb alleen geen diarree). Mijn hoop daalt dus nog verder naar beneden, en ik had in het begin van de maand zo'n goed gevoel maar dat is nu weg.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop dat je je gauw weer beter voelt kimtijn!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zit hier met tegenzin een stukkie taart op te eten...zo misselijk ben ik ...pfffffff

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Buikgriep is zo vervelend,, maarrr niet de hoop verliezen hoor!! Nog 8 daagjes....

Deel Deze Pagina