Wow Yippieayee, wat heb je een geluk gehad dat alles goed is afgelopen. Tja meerdere mensen vinden het raar dat we apart zijn gaan wonen. We wonen nu nog geen 5 min bij elkaar vandaan en omdat we allebei hatd fulltime werken heb je behoefte aan jezelf thuis voelen en dat zouden we alletwee niet hebben bij de schoonouders. Achja het is maar voor 4 maanden geweest. we zijn er bijna
Zo dat was weer bijlezen zeg @Marjolijn vind het echt balen voor je, wat een lichamen hebben wij vrouwen toch @Cinderella, jammer, mare het kan nog he ik duim voor je! weet effe niet meer wie er nog meer getest hebben, sorry voor de gene die ik ben vergeten hopelijk hebben jullie ook nog te vroeg getest Ook duim ik natuurlijk voor jullie! @Tutsje Ik wilde vandaag inderdaad ook testen maar ik was gisteravond zo mega moe dat ik vanacht zo enorm goed heb kunnen doorslapen dat ik vanmorgen niet eens de 2 wekker heb gehoord, terwijl ik wakker moest worden voor mijn man die naar school moest en helaas heeft hij die wekker ook niet gehoord, dus ik kan pas vrijdag stiekem testen @Nikske Hier nog steeds het gevoel dat het raak is, ik heb nu ook zo raar trekkerig gevoel in mijn rechterborst, hopelijk heeft het met een zwangerschap te maken
Meiden, even een vraagje. Kun je die test van de Kruidvat eerder dan de verwachte menstruatie doen? Volgens de bijsluiter alleen vanaf de verwachte menstruatie. Iemand hier ervaring mee?
Eerder testen kan helemaal geen kwaad, als je wel maar van jezelf weet dat je niet te teleurgesteld bent als hij nega is!
Ik heb precies hetzelfde gevoel!! Ik heb nu ook last van veel sljm. Ik weet het allemaal niet meer want veel is hetzelfde als vorige maand maar ook weer niet. Pfff, wat is wachten toch moeilijk @ Liesje, Gewoon een test halen meid want door die twijfel wordt je steeds gekker.
Dan zou ik proberen te wachten anders ben je misschien 3 dagen teleurgesteld en chagrijnig terwijl je heel goed zwanger kan zijn ookal is de test zo vroeg nog nega!
de een zegt ga een test halen (en dan zijn wij van het gezeur af hihihi) en de ander zegt wacht nog een paar dagen tja wat moet ik nu.....
Ik heb die luxere gekocht met teststick, kon die van 2 voor 5 niet vinden. Morgen ga ik testen dan zit ik 2 dagen voor m'n nod.
Ik zou een gokje wagen, en nee dat zeg ik niet om van je "gezeur" af te zijn, maar dat zeg ik omdat ik mezelf ken en weet hoe moeilijk het is om je in te houden!
ik wil eigenlijk wel met een digitale testen maar ik vind ze te duur (en helemaal als je dan nega zou testen)
misschien dat ik morgenmiddag wel een test ga halen want dan ben ik toch vrij...ik heb lekker een middagje vrij genomen