NOD rond Valentijnsdag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tutsje, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    @ fenneke en rammel, ik hoop dat het rood bij jullie weg blijft! zal duimen :)

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik zie allemaal rood in onze lijst wil graag rose zien!!!

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden ik zie echt teveel rood hoor, ik baal zo ontzettend met jullie mee! Ik weet hoe rot het is. Hier zijn de duivels alweer bijna weg gelukkig dus het klussen voor ronde 13 kan bijna beginnen.....

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey goedemorgen meiden,

Nou gister niet meer naar de bios geweest. Hubby is om half 8 op de bank in slaap gevallen, heb ik hem om 8uur maar naar bed gestuurt omdat hij lag te dromen en ik dus de hele tijd getrapt werd :p En heeft hij doorgeslapen tot vanochtend, die was dus ECHT moe!

Nou vanochtend kreeg ik de schrik van mijn leven, ik hoorde opeens R zijn telefoon trillen maar ik sliep nog dus ik denk hij pakt zelf wel op, ik een op hem geroepen ........ geen reactie.

Nou ik opgestaan zag ik dat het een collega van hem was dus ik denk bel maar terug.
    Zegt die collega: R. is nog steeds niet op zijn werk, is hij nog thuis?
    Dus ik zeg: nee hoor zijn auto is weg.
    Collega: ow kun je ons dan vertellen hoelaat hij weg is gegaan, hij had hier 20 min geleden al moeten zijn en we hebben niets van hem gehoord. We willen niet dat er iets met hem gebeurd is.
    Nou toen waren mijn ogen open:p
    Ik: nee sorry ik sliep dus heb geen idee hoelaat hij gegaan is, en aangezien hij zijn gsm thuis vergeten is kan ik hem ook niet bereiken.
    Collega: nou dan wachten we nog op hem en dan laten we je wel wat horen......
    25 (lange) minuten later telefoon van R. hij was veilig aangekomen, hij had zich vergist in de tijd:p. MANNEN !!!!!

Nou ik was dus al vroeg wakker en heb niet meer echt een oog dicht gedaan, een voordeel ik heb nu genoeg tijd om mijn huishouden te doen :p

5. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    pff dat kan ik me voorstellen zeg, dat je dan gelijk klaarwakker bent!
    zou ook helemaal in spanning zitten..

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    jeetje Nikske dat is indd schrikken zeg.
    gelukkig was er niets aan de hand

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dames.....wat zie ik veel rood zeg!

hier nog steeds geen rood te bekennen..heel misschien dat ik vanmiddag een test ga halen
    ik heb verder geen krampen meer, wel met vlagen misselijk en weinig zin in eten en drinken. heb het ontzettend warm en dan weer koud, heb een vreemd bol/hol gevoel in mijn buik, net moest ik heel nodig plassen maar er kwamen maar een paar druppels
    ik durf er niet op te hopen dat het raak is ;)

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Liesje spannend!

pfff zoveel rood in het lijstje zeg, niet leuk :(

hier nog hetzelfde: koud, moe, gisterenavond heel misselijk voor het eten, steekjes boven schaambot, borsten iets minder pijnlijk, rommelende darmen, ...

tis bijna weekend hihi eindelijk.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja is ook wel spannend
    ergens denk ik wel dat het raak is maar aan de andere kant bescherm ik mezelf een beetje tegen de teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn

10. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ga vanmiddag maar die test halen want het klinkt allemaal erg goed bij jou en ik wil iemand op roze zien dus.....

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    misschien ga ik dat wel doen ;)

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ben erg benieuwd :D:D

Ik ga mijn huishouden eens doen voordat de dag weer voorbij is....

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Als eerste Nikske89: Wat een schrik, zo vroeg! Gelukkig is hij veilig aangekomen!

@ Lely, Summergirl2, Mamavanbrandon wat rot dat jullie ongi zijn geworden! Hopen dat het de volgende ronde wel lukt!

@ Fenneke: Dank je wel voor je reactie. Arjan vind dat ik niet continu moet testen, maar gewoon moet afwachten. Hij is er zo nuchter onder.

@ Mamavanbo en Liesje76: Wat spannend voor jullie. Hoop dat het raak is! Mamavanbo, jij moet nog 5 dagen wachten toch, voor je nod? Dat duurt nog zo lang! Liesje, alvast succes als je die test gaat doen!

Als ik iemand ben vergeten, sorry! Het was ff flink teruglezen die pagina's!

Bij mij gaat het wel. Denk niet dat het raak is. Misschien alleen om mezelf te beschermen... Werd gisteravond helemaal niet lekker van het eten. Toen kon ik niet slapen, en 's nachts was ik nog wakker, en was ik ontzettend misselijk. Dus heb het vanochtend even rustig aan gedaan. Even gegeten, en dat ging wel. Ik heb continu honger. En vooral 's ochtends, sinds mijn ovulatie al. Heb ik normaal nooit. Moet er dan niet aan denken.
    Mijn buik rammelt nu alweer, en het is pas 3 uurtjes geleden. Heb in de tussen tijd niets bijzonders gedaan.
    Om uur of 8 flink wat kramp in mijn buik, uurtje geleden weer. Maarja ik weet niet of dat kramp is van ongi, of van mijn darmen.
    Nu ben ik misselijk en het gevoel alsof er iets dwarszit in mijn keel.
    Zaterdag is mijn nod, ga denk ik pas zondag testen. Maar even afwachten.
    Ik zie dat mijn naam niet meer in het lijstje staat, ik zal mezelf er weer even bijzetten
    Succes meiden! Hoop idd snel roze te zien!

14. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    NOD Lijst
    05-02
    grace20 (5)
    08-02 Nikske89 (12), Narcisje (1)
    10-02 Marjolein25 (1),
    11-02 muizz (2), lely (5) C85 (3), summergirl2 (3)
    12-02 missy (4), mamavan3 (2) mamavanbrandon (3) Cinderella28 (1), Jalou (1), Pio (16)
    13-02 nouvy (2), Jeem22(4), Jacqueline125(4), DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) Amalia007(.) Rammel(2), Angela en Arjan(1)
    14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1), yippieajee (),anoniempje 1985 (3), mammie in spe (1), Luyu (3), Meisje1988 (2)
    15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) Annick22 (1) Carola25 (1)
    16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2), mamavanbo (5)
    17-02 Moppie1981 (1)
    18-02 Nieke84 (5), Doritoo (5), Lautjep (6),sabbie(2), Ragazza (1)
    19-02 G89 ( 18 )

15. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Meiden ik bloed bijna niet meer, heel heel klein beetje nog
    Wat kan het nu zijn ben ik nu wel ongesteld geweest of wat het gewoon een adertje dat is gesprong ik weet het echt niet meer. heb wel ongi klachten maar niet heel erg. Was gister wel bezig met mijn ontlasting toen ik opeens bloeden. Vannacht is het ook niet komen doorzetten terwijl ik altijd wel gelijk veel bloed als ik ongesteld ben. Iemand ervaring mee> zonderdag toch maar tesen wie weet

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Meiden heeelllpp ik hb getest met de kv test en er kwam een heeeel licht treepje,zijn de kv testen betrouwbaar??ohhik weet het niet

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ze zijn betrouwbaar hoor :D Misschien ben je wel de eerste op rose :D..... Heb je een foto??

18. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Leeuw89, volgens mij zijn ze wel betrouwbaar. En een licht streepje betekend wel iets... Miscchien gefeliciteerd? Dan kunnen we jouw naam als eerste roze maken!

19. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Ja die kruidvat testen zijn erg betrouwbaar :)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil ook wel een foto zien hoor
    de KV 2 voor 5 vind ik zelf erg betrouwbaar!

Deel Deze Pagina