@angela en arjan: balen van je nega test! Maar het kan natuurlijk nog he? Ik hoop op hetzelfde, heb ook al 2 nega testen, maar mijn nod is pas zondag. @marjolein: vaag! Zeker als normaal een heel andere ongi hebt! Wanneer heb je voor het laatst getest en wanneer ga je weer testen? Ik zou het wel nog een keertje doen, misschien is het wel innestelingsbloed of een gesprongen ader.
@ cinderella Succes meid ik duim voor je! @ mamavanbrandon balen meid! Ik ben vanmorgen ook aan mijn periode gekomen. Nou, we moeten de moed maar niet laten zakken en op naar de volgende ronde. @leeuw89 Gefeliciteerd meid! De testen van kruitvat zijn betrouwbaar. @yippiajee Ook balen meid! maar ook de moed niet opgeven en verder naar de volgende ronde. @liesje76 succes meid! Ik hoop dat je op de roze lijst komt.
Nou meiden iedereen die nog op de roze lijst kan komen succes allemaal ik zal duimen! Ik wil een babyboom zien!
Jullie kunnen mij weer voorlopig weer op zwart zetten denk ik Ik bloed helemaal niet meer. Was vanmorgen ook erg misselijk dus ik weet het niet. Wil me er niet op verheugen, maar blijf stiekem toch hopen, of is dat heel erg stom? Leeuw heel voorzichtig gefeliciteerd, kv testen zijn erg betrouwbaar
Ik heb gister middag getest, maar die was nog negatief. Mijn NOD is oorspronkelijk de 14e maar aangezien ik gister ineens bloede ging ik er maar vanuit dat het mijn menstruatie is. Heb onlangs een miskraam gehad dus daar kon het naar mij idee aan liggen. Maar er is nu niets meer, en ik ben toch altijd op tijd en vrij erg ongesteld. Denk dat als het bloeden echt niet meer terug komt dat ik dan de 14e gewoon ga testen.
Mij mag je ook weer op rood zetten.:x De eerste druppels hebben zich laten zien. Nu nog wachten dat het echt doorkomt. Op naar ronde 17.
Ik kon het niet laten en ik heb net getest en jammer dat die KV testen zo betrouwbaar zijn want die van mij is spierwit (ja als ik hem draai, draai en nog eens draai en goed in het licht hou dan zit er misschien wel wat maar meer omdat ik hem waarschijnlijk graag wil zien)
NOD Lijst 05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12), Narcisje (1) 10-02 Marjolein25 (1), 11-02 muizz (2), lely (5) C85 (3), summergirl2 (3) 12-02 missy (4), mamavan3 (2) mamavanbrandon (3) Cinderella28 (1), Jalou (1), Pio (16) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4), Jacqueline125(4), DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) Amalia007(.) Rammel(2), Angela en Arjan(1) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1), yippieajee (),anoniempje 1985 (3), mammie in spe (1), Luyu (3), Meisje1988 (2) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) Annick22 (1) Carola25 (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2), mamavanbo (5) 17-02 Moppie1981 (1) 18-02 Nieke84 (5), Doritoo (5), Lautjep (6),sabbie(2), Ragazza (1) 19-02 G89 ( 18 )
Liesje wat rot voor je! Nu maar even afwachten! Ik heb om half 12 voor het laatst gegeten... En ik heb gewoon al weer honger... Niet normaal joh! Me buik rommeld gewoon helemaal!
hoi meiden ik ben er ook weer Whow leeuw89 geweldig gefeliciteerd! meiden die ongi geworden zijn, wat vreselijk jammer de nega testers, balen!, maar hopelijk nog te vroeg getest voor jullie Hier met mij weet ik nog steeds niks, ik ga morgen ochtend testen wat ik zo vreemd vind is dat ik nu al sinds paar dagen elke dag wel heb moeten poepen met moeite anders heb ik daar ook wel beetje moeite mee, maar niet dat ik elke dag moet, ik ga normaal maar 1 a 2 x in de week voor de grote boodschap . gisteravond weer last gehad van steekjes in allebij mijn borsten heb ik nooit gehad rond de ongi periode nou het is afwachten
@ Liesje, Jammer maar er is nog steeds kans, ik heb er een goed gevoel over bij jou. Ik heb nu last van mijn borsten, lijkt op stuwing maar dan gelukkig niet zo extreem erg. Ik weet het niet meer, nog een paar daagjes afwachten.