Ik lees bij meerdere mensen dat ze wit-achtig rekbaar slijm hebben, ik heb dit nu ook erger als anders, zelfs het inlegkruisje voelt nat aan zo erg. Maar is dit nou goed of niet? @ Pio, ik kan me heel goed voorstellen dat je jaloers bent op mensen die zwanger zijn, dat is niets om je voor te schamen, jouw wens is dan ook zo groot, ik weet niet of je het boekje "Open zenuw" ooit hebt gelezen? Daarin proberen mensen met een kinderwens uit te leggen hoe je je voelt als het maar niet wil lukken.
Ik heb het ook hoor... Bij mijn zus nu dan niet meer, daar heb ik aan kunnen wennen. Bij mijn broer en schoonzus was ik gelijk blij voor ze. Vooral omdat er al sprake was van mmm. En dat mocht eigenlijk niet door het geloof. Ik ben zo blij voor ze, dat het toch gelukt is. De broer van Arjan en zijn vrouw zijn voor de 3e keer zwanger, allemaal heel snel achter elkaar. Dan ben ik wel jaloers, en haar zus is ook zwanger, totaal onverwacht voor ons. Arjan weet ook dat ik daar wel een beetje jaloers op ben (zijn broer). En daar heeft ie geen problemen mee, hij begrijpt het wel. Vooral ook omdat toen mijn zus in 1 x zwanger bleek te zijn, ik strond jaloers was, terwijl wij nog niet eens bezig waren... Ik wist toen wel dat zij probeerde zwanger te worden, maar ze waren tijdelijk uit elkaar, maar blijkbaar hadden ze wel seks. Nu zijn ze weer bij elkaar, maar gaat het niet spetterend in die relatie. En dat doet me wel pijn hoor, want ik gun het haar echt wel...
Ik lees op verschillende sites dat er bij een prille zwangerschap witte melkachtige afscheiding zich ontwikkeld, dus het moet wel een positief teken zijn
Kimtijn, ik heb er ook erg last van, eerst een dag of 2 bijna niks (wat bijna nooit gebeurd), en sinds gister echt melkachtig wit, en het is heel dik. Hmm ik weet het ook niet
Ooh dat is mooi maar ga er nog maar niet van uit.. Misschien morgen er maar weer een testje tegen aan gooien
Bij mij lijkt het snotachtig (sorry beetje onsmakelijk maar weet anders niet hoe ik het uit moet leggen) @ Pio, ik wil graag nog iets toevoegen, ik heb juist door het lezen van dat boekje enorm veel respect gekregen voor mensen die moeite hebben met kinderen krijgen. Ik weet niet of ik me zo sterk kan houden.
Wha, ik heb ook snotachtig slijm! Nu krijg ik toch weer hoop, ik dacht net dat ik ongi ga worden deze maand, maar nu krijg ik weer de kriebels!
@Kimtijn: Je hebt geen keus. Je moet de moed erin houden, anders heeft het geen zin. Alleen gisteren waren de eerste druppels om de hoek komen kijken, maar vandaag is er weer helemaal niks. Ik las net dat iemand ook een bloeding had na de grote boodschap. Dat had ik dus ook. Vandaag wel hoofdpijn, dus er zal wel wat aankomen. Ik denk dat ik morgen echt ongi ga worden. Terwijl ik ook last had van allerlei kwaaltjes na mijn ei. Tot afgelopen dinsdag eigenlijk. Toen waren alle kwaaltjes ineens weg. Verschrikkelijk hoe je lichaam met je speelt. PS Ik zag net dat een een deel 2 bestond van dit topic.
Bij ons telt de leeftijd nog niet mee, ik ben 20 en vriendlief 26. Maar goed een wens is een wens... En het doet heel veel verdriet als dat niet uitkomt. Onze huisarts doet best moeilijk omdat we nog jong zijn en hij vind dat we best nog 2 jaar zelf kunnen proberen. Nou daar ben ik het niet mee eens! Ik werk zelf bij een huisarts dus als hij ons na ronde 14 niet doorstuurt dan regel ik het mezelf wel! Ik ben ook wel eens jaloers hoor, niet op vrouwen die ik ken of bevriend mee ben want die gun ik het. Wat ik wel erg moeilijk vind met mijn beroep is als er vrouwen komen die abortus willen! Dan kan ik wel janken!
Kop op meis, houd vol! Je symptomen zijn zo positief zoals jij ze uitlegt. Alles komt goed, en als het deze ronde niet is dan zijn wij er om je te steunen in de volgende ronde!
Nikske: Alsof de dokter voor jullie gaat bepalen wanneer je doorgestuurd wordt. Meestal is dit toch rond het jaar, als het dan nog niet gelukt is. Of je nu 20 of 30 bent. Dat slaat nergens op. En anders inderdaad zelf wat regelen, als dat kan. Zou ik ook doen als ik die positie had. Het zal inderdaad wel moeilijk voor je zijn als er vrouwen komen die abortus willen laten plegen. Zeker omdat het ons niet wil lukken. Maar ik hou moed. En dat moet iedereen doen die deze ronde niet doorkomt. Voor mezelf heb ik afgesproken, dat hoe graag ik/wij het ook willen, dat ik er niet mijn leven door laat leiden. En tot nu toe gaat dat goed. Uiteraard soms wel een dipje, dat hou je toch niet tegen.
Ik houd ook moed, absoluut. En mijn leeftijd zie ik juist als voordeel in deze positie, als het niet wil lukken dan hebben we tenminste nog geen biologische klok die tikt (niet rot bedoeld voor de vrouwen die later beginnen!!!) Maar inderdaad biologische klok of niet, wij willen net zo graag als andere koppels en wij hebben alles goed op een rijtje en een kleintje komt zo goed terecht! Maar ook wij proberen ons leven er niet door te laten lijden. Wel gebruik ik ovu testjes en zodra ik ongi word heb ik soms wel een dipje, maar wie zou dat niet hebben na zo lang?? Onze tijd komt wel, daar ben ik zeker van
Ha lely, onder het forum zwanger worden staat een kopje pendelen. Daar wordt uitgelegd wat het is en wie het doen. Je kan dan op die naam klikken en dan ga je naar hun profiel. Let wel op dat het ee paar dagen duurt, want zoals je wel zal zien aan al de berichten zijn er heel wat vrouwen die vragen of ze voor hen willen pendelen.
@ Nikske: Ik was gewoon een laatbloeier. Ik ben de ware pas 2 jaar geleden tegen gekomen. En voor kindertjes moet je nog steeds met zijn 2en zijn. Tenzij je naar de "bank" gaat. Maar inderdaad. Wij willen net zo graag als ieder ander. Jong of oud. Alleen vind ik wel, dat het nu toch wel eens raak mag zijn. Zeker als je al rond een jaar bezig bent. Het eerste half jaar had ik ook nog geen "paniek" Maar nu mag het toch wel komen. Wachten duurt namelijk erg lang.
Is wel handig inderdaad als je met z'n tweetjes bent hihi Nou ik was ook nog niet zo in paniek hoor, maar nu is het gewoon genoeg geweest. De laatste paar maanden is de teleurstelling gewoon echt heel erg en ik denk dat iedereen zich dat wel in kan denken. Je moet zo sterk blijven terwijl je soms het liefst dagen achter elkaar huilt (ik dan tenminste)