Ja die van mij kwam dus ook ongeveer twee dagen eerder haha. Dat maakt het allemaal extra spannend hah
hallo dames ik meld me af bij dit topic, want valentijn gaat hem voor mij helaas niet worden. vanmorgen in het zkh geweest en nog steeds geen eitje te bekennen, laat staan een eisprong. waarschijnlijk gaan we over op hormonen spuiten, maar daar over krijg ik vrijdag bericht. ik wens iedereen hier heel veel succes en ik zal over 2 weken nog eens komen kijken en hoop dan een grote lijst met zwangeren te treffen ! gr heidi
Dag heidi, Ik wil je echt heel erg veel succes wensen. Geef de moed niet op. Ik hoop voor je dat het voor jou ook snel mogelijk is.
dank je wel meiden ik zei vanmorgen in het zkh dat dit mijn 10de ronde was maar helaas ik had het mis, het was de 15e inmiddels. niet goed geteld hopelijk mag ik rond valentijn gaan spuiten... is me ook wel wat waard... gr heidi
ik ga ervan uit dat wij allemaal naar roze gaan. dat zou wel heel erg leuk zijn. heidi balen dat je ei zich niet laat zien deze maand. Ik hoop dat hij snel alsnog komt ( mogelijk een domme opmerking maar ik weet niet zo goed hoe het werkt). wij zijn druk aan de klus want het zou morgen al kunnen als het een korte ronde is deze maand. Anders woensdag of donderdag. Het blijft leuk zo aan de puzzel. heb ovu testen via internet bestelt hoop dat ze morgen binnen komen dan kan ik er dit keer nog iets mee. hoop dat ik makkelijk mijn ei kan vinden.
Hee nijnonijntje dan staan we gelijk! ik heb ook mijn ei 2 dagen eerder gehad Heidi jammer dat je ei niet in zicht is, heel veel suc6 voor de volgende keer!
onee ik lees weer te snel dacht dat je ook vandaag je ei zou moeten krijgen, maar het zou je vruchtbaarste dag zijn
hallo meiden ik zojuist een positieve ovu test in handen, nu zal mn nod dag ook wel 2 dagen verplaatsen denk ik zo, of blijft dat hetzelfde??? een blije mammie in spe
Ja, je NOD komt dan ook wat later. Normaal zegt men ongeveer 14 dagen na de eisprong. Dus je cyclus zal dan ietsiepietsie langer zijn.
Hier vanmiddag rekbaar slijm gespot, dus vanavond goed aan de klus en komende dagen natuurlijk ook! Eind feb wordt roze hopen we dan
Ja mijn hele lichaam is door de warr. Vandaag zou mijn vruchtbaarste dag en dan zou ik morgen mij sprong hebben. Toch ben ik van mening dat ik die gisteren had, gezien de krampen in mijn buik. Kijken hoe mijn cyclus nou verder verloopt. Voor de hoeveelste ronde gaan jullie? Wij zitten nu in de tweede..