Sorry, maar ik zie geen streepje. Je nod is wel morgen pas, dus ik zou gewoon morgen weer testen. Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat dipsticks niet zo betrouwbaar zijn, omdat je de hoeveelheid urine niet zo goed kan controleren. Heeft iemand hier een negatieve ervaring mee?
dank je meid ik ga het indd even aankijken en dan opnieuw testen als het niet doorzet. de onderste was van de 12de en de bovenste van de 14de.
Ik heb net nog even naar mijn oude cycli gekeken en dat varieerde van 24 tot 31. Maar die laatste was wel een uitschieter. 26 kwam het meest voor, en nu had ik 1x25 en 1x26, dus ik ben van 26 uitgegaan. Ik ga er toch maar vanuit dat ik vannacht ongi wordt, dat is dan 28, valt nog best mee kijkend naar mijn oude cycli.
Ik las het verkeerd, ik zat naar die onderste te turen. Ik heb hem even in negatief gezet, dat helpt soms.
ik weet niet of ik nu wle wat zie hopen dat het morgen duidelijker is. ik ga bij mijn man op de bank hangen
@ Kimtijn: Wat super!! Gefeliciteerd meid!! En de meiden die ons nog in spanning laten, ik hou dit topic nog even in de gaten!
Ik had vanmorgen redelijk wat oud bloedverlies bij het afvegen, dus ook ik zal wel rood worden deze maand... Helaas.
mamavanbo, ik zie (nog) niks meid...sorry hier is de ongi alweer vertrokken...ik snap er niks van... alleen gisteravond iets bruin en dat was het.... ik heb nooit een ongi van 1,5 tot 2 dagen....maar ik heb gisteren tegen beter weten in nog een testje gedaan maar die was na de afleestijd wit...(in de afleestijd kwam er een vaag streepje die daarna verdween)
Net weer een test gedaan na de vaag positieve test van gisteren. Nu is hij echt overtuigend positief!!! Ik kan het echt nog niet geloven, het is zo onwerkelijk... in 1 keer raak... ik moet er echt even aan wennen, maar ben superblij!
Gefeliciteeerd meid, heb je een foto Hier is er nog weinig aan de hand, heb vanmorgen een beetje met mijn vriend je weet wel gedaan en nu bloede ik een heel heel heel klein beetje ben benieuwd of dit mijn ongi is voel me voor de rest nog erg moe
Hoi meiden, vandaag 5 dagen overtijd en op aandringen van mijn mannetje toch vanochtend een test gedaan (wilde het eigenlijk morgen doen) en nu met clear blue de digitale. En ZWANGER!!!!!! Ik kan het nog niet echt geloven. Hopelijk blijft dit hummeltje goed zitten. Ik duim door voor de rest van de meiden die nog aan het wachten zijn.
NOD Lijst 05-02 grace20 (5) 08-02 Nikske89 (12), Narcisje (1),Jacqueline125(4) 11-02 muizz (2), lely (5) C85 (3), summergirl2 (3), yippieajee (), mamavanbrandon (3), Pio (16), Amalia007(1) 12-02 missy (4), mamavan3 (2) Cinderella28 (1), Jalou (1), mammie in spe (1) 13-02 nouvy (2), Jeem22(4),DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) Angela en Arjan(1) 14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1), anoniempje 1985 (3), Luyu (3), Meisje1988 (2) Marjolein25 (1), Mir27 (3) 15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) Annick22 (1) Carola25 (1) 16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2), mamavanbo (5),Nieke84 (5) 17-02 Moppie1981 (1) 18-02 Doritoo (5), Lautjep (6),sabbie(2), Ragazza (1) 19-02 G89 (18 ), Rammel (2) Ben ongesteld geworden, dus ik ben roooood!