Ik zeg zelf altijd in ronde 4 vanaf de pilbloeding, na die pilbloeding een eerste echt ongi overgeslagen terwijl ik wel een ei had toen, bij die ronde erna had ik een enorme bloeding die ik dus voor 2 tel daarna was mijn cyclus eindelijk op orde, dus dit is de 4e ronde
Oke, Nou even kijken hoe het bij mij gaat deze maand. Afgelopen maand ging alles normaal. Maar het lijkt wel of mijn lichaam nu pas merkt dat er geen pil meer is, want alles loopt deze maand ander haha.
Een posi ovu test betekend binnen dan en 48 uur je eisprong. Beste is dus om vanaf die posi test 3 dagen te klussen!!
Mijn lichaam "merkte" ook pas later dat er geen pil meer was. Ik had de eerste 3 of 4 rondes echt precies 30 dagen en daarna begonhet iets te schommelen. Zo tussen de 27 en 34 dagen. Nu heb ik wel elke maand ovu testen gedaan en bewaard in een schrift, ben er nu achter gekomen dat ik precies 16 dagen na de posi ovu test ongi word! Dus meiden dat is misschien een tip, bewaar je ovu testen in een schrift. Schrijf: cyclus dag, datum & tijd erbij en je zult snel inzicht hebben in je cyclus!!
Buikpijn is ook een symptoom Dus moed niet verliezen! Waarom test je niet alvast?? 2 dagen voor NOD is meestal niet zo'n probleem.....
Ik gebruik geen ovu testen, maar ik heb wel vanaf dat ik gestopt ben met de pil alles waar ik last van had opgeschreven op klad, met daarbij datums enzo, en ik moet zeggen dat ik inderdaad nu eindelijk een beetje inzicht heb
Ik ben ook niet meteen gestart met ovu testen, pas na een half jaar ofzo. Maar ik gebruik ze nu dan ong. een half jaar en ik ken mijn cyclus erg goed. Hopelijk heeft vriendlief deze ronde raak geschoten hihi
Mm ik heb medaar toch een raar gevoel in m'n zij beetje steken ter hoogte van mijn rechter heup, heb daar nog niet eerder last van gehad nadat ik ben gestopt met de pil heb ook al heel de dag een opgeblazen gevoel.
Gezellig hier!!! Leuk om ieder z'n verhaal te horen en hoe iedereen er mee bezig is. Hier is het nog 2 dagen klussen dan een rustdag en dan nog 1 keer aan de klus en dan afwachten Spannend hoor, hoop echt op heeel veeel rose nieuws!!! Het zou echt een super Valentijns cadeau zijn en voor mezelf het aller beste en mooist verjaardagscadeau ooit, ooh ik hoop het zo!!!
Ik heb vandaag weer een positieve ovu test, dus vanavond nog even er flink tegen aan. In tegenstelling tot andere berichten heb ik gister en vandaag nog geen slijm verloren, wel afgelopen zaterdag kan dat???
Hoi Nikske89, mijn ei had ik waarschijnlijk al de 28e gehad voor de 28e had ik vruchtbaar slijm gezien en rond de 28e/29e had ik wat waterig slijm de 29e wat bruine slijm verloren met een beetje bloed erbij en daarna niks meer gezien