Ik heb ook pas positief getest 5 a 6 dagen na mn NOD en dan nog was hij heel licht, dag erna was hij gelukkig duidelijker. Heel veel succes meiden!!
ik ook net getest pfff 3 dagen overtijd en negatief, ook een witte 2e lijn dus de lijn die moet verkleuren,maar jah daar heb je niks aan ,,ook nog geen ongi ik hoop niet dat ik naar de 40 dagen ga lopen met mn cyclus!!! bah ik hoop dat ik te vroeg getest heb ofzo heb nog niet getest met o urine,, mischien kan het nog?
Zolang er geen rood in zicht is kan het nog alle kanten op gaan toch? Misschien testen we gewoon allemaal laat positief
Hoi Ratjes, op dit moment heb ik erge last van zulke afscheiding vervelend is dat he, mijn eerste 2 testen leken een streepje te hebben, maar ze zeggen allemaal negatief op het forum, en laatste van vanmorgen was helemaal negatief tezien :x
Moppie, ik vind het knap hoor. Ik had er ontzettend veel moeite mee om te stoppen. Tot twee keer aan toe. Nu ben ik al ruim 3 jaar gestopt, omdat we wisten dat we graag nog een derde zouden willen. Ik ben helaas ontzettend veel aangekomen na het stoppen met roken. Allebeide keren. Ach ja, je moet er iets voor over hebben, he. Liefs.
ons lichaam is ons aan het testen lijkt het wel ik wacht ook geduldig af... duurt wel lang haha... maar ja... blijven duimen. zo lang er geen rode zee in zicht is kan het goed gaan... ik heb voel me in iedergeval neit alsof ik ongesteld moet worden... die stemmingswisselingen stijgen de pan uit. heb medelijdem met mijn vriend. heb namelijk borderline.. dus nu is het tien x erger... bleh..... voel me zo moe... en down...
meiden balen van die niets zeggende testen. hopen dat jullie snel duidelijkheid hebben. mogen is het dan zover dan mag ik testen. ik kan bijna niet wachten tot het zover is. ik weet alleen nog niet of ik het morgen wel durf. Bang dat ik ongelijk heb. vandaag blijf ik nog even dromen en dan hopen dat het morgen werkelijkheid is.
Erg is dat he. Mag je eindelijk testen, durf je niet. Dat gevoel ken ik. Sterkte meis. Ik zal in elk geval voor je duimen dat je twee mooie streepjes krijgt. Liefs.
ja had ik ook. En nu heb ik getest en is ie nega.... met een heeeeeeel vaag streepje... En dan denk ik.. had ik nog maar even gewacht ofzo. Alsof ik dat kan.
Hoi meiden die nog steeds negatief testen Ik wil jullie niet onmoedigen, maar zolang je nog geen menstruatie hebt kan het nog alle kanten op. Ik heb bij eerdere zwangerschappen positief getest op de NOD dagen, maar nu teste ik ook op mijn NOD negatief met de kv 2 voor 5 de test bleef echt spier wit. 2 dagen daarna weer negatief ook weer met kv 2 voor 5 en ook deze bleef spier wit. Ik voelde me wel degelijk zwanger, maar ik had de zekerheid nog niet. De dag waarop ik 5 dagen overtijd was heb ik getest met de digitale van clear blue en daar verscheen binnen een minuut ZWANGER. Hopelijk worden jullie testen ook snel positief. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten hoor. Ik probeer er van te genieten, maar vind het best moeilijk zo na de miskraam in oktober. Succes allemaal
@Cinderalla Dat is nog eens mooi bericht. Ik ben dus ook nog niet ongesteld en ook geen ongi kwaaltjes. Twee dagen overtijd en nega getest, ben zo beniewd hoe het verder gaat deze week.
cinderella helemaal leuk voor jullie dat het raak is. ik zou toch lekker gaan genieten en hopen dat het goed blijft gaan. ik ga even eten halen voor vanavond.