ik heb vorig jaar wel 10 CB testen gebruikt waarvan ze allemaal een lichte valse streep gaven en dat waren geen pennestreepjes, gewoon die brede streep, de streep werd later donkerder van kleur dat waren de testen met een - +
Meid ik heb precies hetzelfde.... ZO vaag allemaal. Heb sinds een paar erg maagpijn. Heel raar. Wordt er eenbeejte gek van zeg.
voor de meiden die niet weten waar ze aan toe zijn. balen voor jullie. ik heb vandaag een test gedaan en daar was niets op te zien. ik ga er nu dan ook vanuit dat het in de loop van de dag wel gaat komen. ik hoop dat er andere deze maand wel naar roze gaan.
Hoi meiden! hebben jullie nog nieuws? hier nog steeds geen ongi, is zo balen werd ik maar ongi dan weet je waar je aan toe bent :x
He hanuna en de rest. Hier ook nog steeds geen ongi, wordt er zo knetter gek van. Ik kan dus helemaal niks nu. Weet niet waar ik aan toe ben. Blijf veel gele slijm verliezen maar verder niks. Denken jullie dat ik even de ha moet vragen om advies of gewoon afwachten???
Hoi Nijnonijn Als ik jou was zou ik het effe afwachten, je bent natuurlijk nog maar pas met de pil gestopt, maar er staat op je banner cyclus 28, wanneer heb jij je pilbloeding voor het laatst gehad?
@Hanuna Ben voor het laatst ongesteld geweest op 19 januari. Toen gewoon een mooi cyclus gehad van 28dagen. Ben ook constant aan het boeren laten. Echt niet lekker joh die oprispingen. Wat zou dat zijn?
Bedankt voor de site hanuna, maar dit heeft te maken met ovulatie en niet ongesteldheid. Mijn ovulatie heb ik gelukkig goed door Toch bedankt meid. Alle kleine beetjes helpen zeg ik maar
bij mij nog steeds geen rood. ik ga morgen nog een keer testen. dat boeren weet ik niet ik heb het zelf ook. ik heb giga last van mijn darmen en buikpijn maar verder is het normaal. ik hoop dat wij allemaal snel duidelijkheid hebben want dit is ook niets. ik denk ( hoop) nog steeds dat ik zwanger ben
Ja ik weet het maar je had het over je gele slijm en hier kan je ook lezen hoe je slijm in je hele cyclus eruit zou zien vandaar
ik blijf liever niet ongesteld. ik ben liever zwanger ik ga morgen nog even testen en hoop dan op een streepje. geen rood is voor mij nog hoop en dat blijf ik graag doen. ik hoop dat wij snel duidelijkheid hebben
@lautjep Ik hoop met je mee meid. hier ook nog niks dus hoop nog steeds op het beste. Maar vind het allemaal wel raar hoor.
Meiden, Hier even een klein baal moment. Heb het huis vol zitten met mensen ging even naar de toilet en wat dachten jullie. Roze op het papiertje. Ik ga dus ongi worden:x:x:x Balen, maar ik heb nu tenminste zekerheid en kan weer gaan tellen. Trouwens wanneer ben je pas echt ongetsteld (ivm tellen voor je ovu) Als je heel lichtjes roze op je wcpapiertje hebt of echt wat bloed in je onderbroek/papier... Wie kan me hierbij helpen. (had voorheen tijdens pilgebruik namelijk altijd meteen bloed) (sorry voor de domme vraag)
he wat jammer nou. ik had het hier op de site gevraagd aan de vk en zij zegt tellen vanaf het roze. bruin bloed hoort bij de vorige cyclus. vanaf het roze is is het de nieuwe cyclus.
Dus dat kleine beetje roze op mijn papiertje is al de ongesteldheid? Dan moet ik dus vanaf vandaag weer gaan tellen. En dan moet ik de cyclus aanhouden van deze maand toch? Dus 32 dagen?? Vet lang haha
je ziet helemaal bovenaan Forum staan. daar op klikken en dan naar beneden scrollen. daar kom je het ergens tegen. Stel je vraag aan de verloskundige - Zwangerschapspagina als het rozeverlies blijft duren zou ik indd beginnen tellen van vandaag. ik heb nu ook een cyclus van 32 dagen.