NOD rond Valentijnsdag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tutsje, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik normaal ook 28 dagen maar ronde 1 een mk gehad en sindsdien is elke cyclus bijna anders en zeker meer dan 28 jammer genoeg.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O balend at ronde 1 een mk werd.
    Ja ik heb ook wel eens gehoord dat na je mk je ook een ontregelde cyclushebt. Maar heb je nu de laatste maanden het wel een beetje gelijk? Of verschil het nog steeds elke maand?

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het loopt heel raar eigenlijk.
    ben altijd heel regelmatig geweest en nooit eerder verlies gehad. nu sinds een paar maanden heb ik 4 dagen voor nod al rozeverlies. deze ronde was het maar 2 dagen ervoor. 2 rondes geleden had ik 5 dagen na mijn ei rozeverlies 3 dagen en dan toch ongi op nod.
    het schommelt nu tussen de 30 en 34 dagen. deze keer 32.

4. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nijnonijntje hoe is het vandaag met je? Nog steeds geen NOD?
    Het is erg spannend meid!

5. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hoi meiden

Ook ik ben gister eindelijk ongesteld te worden, dus kan me ook weer aansluiten, ben wel een beetje opgelucht. heb dit keer wel een lange cyclus gehad want 17-01 was de eerste dag en nu is het de 19e. weet alleen niet of ik maandag nog naar de dokter kan voor een uitstrijkje aangezien ik nu ongesteld ben lijkt me dat een beetje moeilijk

Nijnonijtje balen meid hopelijk is het volgende maand wel raak.
    Wij gaan zo gezellig met onze kleine man naar de dierentuin ben benieuwd hoe hij het vindt

Ik schuif door naar de andere topic en zie jullie daar :p

6. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    @ Nijnonijntje, is het nu echt doorgebroken??

7. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    @Hanuna & LautjeP, hoe is het bij jullie??

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

bij mij nog geen rood ik heb wel een test gedaan 1 dag na mijn nod maar daar was niets te zien.

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag lieve meiden
    Er is hier nog helemaal niks doorgebroken.
    Denk heel soms een heeeeeeeeeeeeel klein beetje roze te zien op mijn papiertje, maar er is ook zoveel geel slijm dat ik het ook mis kan hebben. Niet echt duidelijk dus.
    Daarnaast geen ongi krampen. Wel de steken in mijn buik en als ik niet op tijd eet krijg ik oprispingen en ee wweig gevoel in de maag. Niet echt misselijk maar wel boeren en borrelen enzo.
    Heel raar. Snap er niks van.
    Ik wacht het maar af, meer kan ik niet doen.
    Wel balen hoor. Wilde vandaag testen maar had vanmorgen geen zin in een nega test en wacht gewoon nog een paar dagen. Wie weet is het vanavond of vannacht al wel doorgebroken. :(

10. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    NOD Lijst
    05-02
    grace20 (5)
    08-02 Nikske89 (12), Narcisje (1),Jacqueline125(4)
    11-02 muizz (2), lely (5) C85 (3), summergirl2 (3),
    yippieajee (), mamavanbrandon (3), Pio (16), Amalia007(1)
    12-02 missy (4), mamavan3 (2) Cinderella28 (1), Jalou (1),
    mammie in spe (1)
    13-02 nouvy (2), Jeem22(4),DarkNemesis (5), SStephanie1 (1), deborah1986 (.) Angela en Arjan(1)
    14-02 Liesje (2), Lindaaatje (4), Leeuw89 (5), Ray (3), Fenneke80 (1), anoniempje 1985 (3), Luyu (3), Meisje1988 (2), Marjolein25 (1), Mir27 (3)
    15-02 Tutsje (4), Hanuna79 (4), Heidi76 (1), EsDa (1) Annick22 (1) Carola25 (1)
    16-02 Kimtijn (3), Nijnonijntje (2), mamavanbo (5), Nieke84 (5), Inge25 (1)
    17-02 Moppie1981 (1)
    18-02 Doritoo (5), Lautjep (6),sabbie(2), Ragazza (1)
    19-02 G89 (18 ), Rammel (2)

Hoi meiden,
    Aller eerst alle meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD!!!!
    Ik zelf zou 18 februari mijn NOD hebben, tot nu toe nog niets :(.
    Testen doe ik niet (voorlopig) vorige maand kwam het ook 4 dagen later.
    Maar als ik dinsdag nog niet ongesteld ben geworden waag ik er misschien een testje tegenaan.

Op Hoop Van Zegen ;)

Liefs D.

11. lautjep

lautjep Niet meer actief

balen voor je nijn dit is niet wat je voor ogen hebt toch.

ik voel mij ook niet lekker op dit moment 3 dagen overtijd is precies wat ik wil maar dan wel met een test met een streep. als er maandag nog niets is dan ga ik naar de ha voor een onderzoek.
    verder wel last van mijn borsten mijn tepel komt raar omhoog.

12. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Hoi Lautjep,

Wij zitten op het moment in het zelfde schuitje. Beiden 3 dagen overtijd. Jij hebt al getest en helaas nog niet positief, ik heb nog niet getest (dat durf ik niet :)). Heb ook last van pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd na mij eisprong. Ik hoop dat je snel meer (positieve) duidelijkheid krijgt.
    Als ik maandag nog niet ongesteld geworden ben ga ik een test doen.

Sterkte meid!

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

het is een beetje hetzelfde ik wou alleen dat ik nog niet getest had. als ik maandag nog geen bloed zie of goede test heb dan ga ik de ha pesten met mijn aanwezigheid. ik wil dan een bloed onderzoek en als het kan ook een afspraak bij de vrouwenarts en voor man lief een vel voor een sperma onderzoek ( als ik er toch ben) ik hoop dat het niet nodig is en ik een mooie test heb morgen of maandag. weet nog niet op welk moment ik ga testen

14. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Hoi Lautjep,

Is het mogelijk dan om na 5 a 6 rondes al een bloedonderzoek te laten doen? Dat vraag ik me af omdat ik zoveel lees dat je een jaar bezig moet zijn voordat ze je gaan helpen?
    Ik hoop voor je dat je positief test morgen of overmorgen.

Ik denk dat ik maandag ongesteld ga worden. De vorige ronde was bij mij ook 32 dagen (zie mijn handtekening). Ik heb mijn banner alvast aangepast.

Good Luck!

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

nee maar nu 3 dagen overtijd niet lekker en moe dan moet er iets anders zijn dan een zwangerschap. dan wil ik graag weten wat er dan met mij is en niet voor een onderzoek naar vruchtbaarheid.

mijn man heeft als klein kind meerdere operaties gehad aan zijn zak balen waren niet ingedaald en hij had een waterzak. hoop dat dat een rede is voor onderzoek. als het niet goed is weet ik het liever sneller dan een jaar

ik hoop dat je maandag niet ongesteld wordt maar een mooie test hebt dat is toch veel leuker als afsluiting van dit stukje forum

16. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Als je je al 3 dagen niet lekker bent dan snap ik dat je even langs de huisarts wilt gaan, voor een onderzoekje. Dat is dan ook wel verstandig denk ik. Wie weet is het misschien toch wel raak.

Tis idd beter om het nu al te weten dan pas over een jaar (wat je man betreft dan). Al die onzekere maanden kun je dan maar beter overslaan.

Haha, ik hoop natuurlijk ook dat ik maandag niet ongesteld word. Dat zal idd een mooie afsluiting zijn (voor mij dan). Maar toch ga ik er wel vanuit dat het nog gaat komen (voordat ik me helemaal gek maak) ;).

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik weet niet zo goed hoeveel mensen hier nog met deze ronde bezig zijn.
    ik hoop dat wij allemaal snel duidelijkheid hebben
    ik heb een beetje buikpijn sinds een uur zou het dan toch door gaan breken

18. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi dames
    pff wat een dagen!

Hier ook nog geen ongi
    voor het laatst echt een bloeding gehad op 19 jan, in het midden van mijn cyclus paar dagen bruin/roze troep bij het afvegen gehad. heb 3 testen gedaan waarvan de 2 eerste een twijfeltest waren( witte streep ) maar de laatste op 17 feb was duidelijk vet negatief :x

Ik heb nog steeds het idee dat het raak is vanwege die rare steekjes in mijn borsten en gisteravond voor eerst een klein krampje gevoeld onder in mijn linkerbuik, ik wil eigelijk nog met een andere test proberen, maar denk dat die laatste test toch posi had moeten zijn niet :(

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Welke testen waren dat?
    Het kan soms echt op een dag schelen he. dat je de ene dag negatief test en de dag erna toch positief.
    hangt van je eitje af, van je innesteling. misschien maak je in het begin weinig hcg aan. kan allemaal hoor.

je gevoel zit goed en dat is al veel.
    probeer een van de dagen nog eens te testen.

succes !

20. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Meiden, blijf een beetje hoop houden zolang er nog geen ongi doorbreekt. ik testte afgelopen zondag met een extra gevoelige test hartstikke negatief, het was witter dan wit en een dag later met een gewone test was deze wel positief. dus het kan nog steeds? En de ene test is de andere niet want je zou toch zeggen dat die extra gevoelige test ook wel iets zou laten zien maar nee dus. ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina