ik had net een beetje bruine afscheiding... hoop niet dat dat betekent dat mn ongie eraan zit te komen.... afwachten, hopelijk zet het niet verder door...
hmm, toch te veel gedaan dus, nou dat wordt deze week nog niet werken hoor! lekker op de bank vandaag, je nieuwe spel spelen!
echt spannend! ik hoop voor je dat het roze is, de klachten die je beschrijft komen wel bekend voor..dar had/heb ik ook last van.. dus ik heb wel goede hoop voor je! liefs dionne
hoi, bij mij beteknde dit dat ik de volgende dag ongi werd, ik hoop het niet voor je! suc6 liefs dionne
Wel spotting, geen spotting, wel spotting en weer geen spotting. Grrrrrr wordt er een beetje woest van @Ilona: Test jij zaterdag of zondag?
@daantje82: is je spotting dan roze of bruin? ik had zelf vanochtend een beetje bruine afscheiding, maar nu niets meer, heb je dat ook?
ik heb het nog niet eerder gehad in mn cyclussen, hoop dus dat het iets betekent... voel namelijk nog veel meer hihi
Bij mij begon het gister tegen de middag, ik ging naar het toilet en toen was het helder rood. Dat werd later roze en met 2 uur was het helemaal weg. Vanmorgen was het er weer, maar echt met vlagen af en toe een roze/zalmroze veeg/druppel als ik naar het toilet ben geweest. Dan is het er weer en zo is het weer weg..... vreemd