hmm, das wel vreemd idd, hopelijk stopt het weer en blijft het 8 maanden weg! afwachten dus voor ons allebei...
Ik heb even een vraagje; mijn cyclussen waren 31 dagen (na stoppen met de pil) daarna 29 dagen en laatste 26 dagen ik zit nu dus op dag 26. Moet ik nu uitgaan van mijn gemiddelde 28 dagen of van mijn laatste cyclus, want dan is mijn NOD morgen of gewoon de 6e als ik uit ga van 28 dagen? Ik ben behoorlijk zenuwachtig, ik zou het liefste elk uur de tampontest willen doen en concentreer me op alle pijntjes en dingen (kortom ik zit mezelf gek te maken) dus hoop dat iemand t weet. xxxxx
ik neem altijd mn langste cyclus, dus voor mij is dat 33 dagen. die langste van na de pil zou ik niet meerekenen, omdat je dan nog moet ontpillen enzo, dus ik zou uitgaan van 29 dagen... succes met wachten nog
Hoi Surf, super, blij om te horen dank je! Ik sta op testmarathon voor 10 sept. hoop echt dat ik zolang kan wachten !
ik ga nu ook uit van 29 dagen tis toch bijna 28 ben blij dat ik eens een keer op tijd ben naja op 1 dag na dan
ja, maar bij jou was je cyclus denk ik van slag door je mk, en voor je mk zat je toch ook steeds rond de 28? dus dan is het logischer om van 29 uit te gaan, toch?
@ daantje ik denk dat ik zaterdag test. want tot zondag kan ik toch niet wachten. heb zondag een wedstrijd met mijn vriendin in wijk bij duursteden dus moet vroeg mijn bed uit. ik denk dat zaterdag toch beter is.
Voor mijn mk was mijn cyclus ook niet regelmatig alleen die ene keer voor ik zwanger raakte was ie 28 dagen maar 29 dagen moet goed zijn nu denk ik misschien kwam het idd wel door de spanningen van het ziekenhuis. en ben ik nu gewoon 28 dagen we zien het wel. deze maand wordt het toch niks als de pijn zo door blijft gaan.
Hoi lieverd, ik ben blij dat ik wat voor je heb kenne betekenen op deze manier.. Mocht je nou nog eens willen praten over je verlies of gewoon even tegen iemand aan lullen die je uit eigen ervaring weet wat je voelt, mag je me altijd pm-en of msn-en. Dankjewel voor je lieve gedichtje, dat raakt mij heel diep en geeft mij weer een steuntje in de rug voor vandaag
zo, bijna vrij even wat boodschapjes doen en dan naar huis. Daar staat de afwas al ongeduldig op me te wachten haha! Eind vd middag de auto van de apk ophalen, zal me benieuwen hoe groot de schade is...
Bannercheck!Hier al een paar keer goed misselijk geweest en heb hoge temperatuur.36.8 dus ben benieuwd.Houden moed erin
Goede middag meiden, fl3xgirl: ik hoop dat je je vandaag weer een beetje beter voelt. Dikke knuffel. SheDevil: ook een dikke knuffel en super dat jullie elkaar zo kunnen steunen. Daantje en Ilona: Spannend ! ik hoop dat jullie mega roze gaan kleuren. En alle andere wachtenden wens ik ook ROZE toe ! Hier nog steeds niets aan het handje. temperatuur mooi hoog en geen spotting. Wel de afgelopen week wat krampjes hier en daar gehad. Ik lust nog steeds koffie hahaha niks houd me weg bij de koffie Verder voel ik mij een beetje onrustig en onbestemd maar dat zullen de meeste dames hier wel herkennen. Nog een paar dagen wachten. Weet alleen niet of ik het echt kan volhouden om pas 10 september te testen. Dat is dus 5 dagen na mn nod. Misschien test ik al wat eerder. Even afwachten dus. x
Ik heb net gelunched en vond het niet te pruimen Maak me weer te druk denk ik.. @ Shartje: Klinkt veelbelovend meisie, ik vind het knap van je als je zo lang kunt wachten met testen hihihi Mij gaat het niet lukken het vol te houden tot 10 sept..
Ik weet het ook niet hoor of het mij gaat lukken. Misschien test ik ook wel 7 of 8 september. Mijn nod is eigenlijk 5 september. De banner geeft 6 sep. aan maar ik heb hem voor de zekerheid maar wat langer gezet. ( ) 8 september lijkt me wel een mooie dag. Dat was namelijk de verjaardag van mn oma en die is helaas veel te vroeg overleden. Maar ja eerst maar eens wachten of er geen me te wachten staan. x
Ja ik heb hem dus ook maar langer gezet als de gemiddelde 29 dagen maar dat gaat vast niet helpen hahaha (weet dondersgoed wat men gemiddelde is en dan kan ik wel naar die banner kijken, maar dat heeft weinig zin dan) Maar 8 september is dan inderdaad een mooie dag, zou het wel heel speciaal maken. Ik zit te twijfelen of ik op dag 28 of 29 van men cyclus ga testen. Op dag 28 ben ik vrij en heb nog 2 testjes liggen (en nog 2 clear blue digi's) Door die spotting, die ik nooit eerder heb gehad, maak ik me wel extra zenuwachtig.