Kan ik me voorstellen meid. Maar het kan natuurlijk ook een eventuele innesteling betekenen. En je had het over helderrood/ roze bloed. en dat 6 a 5 dagen voor je nod. Wanneer het ongi spotting is, is het toch meestal wat bruinig bij de meesten. Als je op je nod nog niet ongi bent zou ik toch echt maar een testje wagen want dan ziet het er veel belovend uit. heb je verder klachten of voel je je eigenlijk gewoon prima? x
@ Shartje: Ja verder misselijk en men lunch smaakte me niet, terwijl ik het normaal heerlijk vind. Ben ook vrij ongeduldig nu moet ik eerlijk zeggen, ik weet donders goed dat ik beter nog even kan wachten tot het weekend met testen. Maar men verstand ben ik af en toe ff kwijt
Bij mij smaakt momenteel ook niet alles meer. maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik wat snotterig ben. Maar een beetje boerderig en gevoel van opgeblazenheid. Ook heb ik sind twee weken een verslaving gekweekt van waterijsjes (echt zo'n 4 per dag ) en dan zo slurpend mogelijk opeten Das zo lekker he ! Lastig is dat he, die onzekerheid. Ik word daar ook héél ongeduldig van. Maar het is wel verstandig om nog even tot je nod te wachten zodat je eventueel geen onnodige terleurstelling krijgt. 'k ga maar weer eens een waterijsje eten
yep kleur me ,maar rood, de duivel is aangekomen met zijn duivelsschip. mag ik daar even op rondvaren op de rode zee.... aaaarg... op naar de volgende ronde...
@ Ilona: Ik ken het, ik verveel me ook een ongeluk, maar gelukkig zit de werkdag er weer bijna op @ Shartje: oh oh oh oh waterijsjes hahahaha, maar wel heel lekker. Nog een bepaalde soort ijsjes? Die raketjes blijven onwijs lekker
ja die raketje zijn heerlijk. Maar er zat vroeger zo'n chocolade puntje op. toen ik hem vanlaats uit de verpakking haalde blijkt dat ze die niet meer hebben. dat was een tegenvaller ! Maar die duo ijsjes (twee aan elkaar) vind ik zo lekker. jeugd sentiment x
Oehhh ja de Spoetnic (geloof ik) jammieee Ja die duo ijsjes doen het altijd goed, mijn oma heeft me daar vroeger mee overvoerd hihihihi
Ja dat kost allemaal best wat, wij gaan 9-9-2009 trouwen en zijn er ook achter gekomen dat we nog even moeten sparen
http://www.lemariage.nl/ Daar staan ook mooie jurken en niet zo heel duur Wij hebben als budget ook zo'n 6000/7000, maar dan heb je ook wel wat moois denk ik zo.
Zooo, wat is er alweer veel afgekletst hier zeg. Mijn manneke en ik hebben beiden het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik durf nog niet te hard te hopen. Mijn man neemt iedere avond even de tijd om rustig uit de Bijbel te lezen en tijdens één van die keren kreeg hij plotseling het gevoel dat ik zwanger zou zijn. Vorige week begon ik opeens met een moeie onderrug, vage pijn in rug en buik (volgens mij ten hoogte van eierstokken, nog niet eerder gevoeld) en steekjes in mijn buik. Een paar dagen later 's avonds heel misselijk en de dag erna ook. De dag erna ging 't goed, maar 's avonds ineens weer misselijk. Ook sneller vol van 'indrukken en prikkels' dan ik van mezelf gewend ben. Nou ja, we wachten af, ik moet nog dik drie weken voor ik eventueel kan testen (uitgaande van mijn normale cyclus voordat ik de pil slikte) als het hier niet rood wordt. Maar ik hoop wel heel hard.