NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Wij waren zeker wel 7000 euro kwijt, ik dacht zelfs nog iets meer. Fotograaf: 1300 - 2000 euro. Jurk met schoenen enzo: 1500 euro. Pak en schoenen: 600 euro. Feest: 5000 euro. Kerk: 300 euro. Gemeentehuis: 250 euro. En ga zo maar door.....

Het was een superleuke dag, maar dat het zoveel moet kosten..... daar heb ik toch wel een paar keer van moeten slikken. Maar goed, alles is betaald en we hadden zelfs nog geld over om op vakantie te gaan :)

2. Jent en Dionne, gefeliciteerd!
    Pooh, mooie echo! Leuk dat ze alles al zo goed kunnen zien he.
    Alle meiden die ongi zijn geworden, veel suc6 met de volgende ronde.

Wij zijn weer begonnen met klussen! Wel grappig, op mijn meest vruchtbare dagen liggen we in een tent op een camping in Frankrijk en mijn broer ligt in de zelfde tent, wel een aparte slaaptent, maar dat wordt dus heel stiekum klussen... :oops:

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Wij hadden een behoorlijke bruiloft met beiden nieuwe kleding + bijbehorden (dit alleen als was 2000 euro). In totaal zo'n 11.000 euro denk ik. Vervolgens nog voor zo'n 1700 euro op huwelijksreis geweest. Wel veel geld, alles bij elkaar, maar absoluut geen spijt van. We hebben een supertoffe dag gehad en een hele mooie reis.

4. Ik heb mijn jurk bij Esthers Bruidshop in Almere gekocht. Daar heb je jurken voor niet zoveel geld en ook altijd veel uitverkoop. Dit is haar website: http://www.bruidsshop.nl/

5. haha klussen in een tent en een zeiltje verder ligt je broer...
    ja dat is balen net je ei in de vakantie!

maar twee jaar terug in de vakantie frankrijk is ons zoontje verwekt.. om het zo maar even te vertellen... haha

succes... ;)

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    @fientje - ik weet niet of je het al mee gedeeld had maar heb jij al getest.

7. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog geen spoor van de :evil: :evil:
    Het gaat de goede kant op!

8. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Is er iemand die zich geroepen voelt om de lijst even te updaten?

Ik wil wel maar dan gaat het niet goed komen met de foto en ben zo benieuwd hoe het er nu voor staat.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Tjonge jonge...het wordt wel erg spannend hier! En wat hebben jullie weer veel bijgekletst! Ik kan toch echt niet overal op in gaan. Dan maar zo:

@ fl3xgirl: wat baluh dat je je zo kl*te voelt! Ik zou je graag woorden van steun geven, maar ik weet gewoon niks te bedenken. Wat jij voelt, daar zijn geen woorden voor...ik (en alle anderen ook denk ik) leef heel erg met je mee en ik hoop dat het gauw wat beter met je gaat, zowel lichamelijk als vooral ook geestelijk...sterkte...

@ alle meiden met duivels: Jaag ze gauw weer weg!
    @ alle meiden op de wachtbank: Ik krijg helemaal zin om ook vast te gaan testen! Helaas heb ik net wel/ net niet m'n ei gehad...is me nog niet helemaal duidelijk... dussssssssss ik moet nog ff wachten ben ik bang...
    Ik had trouwens ook spotting afgelopen vrijdag en zaterdag. Heb ik nog nooit eerder gehad! Ook niet bij mijn 2 kids! Geen idee wat het betekend!

Phew...wat een verhaal al...en als laatste:

Ik heb mijn trouwjurk laten maken door mijn moeder. Kosten: 150 gulden! Mijn schoenen waren 100gulden! Mijn mans pak hebben we bij C&A gehaald voor 500 gulden. Twee-mans band: 1200 gulden. Zaal +/- 2000 gulden. Fotograaf: 2500 gulden! Mijn advies: Laat je foto's gewoon door je familie maken. DAT SCHEELT HEEEL VEEEEL GELD!Elke nabestelling kost ook nog een euro of 8...dusseh...
    bij elkaar 6500 gulden (excl. ringen en gemeentehuis)...niet slecht toch? EN we hadden alles in 5 weken geregeld! Grappig dat mijn jurk e.d. nog het goedkoopste was van alles he!

10. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Wij hebben tijdens de vakantie seks gehad in de familiedouche (twee douchekoppen naast elkaar, slot op de deur uiteraard;)) en een poging tot gedaan in een verlaten vuurkuil, toch maar afgemaakt in de tent, want 't lukte niet zo goed :oops: ;)

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Misschien lees ik het verkeerd, maar als je denkt dat je zwanger bent dan moet de eisprong al geweest zijn. En tussen de eisprong en NOD zit toch maximaal 16 dagen? Dan hoef je toch geen drie weken te wachten? Maar waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd :oops: .

Spannend wel allemaal als ik het zo lees. IK mag over een uurtje weer tegen een stikkie aan plassen. Ik denk dat ik morgen toch wel een positeve test heb, we zullen zien.

Doei!

12. FJSB

FJSB Nieuw lid

3 sep 2007
    1
    0
    0
    EVV'er
    Den Haag
    Hallo iedereen!
    Ik ben nieuw hier, en ik heb een brandende vraag...
    22 juli heb ik mijn voorlopig laatste pil ingenomen. Sinds die tijd ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, maar ik ben ook niet zwanger... (Heb al 3 verschillende tests gedaan, waaronder vandaag nog een clearblue...) Ik vind het nu zo irri worden, aldoor maar wachten op een ongesteldheid... Na hoe lang wachten op je 1e ongesteldheid zou je naar de huisarts gaan? En kan die überhaupt wel wat doen? Ik heb ook helemaal geen symptomen van ongesteldheid zoals gevoelige borsten, terwijl ik die in m'n normale pilcyclyus soms wel een week had! Ik heb in totaal zo'n 7 á 8 jaar de pil geslikt. Wie kan mij adviseren? :cry:

13. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Hier ook geen spoor van de duivels!
    Ik hoop het

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

*zucht* mijn vriend vind dat ik teveel bezig ben met zwanger worden en te negatief ben ik zei tegen hem dat het deze maand toch weer niks wordt, pffff wat is het leven toch ingewikkeld voel me zooo dubbel. ik heb hem uitgelegd dat het hier op het forum niet alleen over zwangerschap gaat maar je steun krijgt als je het even moeilijk hebt zoals ik nu toevallig. en dat we hier over dingen kunnen praten als je iets dwars zit wat mannen toch niet zo goed begrijpen en hier de meiden wel.

Ik vind vooral de afgelopen paar dagen hier veel steun. ik heb het behoorlijk moeilijk. ik betrap mezelf op dingen waarvoor ik me heeeeeel diep schaam :cry:

ik zit met een dubbel gevoel heeeel blij en heeel verdrietig en zo nu en dan kan ik het even niet handelen en laat ik mijn tranen even de vrije loop.

Ik had gedacht dat ik over mijn depressie heen was, maar ik voel hem gewoon terug komen... nogal wat meegemaakt in dit korte leventje van me :cry:

wat 1 persoon wel niet kan doen om je leven zo te verpesten (heb het over mijn ex)

ik ben mezelf niet meer WAAR BEN IK GEBLEVEN!

ik ben nog op zoek naar mezelf, had mezelf even gevonden toen ik zwanger was... maar nu het niet meer zo is en het allemaal niet mee zit raak ik het weer kwijt...

sorry hoor maar het voelt zo goed om eventjes je hart te luchten :cry:

ik kan wel janken maar ik doe het niet....ik ben sterk en ik ga eroverheen komen en vroeg of laat hou ik mijn eigen kindje in mijn armen...

:baby:

15. Hoi meiden,
    Na lang niets te hebben laten horen hier weer even een up-date!
    Morgen ga ik voor een week naar Tunesie en mijn NOD is woensdag hopen dat ik na me vakantie nog steeds niet ongi ben!

Wat zal ik blij zijn als de :evil: :evil: weg blijven!

Mensen die zwanger zijn - GEFELICITEERD!
    Mensen die ongi geworden zijn- Ik duim voor volgende maand roze!
    Mensen op de wachtbank -ik wacht met jullie mee en ik duim voor roze!

Tot na me vakantie!

16. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    bannercheck

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Passagierslijst voor de roze Hummer

01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje
    02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 & Mo1978
    03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil
    04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981
    05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79
    06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes
    07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf
    08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT
    09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise
    10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel
    11: Hummel & Maria79 & Marina99
    12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje
    13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81
    14: Roosje75 & Cassanie
    15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra
    16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla
    17: Butterfly1
    18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM
    19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55
    20: Katje81 & Sjolie & Silvana81
    21: Juulsrulez & Roshi & Roos80
    22: Karine & Bianca75
    23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola
    24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster
    25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1
    26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & essiee
    27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin
    28: Nicootje & Rainstarrr
    29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85
    30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie & mamamanuela & Mss Ace

163 passagiers voor de extra large ROZE Hummer
    15 Ongi.... 3 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel....

Testmarathon 1 september:
    1. Morgaantje
    2. Vibe

Testmarathon 5 september:
    1. Pendrag
    2. Claire
    3. Mommie
    4. Rainstarrr
    5. Marieke15
    6. Yuna28
    7. Kirstenvf
    8. Racebabe

Testmarathon 10 september:
    1. Diana81
    2. Malu
    3. Daantje82
    4. Ilona21
    5. Stef
    6. Shartje
    7. Charis
    8. FunnyMe
    9. Sablovesgeof
    10. Wies31

Testmarathon 15 september:
    1. Linda
    2. Danjo
    3. Miepie80
    4. Go4baby

Testmarathon 20 september:
    1. WishfulDreaming
    2. Tezzzzzz
    3. Newstepinlife
    4. Heidi77
    5. Enise
    6. Leentje79
    7. Silvana81
    8. Nony

Testmarathon 25 september:
    1. lies
    2. Manon F

Testmarathon 30 september:
    1. Rainstarrr
    2. Symoen
    3. Nony

@ Fientje dikke knuf meid voor jou ;)
    @ Mamafaye yeeehhh gefeliciteerd \:D/
    @ Mss Ace, dikke knuf maar je hebt nog een herkansing ;)

18. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Dag lieve meiden allemaal, ik ga jullie verlaten...

Ik zit namelijk op een roze wolk :D en ga bij de mei mama's voegen!

Iedereen heel veel geluk met zwangerworden en dat jullie maar snel volgen!

Liefsssss

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Komt voor de bakker ;) , doe het in fases moet geloof ik 10 pagina's teruglezen of iedereen er wel opstaat, jullie kletsen op zo'n dag ook zoveel ;)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Jeeehhhhh gefeliciteerd meid, ff nog je banner aanpassen ;)

Ga je gelijk roze maken !

Deel Deze Pagina