Bah, ik snap niks meer van mijn lichaam na curretage... Heb ik nou wel al mijn ei gehad of niet? Bah, bah, bah! Krampen, zere tepels, al een paar dagen... Ei al geweest? Ei nog niet geweest? Stomme curretage, alles van de rel! GRRRRRRRRRRRRR! Sorry dames!
Ik heb mijn banner ingekort... Stond op 35 nu op 30... Mijn NOD kan wel op de 18e blijven! Beetje verwarrend he?! Maar dat is mijn cyclus ook!
De vorige keren had ik dat niet, dus ik wacht nog maar even af. Wat ik de vorige keren ook had, was ongesteldheidsbuikpijn, en ook dat heb ik nu nog niet. Ach ja, mijn lichaam is gewoon vreemd.
Nee, mijn man wil dat ik nog wacht, omdat mijn 1e cyclus 34 dagen duurde, en de 2e 29 dagen. Nu zit ik op 31 dagen, dus het kan nog alle kanten op.
hey flex meis je kan altijd met me praten als je zin erin heb ik hoop dat je snel weer wat positiefer kan zijn want soms lijkt het of je in een zwart gat terecht bent gekomen maar er is altijd een licht punt en zul je je beter voelen mijn vriend denkt ook alleen dat het hier over zwangerschap gaat gaat het ook maar je kan hier alles kwijt dat is ook zo fijn nou ik ga klussen wordt weer eens tijd! meid knuffel van moi
Idd wat duurt het wachten laaannggg geeuw Op de wachtbank zitten zijn altijd de slopende dagen van m'n cyclus, bij ieder dingetje dingen oh jee zal het of zal het niet........daar wordt ik weleens gek van. Maar we wachten vrolijk verder
ik ga op de bank tv kijken en daarna lekker een warme douche nemen heb vandaag 9 uur gwerkt en morgen weer een hele dag wou dat het woensdag was koin ikkijken hie me toekomstige baantje wordt heb er zo zin aan maar ja moet wel aangenomen worden nartuurlijk we hebben de koffers ook ff te voorschijn gehaald volgende weeek heerlijk met vakantie op naar de zon!
Wordt je er ook zo gek van? Maar die 6 dagen van jouw zijn zo om joh En weet je wat het leuke is dadelijk als het zover is dan moeten we 9 maanden weer wachten Maar die zijn veel leuker
ja eeeeh nee ik wil niet ruilen voor geen goud ben het hier zooooo zat dus ga heerlijk naar de zon en dat wachten idd niet leuk althans voor mij is het wachten dan nog niet begonnen maar het zit er weer aan te komen ik wil me ei nu! en dan ff klussen en dan zwanger en dan beep! NU NU NU NU
@ Lafo: Ik ga donderdag testen (dag 29), langer wachten trek ik echt niet Vind die week voor nod altijd zo'n ramp, het is dan echt een complete chaos in mijn hoofd en heb dan ook altijd een engeltje op men linker schouder en een duiveltje op men rechter schouder die het maar niet eens kunnen worden hahahaha Wel zwanger, niet zwanger hahahaha
hihihi zo is het maar net meid, zou fijn zijn als het even in zo'n stroomversnelling kon gaan Geniet maar lekker van je vakantie
diaanjte82 ja was maar gein maar ben het zat het duurt me allemaal veelste lang dit is het een les voor me me geduld wordt op de proef gesteld ik ben gewend om ales ik wat wil het gelijk te hebben en dat lukt ook meestal maar nu ik dit niet in eigen handen hebt blijkbaar moet ik toch echt netjes op me beurt wachten ppfffff maar we hebben elkaar hier nou ik ga douchen en slapen ik spreek jullie morgen ochtend nog wel ff doeiiiii