Volgens mij hebben we allemaal wel dezelfde symptomen Nog 13 dagen pfffffffff mss is m'n cyclus wat korter deze keer dan hoef ik niet zo lang te wachten meer
Zijn er meer dames die ontzettend last hebben van de eisprong? Heb af en toe echt ontzettend buikpijn. De ene keer links en de andere keer rechts. Heb ook niet het idee dat ik (zoals ik verwachte) gister mijn eisprong heb gehad. Want dan zou ik er vandaag toch niet zo'n last van hebben?
Ik ga denk ik (wanneer en niet langs komen) zaterdag testen. Dat is dus 3 dagen naar nod. Langer trek ik echt niet meer. Die week voor mn nod is echt een ramp. Telkens in mn slip staren of ik al een teken van zie. Ik word er ook erg onrustig van en kan dan soms maar aan één ding denken. Van deze ronde heb ik echt geen idee. Ik weet niet wat ik er van moet denken.... Over 2 dagen is mn nod en heb hier nog geen spotting. (had ik de vorige keer wel) we zullen rustig moeten afwachten hahahahahahaha mn vriendje komt net terug van zn werk (ik hier typen) gaat bloed serieus, op zn knieeën voor me zitten (ik dacht, dat ga je me niet aan doen, hier en nu in mn pyjama ) en vraagt al gniffelend: wil je een kind van me? ....en loopt weer lachend de gang in.... Nah ja x
Op zeer sterk aandringen van vriendlief, morgen ochtend haha. Tenminste als ie helpt herinneren voordat ik naar het toilet ga
Zooooo spannend zeg! En al symptomen? Zat net ff te spieken in je album, je hebt ook een lief schattig jack russeltje net als ik
Nou niet echt kwaaltjes, ben wel vrij moe maar ook een drukke tijd gehad... Verder niet misselijk of zere (.)(.) ofzo
Nou dames ga maar ff verder met me huishouden, moet ook gebeuren en heb er geen zin in Heb eigenlijk nergens zin in........
@ Shartje: Inderdaad het WK slipstaren is weer begonnen hahahaha Vind het echt knap van je als je tot zaterdag kan wachten joh. Die laatste week zou je eigenlijk een slaapje moeten kunnen doen van een week Zou ideaal zijn! En je mannetje is wel (prettig) gestoord he hihihihi
Hoi Allemaal. voor iedereen die zwanger is van harte. en wie ongi is geworden baalen duimen voor de volgende ronde Zo een ##$%^dag achter de rug . De ketting van m'n brommer brak en daar lag ik op m'n snuit. beetje beurs en m'n neus ligt open. Heb van het weekend erge steeken in m'n buik gehad, ik weet niet of het een ei sprong was ben ook nog maar in m'n 2e ronde bezig.
hey dames schaam me dood! zolang geleden dat ik hier nog ben geweest, maar hebben het heel druk gehad met ons zoektoch naar een huis en hebben eindelijk iets gevonden helemaal naar ons zin nu moeten we de banken nog afschuimen voor een gepast krediet...dus zal nog wel een tijd afwezig blijven ik ben ook ongesteld geworden ondertussen, nu ja, heb al 4 dagen spotting maar nu begin ik toch al iets meer te vloeien dus schrijf me maar alvast in op nod oktober meiden die zwanger zijn: alvast een dikke proficiat van mij diegenen die op de wachtbank zitten: heel veel succes en een portie geduld toegewenst! meiden die al ongesteld geworden zijn; ik zie jullie hopelijk terug in nod oktober (kwestie van gezelligheid) dikke knuf claire
Neeee meeiiddd niet ongi he, las het net in october, moet ik je al op de lijst zetten dan? Wat leuk dat je een huisje gevonden hebt , mijn huisje is nog steeds niet verkocht en ga bijna verhuizen, nog een maandje Oh ja nog gefeliciteerd he, hadden Miepie en ik gister geloof ik al geschreven, maar bij deze nog een keertje! Leuke verjaardag gehad? Je moet wel vaker op het forum komen hoor, miste je een beetje hier Nou toedeloe en hopelijk tot snel 8)
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla 17: Butterfly1 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & essiee 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie & mamamanuela & Mss Ace & Zico 164 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 15 Ongi.... 3 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. lies 2. Manon F Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Nony @ Zico je staat erbij Ga maar eens naar bedje toe, ben een beetje moe zzzzzzzz welterusten allemaal
he lafo, wat lief van jullie dat jullie mijn verjaardag niet vergeten zijn! echt schatten zijn jullie zeg! ik heb een heel leuke verjaardag gehad, veel bezoek gehad, veel gedronken ik wist toch dat die ongi eraan zat te komen dus ja heb me maar eens lekker laten gaan o, maar wat erg van je huis zeg, dat het nog steeds niet verkocht is kan me voorstellen dat je nu wel begint te stressen, een maandje is ook zo om he... hoop voor je dat het toch nog verkocht raakt zodat jullie kunnen verhuizen maar bestaat er in nederland niet zoiets als een overbruggingskrediet? hier in belgie kan je dan aangaan om de periode te overbruggen als het huis nog niet verkocht is maar als je wel een ander huis gekocht hebt... hoop dat het allemaal goed komt hoor! en natuurlijk blijf ik ook voor je duimen dat je zwanger mag zijn meid! het is je gegund echt waar dikke kus claire
Dank je Claire voor je lieve woordjes, idd we hebben een overbruggingskrediet alleen de lasten moeten we nog steeds betalen... Ben ook best wel een beetje nerveus erom, maar komt goed. Geniet jij maar lekker van je huisje en hoop je snel weer hier te lezen xxx
@lafo, we kunnen ook nog niet genieten van ons huisje... volgende week gaan we tekenen maar het wordt een nieuwbouw en beginnen pas eind september te bouwen...dus nog geduld tot mei volgend jaar vooraleer we erin kunnen en eigenlijk niet zo erg dat ik nu net niet zwanger ben....het zou een beetje samenvallen allemaal anders in mei natuurlijk wil ik dolgraag volgende maand wel eens positief testen hoor! we gaan ons 7de ronde in dus het mag wel eens mijn beurt zijn ook ik zal hier zeker meer komen terug, heb de smaak terug te pakken duim voor je meid!