sjees wat gaan de pagina's snel hier, kan het even niet bijbenen... maar als je wil mag je mij bij 27 september zetten... thanks ik neem even afstand maar kom aan het eind weer kletsen...
jeetje veel geschreven vandaag ik ga niet alles lezen vandaag hihi... slaap lekker meiden.. liefs, manuela
Ja! (pas sinds een maand of 3). Ik heb ongeveer 3 dagen lang vóór mijn eisprong pijn (soort drukkend gevoel) aan de linker- of rechterkant. De dag na mijn positieve ovu-test is het dan weer weg, dus ik neem aan dat ik dan mijn eisprong gehad heb...
Zet mij maar in het rood, ben zondag totaal onverwacht ongi geworden, heb ineens een kortere cycus Pff op naar oktober dan maar weer. Liefs Mariska
Goedemorgen allemaal, Vandaag mijn NOD. Ben benieuwd ............ Gistermiddag dacht ik dat de afscheiding op de tampon wat bruiner was, maar het heeft zich (nog) niet doorgezet. Gelukkig ben ik druk op mijn werk, dan denk ik er niet zoveel aan. En als de wegblijven, morgen testen!
Ik ga 14 september trouwen, wij doen het in besloten kring, ik ben al eerder getrouwd geweest (heb me vorige jurk te koop staan hihi). Maar je kunt voor minder geld echt wel een leuke bruiloft hebben. Wij geven 's-avonds geen groot feest, kost teveel en je doet het in principe alleen voor iemand anders (zo denken wij dan). Als je tips wilt hebben dan kun je me mailen hoor Liefs Mariska
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla 17: Butterfly1 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & essiee 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie & mamamanuela & Mss Ace & Zico 164 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 17 Ongi.... 3 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. lies 2. Manon F Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Nony @ Zico Hele dikke knuffel! Duim echt voor je dat het weer snel raak zal zijn! @ Djam dikke knuffel!
goede morgen dames. hoe is het hier. klein beetje ongi pijnen en vannacht heel erg pijn in mijn rug gehad. ik weet niet zo goed meer wat ik moet denken. ik ga nu er maar vanuit dat het niks is. en dat we gewoon de volgende ronden in gaan. ik snap er niks meer van. @daantje82 hoe is het met jou
Hallo, Even een snelle update want ik moet weer hard aan het werk. Ik heb nog geen positieve ovu test gehad dus ik haal maar even nieuwe teststrips, want als het vanmiddag negatief is dan heb ik voor morgen nieuwe nodig. De volgende keer maar iets later beginnen met testen. Het wordt weer een lange cyclus. Doei
Ik heb eigenlijk ook een vraagje over slijm. We zijn nu in de 3e ronde en heb vanaf april gelet op mijn slijmhuishouding en cyclus duur. Ik kan echter geen rekbaar slijm ontdekken gedurende mijn cyclus. Mijn cyclus is heel regelmatig ( 25/26 dg) en kan dus goed berekenen wanneer mijn eisprong is. Betekent geen rekbaar slijm dat het eitje zich niet goed kan innestelen en de zaadjes niet goed het eitje kunnen bereiken? Heeft iemand dit verschijnsel ook? Wat zijn de ervaringen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb zoveel kwaaltjes enzo (toch zegt mn gevoel dat ik niet zwanger ben) dus wil ik het zeker weten en dan heb ik daar rust mee. Dus zit nu van vannacht mn plas op te houden zodat als de post geweest is ik een test kan doen... duim!
Goedemorgen dames, kom even doorgeven dat ik vanmorgen getest heb, maar negatief was. Echt totaal leeg scherm (op de controlestreep na dan he ), geen vaag lijntje niets! eind vd week/weekend nog maar eens proberen...
Ik heb ook geen rekbaar slijm hoor...of ik heb het misschien wel, maar weet niet hoe het eruit ziet... Moet ook eerlijk zeggen dat ik daar niet echt oplet. Zit pas in de tweede ronde, zodra het langer dan een jaar gaat duren ga ik wat meer opletten. Zou me nu alleen maar frustreren als ik dat nu al zou doen. Dit is ook de reden waarom ik geen ovu testen en geen zwangerschapstesten in huis hebt, ik zou mezelf daar helemaal gek mee maken... Maar dat is persoonlijk natuurlijk... Zou me er niet te druk om maken...
ik heb de ene keer wel rekbaar slijm en de andere keer volgens mijn niet. ikzelf let daar totaal niet op. misschien moet ik dit maar eens gaan bij houden om te kijken of het me iets verteld.
hey meiden, alles gaat goed hier, gisteren met surf gepraat en ik ben opgelucht dat ik haar iets kon vertellen wat mij dwars zat moet zometeen naar het ziekenhuis het regent alleen steeds
wat ontzettend fijn dat je bij iemand je verhaal kwijt hebt gekund. ik hoop dat je je iets beter voelt.