Ok. dus dan heb je je NOD ook de 6e!?! Of de 7e? ik weet het niet ik reken het uit met de calculator van hier en babbybrabbel! Maar als dat zo is heb je net als ik te vroeg getest, maar er zijn ook zat dames die na een paar dagen na hun NOD pas positief testen hoor dus het kan nog heel goed zo zijn, ik reken er niet meer op maar ik ben toch blij dat ik heb getest, ik ga nu tenminste niet meer elk uur als een debiel naar de WC om te kijken of ik al ongi ben geworden. Meid maak je niet druk want dit hoort juist een geweldige tijd van je leven te zijn dus geniet er van dan kan je extra genieten als je straks zwanger bent! Ennuh ik vond het ook super spannend en nu nog steeds!
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla 17: Butterfly1 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico 168 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 22 Ongi.... 3 Zwanger.... 3 Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Nony @ Evitaa en nathalieke jullie staan er bij! @ Claire en coco hele dikke knuffel!
Ik doe mn best en laat het weten. Toch wel handig iemand die je even weer met beide benen op de grond zet...dank je!
Hoi, ben afgelopen vrijdag/zaterdag ongi geworden dus mijn nod mag verplaats worden naar 26 september
Trouwens vannacht gedroomd over positieve testen. Ik had steeds twee lijntjes maar die liepen uit, helemaal door elkaar zucht.....
ja tot donderdag.... hihihi langer ga ik het vast niet volhouden, maar goed zit dan ook op dag 29 dus dan zou ik wel een test kunnen wagen
Ik wil aan de ene kant ook wel testen. Ik maak me een beetje ongerust namelijk. Heb steeds dus die gekken drukkende buikpijn rechtsonder. Al een tijdje. Soms straalt het zelf uit naar mn rechterbil. Ook soms een klein beetje voor mij vreemde afscheiding. Beetje geel/wit (sorry voor de details ) Ik hoop niet dat het iets fouts betekent. Hoe dan ook, zwanger of niet, ga ik volgende week even naar de dokter. x
Ja die steekjes herken ik dus sinds vandaag ook, denk dat echt van he shit nee he, maar goed ongi is nog steeds weg. Voor die steekjes naar de dokter? En door die spotting die ik heb gehad ben ik ook wel extra peu neveu hoor hihihi
De steekjes voelen niet als ongi steekjes maar meer brandend en ik heb ze al 1,5 week ofzo. Het voelt gewoon een beetje gek en dan ook nog met die afscheiding. (was een beetje bang voor ontsteking) maar ik zal me wel te veel zorgen maken. Is de spotting nu wel weer weg dan, Daantje? x
Ja die spotting was vandaag weer helemaal verdwenen, echt zo vaag Die steekjes die jij beschrijft heb ik volgens mij eerder over gehoord en volgens mij was dat een zw-kwaaltje Ik duim voor je meid!
Gelukkig dat de spotting is verdwenen. We houden het wel spannend zo meid. Heb je zelf al enig voorgevoel, kwaaltjes of andere dingen. Ik heb echt geen idee. Mn mannetje denkt van niet (wil niet terleurgesteld worden, denk ik). Normaal heb ik zo'n 2 dagen van tervoren toch wel wat bruine afscheiding ookal ben ik nooit veel ongi. Maar nu helemaal niets (behalve dus dat geel/witte, dat niet lijkt op ongiafscheiding) en dat is ook maar heel weinig. Wel wat krampjes en wat duizelig en vanmiddag n beetje misselijk maar dat kan ook komen omdat ik niet helemaal fit ben. Kan er dus geen touw aan vast knopen hihihi x
Ja ik denk wel wat het raak is, maar dat komt meer door de spotting die ik niet eerder heb gehad. Tja verder met vlagen misselijk, soms wat steekjes in men buik en zit onder de pukkels. Durf alleen niet meer zo op kwaaltjes af te gaan, alleen die spotting krijg ik niet uit men hoofd. Ik hoop voor jou dat die kwaaltjes van jou positief zijn Ze klinken namelijk wel heel positief Maar blijft ellendig he die laatste week Wanneer ga jij een testje wagen?
Hier word het spannnend,vandaag moet ik ongi worden.Nog niets te zien hier. Laatste 3 rondes iedere keer een 26 dagen cycles gehad voorheen altijd 28.Zit nu weer dag 28. Morgen ga ik testen
@ Daantje ik heb verder helemaal geen klachten,alleen mijn tepels zijn pijnlijk meer niet eigenlijk. Wil mezelf niet gek maken ben bang dat het anders weer zo'n teleurstelling is